Здравейте колеги.Днес сутринта тръгвам да паля стилото 1.6 но върти без да пали,двигателя върти много добре,акумулатора е нов.Пробвах няколко пъти така и не запали.След обяд като се прибрах от работа пробвах пак и нищо.Свалих АБ,позачистих клемите и проверих релетата,отворих буксата на Д4 и я напръсках с контактен спрей,проверих масите които са отстрани на блока,след което сложих АБ влизам да паля и пак нищо,като дам на контакт нито помпата се чува нито онова леко жужене от ECU което се чуваше преди да ми направи този проблем,пробвах няколко пъти да въртя и нищо.Накрая се ядосах тряснах вратата и викам ще пробвам за последно,въртя и чудо помпата се чу заедно с ECU завъртях и колата запали,пробвах няколко пъти и пали от раз без проблем.Въпроса ми е има ли някаква маса която да върви около вратата и евентуално тя да прави проблема,защото след тряскането на вратата проблема се оправи.Моля някой колега да сподели опит от подобен проблем
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Върти но не пали Стило
Collapse
X
-
Очаквай пак да се случи. Ако се случи - без да правиш нищо друго, обърни внимание при позиция "на контакт" на ключа какво точно работи и какво - не. Например дали светят фарове, габарити, радиото дали работи, разни такива неща. Провери повече неща по възможност, дали работят или не, когато ключът е на контакт. Възможно е клеморедът на ключа да е повреден и да не е контактувал добре.
Като не искаше да запали - светваха ли нормално и изгасваха ли всички контролни лампи?
На старите модели - Браво, Пунто, Мареа - има по една точка за маса зад горните панти на предните врати. Не знам дали при Стило са сменили концепцията, но ако има - там са. Там е маса за вентилатор в купето, за таблото, за осветление в купето, за компютъра понякога, разни релета също там "масуват".
-
При следващо непалене пак блъсни вратата и пробвай отново, ако запали се захвани по сериозно с търсене на хлабавата връзка.
Пп ако имаш аларва монтирана в Италия се насоми пйрво към неяКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Благодаря за отговорите колеги,тази сутрин запали без проблем,аларма няма само централно.Като го направи този номер радиото,фаровете и осветлението в купето си работеха.При даване на контакт първите няколко пъти лампите гаснеха нормално,след това катинара и аср на няколко пъти не изгасваха.Направи ми впечатление че колоните на касетофона пръщяха леко при даването на контакт.Ще видя как ще е с паленето довечера,ако го направи пак ще кача клип
Коментар
-
Преди малко колата отново си запали от раз без никакъв проблем,за всеки случай утре ще я кача на вилката.Може наистина да се окаже акумулатора понеже преди месец някъде замервах как ми зарежда и с включени всички консумативи беше 13.8 - 13.9.Преди седмица някъде го свалих да го заредя преди големите студове и осезаемо взе да върти по-добре,замерих отново как зарежда и на включени светлини,парно,радио държеше 14.3-14.4Последна редакция от drebnia_flair2; 13.11.2018, 22:00.
Коментар
-
Тази сутрин колата пак си запали чатмак,идвам от магазина за акумулатори,човека качи вилката и каза че е добре като го натовари,колата зарежда добре,единствено пусковия ток каза че е около 270 при надпис на акумулатора от 610,каза ми че е възможно от това да прави мизериите по токовете и да сменя акумулатора,предвид че е търговец нормално е това да ми каже.Интересното е че двигателя върти добре.Акумулатора е Варта силвър на една година.Въпроса е възможно ли е този стартов ток е бил проблема и защо от тряскането на вратата преди няколко дена до днес колата пали без проблем все едно нищо не се е случило.Последна редакция от drebnia_flair2; 14.11.2018, 16:23.
Коментар
-
Тази сутрин проблема отново се появи,след въртене около 5-6 минути колата запали.Качвам и два клипа,на първия клип е пред нас колата,а на втория е след 6-7км каране загасих и запалих отново за проба.
https://vimeo.com/301132140?fbclid=I...fDYBAIn53cGdzg
https://vimeo.com/301133089?fbclid=I...6v1OxNZk2KIKr0
Коментар
-
Не върти достатъчно силно и мощно, като за изправна система, според мен. Но със сигурност проблема не е в акумулатора. Ако има проблем с него, няма да можеш да въртиш толкова пъти поред. Мисля, че трябва да обърнеш внимание на стартера - това почти сигурно няма да ти реши проблема, но поне ще върти мощно и както трябва. Сега върти с не повече от 70 % от възможностите си. Преко сили - 80 %
Мерил ли си напрежението по време на опит за палене? Докато въртиш на стартер, чуват ли се релета, които цъкат?
Ако акумулаторът ти успява да създаде 270 ампера ток, това е около почти 3 киловата мощност. Ако не пада под 9 волта, пак е поне 2 киловата и половина. Тоя стартер едва ли е по-мощен от 1.2 киловата. Т.е. имаш предостатъчно запас от стартов ток, за да търсиш проблем в акумулатора. Направи профилактика на стартера, ако се сваля лесно.
Клип се снима, като телефонът се държи хоризонтално, дългата страна да е обърната към земята още преди да започне снимането. Сега 2/3 от пространстовото е черни ленти, а в останалата 1/3, която се вижда, отново имаш 2/3 под и над средата на клипа, в които никой не гледа и нищо не се вижда. Т.е. само от това, че въртиш телефона, намаляваш видимата зона до едва 1/9 част от това, което трябва да се вижда. Нали не гледаш телевизия на вертикално обърнат телевизор?
Като цяло, при видими признаци за проблем - съобщения по таблото за грешки, неизгасване на контролни лампи - не си ли я закачвал към диагностичен софтуер?
Коментар
-
Колата има газов инжекцион,преди малко я замерих при въртене напрежението пада на 11.7-11.8,отново въртях 4-5 пъти докато запали,май ключа наистина ще излезе от помпата.Преди 4-5 месеца съм я закачал на софтуер но тогава този проблем го нямаше,сега съм поръчал кабела и чакам да дойдеПоследна редакция от drebnia_flair2; 16.11.2018, 17:13.
Коментар
-
И аз така смятам вече,гледам има тема на колега със същия проблем и се е оказала масата към помпата,някакъв шоков датчик под жабката.Сега идвам от колата въпросния бутон го натисках много пъти и нищо.След като бърниках кабелите покрай него помпата взе да работи на пресекулки като дам контакт,малко по-силно като размърдам кабелите помпата тръгваше както трябва.Ако въпросния бутон прави мизерията ще видя дали мога да го изолирам и да не играе роля върху помпата.Някой колега ако знае как става този номер да споделиПоследна редакция от drebnia_flair2; 16.11.2018, 20:19.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар