Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Върти но не пали Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Върти но не пали Стило

    Здравейте колеги.Днес сутринта тръгвам да паля стилото 1.6 но върти без да пали,двигателя върти много добре,акумулатора е нов.Пробвах няколко пъти така и не запали.След обяд като се прибрах от работа пробвах пак и нищо.Свалих АБ,позачистих клемите и проверих релетата,отворих буксата на Д4 и я напръсках с контактен спрей,проверих масите които са отстрани на блока,след което сложих АБ влизам да паля и пак нищо,като дам на контакт нито помпата се чува нито онова леко жужене от ECU което се чуваше преди да ми направи този проблем,пробвах няколко пъти да въртя и нищо.Накрая се ядосах тряснах вратата и викам ще пробвам за последно,въртя и чудо помпата се чу заедно с ECU завъртях и колата запали,пробвах няколко пъти и пали от раз без проблем.Въпроса ми е има ли някаква маса която да върви около вратата и евентуално тя да прави проблема,защото след тряскането на вратата проблема се оправи.Моля някой колега да сподели опит от подобен проблем

    #2
    Очаквай пак да се случи. Ако се случи - без да правиш нищо друго, обърни внимание при позиция "на контакт" на ключа какво точно работи и какво - не. Например дали светят фарове, габарити, радиото дали работи, разни такива неща. Провери повече неща по възможност, дали работят или не, когато ключът е на контакт. Възможно е клеморедът на ключа да е повреден и да не е контактувал добре.

    Като не искаше да запали - светваха ли нормално и изгасваха ли всички контролни лампи?

    На старите модели - Браво, Пунто, Мареа - има по една точка за маса зад горните панти на предните врати. Не знам дали при Стило са сменили концепцията, но ако има - там са. Там е маса за вентилатор в купето, за таблото, за осветление в купето, за компютъра понякога, разни релета също там "масуват".

    Коментар


      #3
      При следващо непалене пак блъсни вратата и пробвай отново, ако запали се захвани по сериозно с търсене на хлабавата връзка.

      Пп ако имаш аларва монтирана в Италия се насоми пйрво към нея
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Благодаря за отговорите колеги,тази сутрин запали без проблем,аларма няма само централно.Като го направи този номер радиото,фаровете и осветлението в купето си работеха.При даване на контакт първите няколко пъти лампите гаснеха нормално,след това катинара и аср на няколко пъти не изгасваха.Направи ми впечатление че колоните на касетофона пръщяха леко при даването на контакт.Ще видя как ще е с паленето довечера,ако го направи пак ще кача клип

        Коментар


          #5
          Аха ясно, я ходи да ударят една товарна вилка
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Преди малко колата отново си запали от раз без никакъв проблем,за всеки случай утре ще я кача на вилката.Може наистина да се окаже акумулатора понеже преди месец някъде замервах как ми зарежда и с включени всички консумативи беше 13.8 - 13.9.Преди седмица някъде го свалих да го заредя преди големите студове и осезаемо взе да върти по-добре,замерих отново как зарежда и на включени светлини,парно,радио държеше 14.3-14.4
            Последна редакция от drebnia_flair2; 13.11.2018, 22:00.

            Коментар


              #7
              Колега, сам казваш, че двигателят върти добре на стартер, това категорично изключва проблем с акумулатора.

              Коментар


                #8
                Тази сутрин колата пак си запали чатмак,идвам от магазина за акумулатори,човека качи вилката и каза че е добре като го натовари,колата зарежда добре,единствено пусковия ток каза че е около 270 при надпис на акумулатора от 610,каза ми че е възможно от това да прави мизериите по токовете и да сменя акумулатора,предвид че е търговец нормално е това да ми каже.Интересното е че двигателя върти добре.Акумулатора е Варта силвър на една година.Въпроса е възможно ли е този стартов ток е бил проблема и защо от тряскането на вратата преди няколко дена до днес колата пали без проблем все едно нищо не се е случило.
                Последна редакция от drebnia_flair2; 14.11.2018, 16:23.

                Коментар


                  #9
                  Тази сутрин проблема отново се появи,след въртене около 5-6 минути колата запали.Качвам и два клипа,на първия клип е пред нас колата,а на втория е след 6-7км каране загасих и запалих отново за проба.

                  https://vimeo.com/301132140?fbclid=I...fDYBAIn53cGdzg

                  https://vimeo.com/301133089?fbclid=I...6v1OxNZk2KIKr0

                  Коментар


                    #10
                    Ако е 1.6 Стилото, да не би в самото Еку да е проблемът..

                    Коментар


                      #11
                      Не върти достатъчно силно и мощно, като за изправна система, според мен. Но със сигурност проблема не е в акумулатора. Ако има проблем с него, няма да можеш да въртиш толкова пъти поред. Мисля, че трябва да обърнеш внимание на стартера - това почти сигурно няма да ти реши проблема, но поне ще върти мощно и както трябва. Сега върти с не повече от 70 % от възможностите си. Преко сили - 80 %
                      Мерил ли си напрежението по време на опит за палене? Докато въртиш на стартер, чуват ли се релета, които цъкат?

                      Ако акумулаторът ти успява да създаде 270 ампера ток, това е около почти 3 киловата мощност. Ако не пада под 9 волта, пак е поне 2 киловата и половина. Тоя стартер едва ли е по-мощен от 1.2 киловата. Т.е. имаш предостатъчно запас от стартов ток, за да търсиш проблем в акумулатора. Направи профилактика на стартера, ако се сваля лесно.

                      Клип се снима, като телефонът се държи хоризонтално, дългата страна да е обърната към земята още преди да започне снимането. Сега 2/3 от пространстовото е черни ленти, а в останалата 1/3, която се вижда, отново имаш 2/3 под и над средата на клипа, в които никой не гледа и нищо не се вижда. Т.е. само от това, че въртиш телефона, намаляваш видимата зона до едва 1/9 част от това, което трябва да се вижда. Нали не гледаш телевизия на вертикално обърнат телевизор?

                      Като цяло, при видими признаци за проблем - съобщения по таблото за грешки, неизгасване на контролни лампи - не си ли я закачвал към диагностичен софтуер?

                      Коментар


                        #12
                        Газова уредба?
                        Сега остави на мира АБ и стартера. И те съветвам да се заровиш под задната седалка. Там е ключа от палатката.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Колата има газов инжекцион,преди малко я замерих при въртене напрежението пада на 11.7-11.8,отново въртях 4-5 пъти докато запали,май ключа наистина ще излезе от помпата.Преди 4-5 месеца съм я закачал на софтуер но тогава този проблем го нямаше,сега съм поръчал кабела и чакам да дойде
                          Последна редакция от drebnia_flair2; 16.11.2018, 17:13.

                          Коментар


                            #14
                            Колата посто не и стига горивото, даже бих казал че отсъства за да запали.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              И аз така смятам вече,гледам има тема на колега със същия проблем и се е оказала масата към помпата,някакъв шоков датчик под жабката.Сега идвам от колата въпросния бутон го натисках много пъти и нищо.След като бърниках кабелите покрай него помпата взе да работи на пресекулки като дам контакт,малко по-силно като размърдам кабелите помпата тръгваше както трябва.Ако въпросния бутон прави мизерията ще видя дали мога да го изолирам и да не играе роля върху помпата.Някой колега ако знае как става този номер да сподели
                              Последна редакция от drebnia_flair2; 16.11.2018, 20:19.

                              Коментар

                              Working...
                              X