Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Върти но не пали Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Мистерията се заплита,проблема тази сутрин не се оправи и след мърдане на кабелите около бутона.Отново запали от 6-7 път.При подаване на контакт първия път няколко пъти се чува помпата как тръгва и спира през 1-2 секунди и лампата за чека на двигателя примигва,а по принцип тази лампа ми свети постоянно.Има ли вероятност клемореда да се бъзика
    Последна редакция от drebnia_flair2; 17.11.2018, 11:22.

    Коментар


      #17
      Ако на стартер захранването на ECU-то пад на 10 волта и надолу,няма да запали!
      OVB X18XE1 седан+ГИ

      Коментар


        #18
        ivan_pop написа: Преглед на мнението
        Ако на стартер захранването на ECU-то пад на 10 волта и надолу,няма да запали!
        Колега как да замеря захранването на ECU,къде точно да сложа кабела за +,понеже мерих напрежението на АБ и при въртене пада на 11.6/11.7.Днес имах малко свободно време на работата и се заиграх да сваля клемореда и да направя проба с друг нищо,исках да стигна до бензиновата помпа но ще ми трябва повече време понеже видях че трябва да сваля седалката за да стигна до нея.Снимах клип какво се случваше когато исках да запаля и оставих колата.След 2-3 часа трябваше да си тръгвам и колата не искаше да запали около 6-7 пъти въртях,изнервих се и изтрясках прага на шофьорската врата с голямата тресчотка.Слагам ключа пак да я мъча и коренна разлика в жуженето което се чува откъм релетата и помпата,врътнах и колата запали от раз.Пробвах я няколко пъти пали от раз.Прибрах се пред нас пак няколко проби,все едно нова кола.Направо вече се обърквам къде да търся причината.Ето и двата клипа,първия е докато човърках през деня,а втория е след удара в прага.

        https://www.youtube.com/watch?v=z1nVMQwxdvw

        https://www.youtube.com/watch?v=3tyKr4wSLJA
        Последна редакция от drebnia_flair2; 17.11.2018, 22:31.

        Коментар


          #19
          Това което ми направи впечатление на първия клип към 50сек.Като въртиш на стартер,оборотомера не отчита обороти,като върна ключа стрелката шавна.Провери на клемореда на контактния ключ колко плюса има на контакт и дали не изчезват на стартер.
          А на втория клип е голяма тъмница и не се вижда какво става!
          OVB X18XE1 седан+ГИ

          Коментар


            #20
            Пак да питам, аларма има ли монтирана на автомобила?
            Не питам дали имаш дистанционно или дали пипка като я заключваш
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              ivan_pop написа: Преглед на мнението
              Това което ми направи впечатление на първия клип към 50сек.Като въртиш на стартер,оборотомера не отчита обороти,като върна ключа стрелката шавна.Провери на клемореда на контактния ключ колко плюса има на контакт и дали не изчезват на стартер.
              А на втория клип е голяма тъмница и не се вижда какво става!
              Колега там където мръдна обортомера колата почти запали и веднага угасна.Днес времето не позволява да правя нищо,сутринта пак правеше магариите.Направи ми впечатление че когато върти и не иска да запали,при самото въртене лампата за чека угасва или примигва,връщам ключа лампата за чека светва постоянно и бензиновата помпа се чува че работи.Запалих от 5-6 път и тръгнах из града до няколко места.Колата палеше от раз без проблеми.Ето и клип как пали когато го няма проблема.Аларма мисля че няма,освен ако не е монтирана и изключена.Колата винаги съм я отключвал с копчетата на ключа.Преди години имах едно пунто с подобен проблем и точно алармата се оказа че прави мизериите,но тогава знаех че има понеже бях с отделно дистанционно.Възможно ли е централното да се бъзика нещо?

              https://www.youtube.com/watch?v=7aBD7qfAEe8
              Последна редакция от drebnia_flair2; 18.11.2018, 15:13.

              Коментар


                #22
                На клиповете, където не пали, се вижда, че дава фалшива грешка за прегряване на двигателя. Да не би заради това да , Еку-то да не позволява да се стратира двигателят.

                Коментар


                  #23
                  stilo_new написа: Преглед на мнението
                  На клиповете, където не пали, се вижда, че дава фалшива грешка за прегряване на двигателя. Да не би заради това да , Еку-то да не позволява да се стратира двигателят.
                  колега не мисля че това е проблема,преди палеше без проблем с въпросната грешка която се появява на моменти,тази сутрин например я нямаше когато отново не искаше да пали
                  Последна редакция от drebnia_flair2; 18.11.2018, 16:35.

                  Коментар


                    #24
                    Най-вероятно имаш електрически проблем. Липса на комуникация, прекъснати кабели, окислени букси и всякакви от този род.
                    Започни с почистването и оглеждането на всички букси в двигателния отсек, главно около акумулатора, след това вътре с таблото при предпазителите - разкачаш всичко и оглеждаш.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #25
                      При мен се получава такова изреждане на грешки, когато съм закачил колата към Лаптопа и я разкача без да съм изключил едно от двете /лаптопа или колата/ Получава се някакъв срив по веригата. Според мен имаш хлабава връзка някъде и Екуто се шашка. Както е казал колегата преди мен.
                      Последна редакция от naiki66; 19.11.2018, 12:54.
                      Fiat Croma 1.9 Multijet 150 Hp Automatic - 2007

                      Коментар


                        #26
                        Днес проблема го нямаше,колата палеше от раз.След обяд проверих връзките и релетата около акумулатора всичко изглеждаше ок на първо четене,до волана забелязах че има 3 червени по-дебели кабела и един черен(маса която беше закачена на един болт) та всички кабели свършваха в едно сиво реле което беше омотано в изолирбанд.Някой някога е мерил дали стига ток до два от червените кабели понеже имаха издялкано до жица,на контакт ги замерих 12.4-12.5 беше напрежението,а на запален двигател 14.4-14.5.Това е което ми направи впечатление,другите неща ми изглеждаха нормално
                        Последна редакция от drebnia_flair2; 19.11.2018, 21:02.

                        Коментар


                          #27
                          Днес е студено, при хлабава връзка това е полажително
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            След няколко дни затишие,тази сутрин проблема отново се появи.Препоръчайте някой човек който е на ти с италианските токове в Пловдив.

                            Коментар


                              #29
                              Препоръчайте ми оторизиран сервиз на фиат в Пловдив

                              Здрасти,
                              за Пловдив винаги препоръчваме Жоро. На линка по-горе съм постнал две препратки към негови теми, къде е, телефони, упътване и тнт.
                              Ако решиш, винаги може да му звъннеш и да се уговорите да погледне твоя автомобил.

                              Успех в решаването на неприятната ситуaция
                              Последна редакция от pl4 8rp; 21.11.2018, 19:12. Причина: правописни грешки и неточности
                              Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                              Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                              Коментар


                                #30
                                След консултация и преглед при Гецата,нещата отиват към Михаил от софия

                                Коментар

                                Working...
                                X