Мистерията се заплита,проблема тази сутрин не се оправи и след мърдане на кабелите около бутона.Отново запали от 6-7 път.При подаване на контакт първия път няколко пъти се чува помпата как тръгва и спира през 1-2 секунди и лампата за чека на двигателя примигва,а по принцип тази лампа ми свети постоянно.Има ли вероятност клемореда да се бъзика
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Върти но не пали Стило
Collapse
X
-
ivan_pop написа: Преглед на мнениетоАко на стартер захранването на ECU-то пад на 10 волта и надолу,няма да запали!
https://www.youtube.com/watch?v=z1nVMQwxdvw
https://www.youtube.com/watch?v=3tyKr4wSLJAПоследна редакция от drebnia_flair2; 17.11.2018, 22:31.
Коментар
-
Това което ми направи впечатление на първия клип към 50сек.Като въртиш на стартер,оборотомера не отчита обороти,като върна ключа стрелката шавна.Провери на клемореда на контактния ключ колко плюса има на контакт и дали не изчезват на стартер.
А на втория клип е голяма тъмница и не се вижда какво става!OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
ivan_pop написа: Преглед на мнениетоТова което ми направи впечатление на първия клип към 50сек.Като въртиш на стартер,оборотомера не отчита обороти,като върна ключа стрелката шавна.Провери на клемореда на контактния ключ колко плюса има на контакт и дали не изчезват на стартер.
А на втория клип е голяма тъмница и не се вижда какво става!
https://www.youtube.com/watch?v=7aBD7qfAEe8Последна редакция от drebnia_flair2; 18.11.2018, 15:13.
Коментар
-
stilo_new написа: Преглед на мнениетоНа клиповете, където не пали, се вижда, че дава фалшива грешка за прегряване на двигателя. Да не би заради това да , Еку-то да не позволява да се стратира двигателят.Последна редакция от drebnia_flair2; 18.11.2018, 16:35.
Коментар
-
Най-вероятно имаш електрически проблем. Липса на комуникация, прекъснати кабели, окислени букси и всякакви от този род.
Започни с почистването и оглеждането на всички букси в двигателния отсек, главно около акумулатора, след това вътре с таблото при предпазителите - разкачаш всичко и оглеждаш.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
При мен се получава такова изреждане на грешки, когато съм закачил колата към Лаптопа и я разкача без да съм изключил едно от двете /лаптопа или колата/ Получава се някакъв срив по веригата. Според мен имаш хлабава връзка някъде и Екуто се шашка. Както е казал колегата преди мен.Последна редакция от naiki66; 19.11.2018, 12:54.Fiat Croma 1.9 Multijet 150 Hp Automatic - 2007
Коментар
-
Днес проблема го нямаше,колата палеше от раз.След обяд проверих връзките и релетата около акумулатора всичко изглеждаше ок на първо четене,до волана забелязах че има 3 червени по-дебели кабела и един черен(маса която беше закачена на един болт) та всички кабели свършваха в едно сиво реле което беше омотано в изолирбанд.Някой някога е мерил дали стига ток до два от червените кабели понеже имаха издялкано до жица,на контакт ги замерих 12.4-12.5 беше напрежението,а на запален двигател 14.4-14.5.Това е което ми направи впечатление,другите неща ми изглеждаха нормалноПоследна редакция от drebnia_flair2; 19.11.2018, 21:02.
Коментар
-
Препоръчайте ми оторизиран сервиз на фиат в Пловдив
Здрасти,
за Пловдив винаги препоръчваме Жоро. На линка по-горе съм постнал две препратки към негови теми, къде е, телефони, упътване и тнт.
Ако решиш, винаги може да му звъннеш и да се уговорите да погледне твоя автомобил.
Успех в решаването на неприятната ситуaцияFiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар