Днес се случи много странно.
Бях спрял колата, загасена на аварийни. Стоеше така може би 10 минути. Качвам се и преди да мушна ключа всичко угасна, аварийните и никакъв ток в колата. Мушкам ключа, нищо, въртя го - нищо. Излязох отворих капака и почнах да отвъртам капака за акумулатора. Изведнъж тока си дойде и никакви проблеми, без да правя нищо. Карах и се паркирах вкъщи. Все пак като се прибрах свалих капака на акумулатора и минуса е хлабав - маха се без усилие, опитах се да го затегна ама гайката не мърда, нещо се е запецнала. Възможно ли е от това да губи ток? Акумулатора не би трябвало да е пипан откакто е купен - преди 2 години.
Забелязах, че в последния месец 2 пъти в движение ми се изключва сити режима на волана и циркулацията на въздуха се спира. Възможно ли е това да е свързано с хлабавия акумулатор? Демек ако в двжижение нещо мръдне да се спира сити режима и циркулацията. Ако обаче минуса на акумулатора мърда в движение и за момент губи контакт не трябва ли да ми изпищи нещо компютъра и да се спре и нещо друго като радио, фарове. Радиото определено не прекъсна в тия 2 момента.
Дали да не пробвам докато е запалена колата да махна минуса да видя какво ще стане? Ще намеря някой помагач да гледа какво ще угасне като махна минуса.
Бях спрял колата, загасена на аварийни. Стоеше така може би 10 минути. Качвам се и преди да мушна ключа всичко угасна, аварийните и никакъв ток в колата. Мушкам ключа, нищо, въртя го - нищо. Излязох отворих капака и почнах да отвъртам капака за акумулатора. Изведнъж тока си дойде и никакви проблеми, без да правя нищо. Карах и се паркирах вкъщи. Все пак като се прибрах свалих капака на акумулатора и минуса е хлабав - маха се без усилие, опитах се да го затегна ама гайката не мърда, нещо се е запецнала. Възможно ли е от това да губи ток? Акумулатора не би трябвало да е пипан откакто е купен - преди 2 години.
Забелязах, че в последния месец 2 пъти в движение ми се изключва сити режима на волана и циркулацията на въздуха се спира. Възможно ли е това да е свързано с хлабавия акумулатор? Демек ако в двжижение нещо мръдне да се спира сити режима и циркулацията. Ако обаче минуса на акумулатора мърда в движение и за момент губи контакт не трябва ли да ми изпищи нещо компютъра и да се спре и нещо друго като радио, фарове. Радиото определено не прекъсна в тия 2 момента.
Дали да не пробвам докато е запалена колата да махна минуса да видя какво ще стане? Ще намеря някой помагач да гледа какво ще угасне като махна минуса.
Коментар