Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило 1.6, 2001 год. гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Стило 1.6, 2001 год. гасне

    Привет колеги от вчера вече съм собственик на Стило 1.6 16 клапана. Хубава кола но снощи ми се появи следния проблем, както карам светка една лампа с гума която "хвърля камъчета", след което света едно триъгълниче и колата гадне. Както се движи и забива муцуна. Спирам изчаквам 1-2 минути въртя паля и продължавам, карам известно време и пък същото. Не мога да разбера какво става. Колата все още не съмя обслужвал, защото вчера я регистрирах. Ще съм благодарен на помощта Ви.
    Кирил Кирилов

    #2
    Сега като карах на обяд пак го направи и видях какво пише на дисплея: "ASR falue" ако съм го написал правилно.
    Кирил Кирилов

    Коментар


      #3
      Много прилича на гривна на лагера на главината
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Бъркаш се, от това няма да изгасне колата.
        Проблема му е или някъде по Кан-шината или в преграващ компютър.Това е една от грешките кито вади.Но най-добре хубава диагностика да се направи, за да се тръгне от някъде.
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #5
          Добре, ако е то гривна на АВС, защо ще гасне двигателя и не иска да запали докато не мине 1-2 минути. Да не би моят проблем да е от прегряване на компа? Ако е от това и го преместя отстрани до амортисьора, ще удължа кабели ако се налага. Ще дава ли отново такива грешки, или веднъж опечен няма оправяне. Стига този проблем да е от компа.
          Кирил Кирилов

          Коментар


            #6
            Каква е тази Кан-шина? Още не съм наясно с тези фятове! Благодаря колеги за мненията.
            Кирил Кирилов

            Коментар


              #7
              Ами в такъв случай е най-добре да показваш уважение към марката и да започнеш с правилното изписване. Пише се "Фиат", а не "фят".

              Коментар


                #8
                Всичко в колата комуникира по CAN, има няколко връзки които правят проблем и се губи комуникацията между модулите. Има един конектор D4 доста често се ебава, след промивка с контактен спрей нещата се оправят, но досега при проблеми с него не съм чувал колата да гасне.
                П.п
                D4 се намира под бушоните при акумулатора.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #9
                  По принцип е било хубаво преди да купиш колата да попрочетеш малко във форума, на какъв голям чеп ще седнеш с това 1.6 ,и че голяма част от НЕ ремонтираните компютри дефектират. Все пак всичко е поправимо има си и хора за тази работа. Дано проблемът при теб не се окаже в компютъра. Аз съм минал по твоя път, само дето сам си ремонтирах компютъра.
                  П.п
                  Ако кажеш от къде си може да те насочим за човек който да помогне.
                  Последна редакция от cs_aleksandar; 12.10.2018, 16:58.
                  Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                  И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                  .

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря колеги. Първо, за чепа, всяка кола има слабо място, явно при 1,6 мотора това е компютъра, аз вече го преместих до скоростната кутия, но все още не съм сменил ангренажа и не съм палил колата. Ако се окаже компа ще трябва да се прави, аз съм от Враца. Ще съм благодарен за съвети къде да го правя ако се наложи. Относно изписването на думата "Фиат", при бързане се допускат технически грешки. Ще проверя и тази шина, с контактен спрей. Ще пиша. И още нещо имах изгорели крушки на габарити и ми святкаше на таблото една крушка. Смених всички изгорели крушки и всичко се оправи, но при натискане на спирачката пак ми святка лапата на таблото и това само при натискане на спирачката. Каква може да е причината? Благодарско на всички.
                    Кирил Кирилов

                    Коментар


                      #11
                      Масата в някой от стоповете
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Може да има изгоряла крушка в някой стоп.

                        Коментар


                          #13
                          Всички крушки съм ги проверил. Няма изгорели. Проверил съм всички крушки в цялата кола. Относно мнението на колегата за масата, ако няма маса не би трябвало въобще да свети стопа? Може и да греша, а възможно ли повредата да е в стоп машинката или няма шанс. Благодаря още веднъж колеги, за мненията и помощта.
                          Кирил Кирилов

                          Коментар


                            #14
                            Имах подобен проблем на пунтото като го купих, при пускане на фаровете и жълтия триъгълник светва - отзад гледам и няма изгорели крушки, но се оказа, че този преди мен или джамбаза е сложил едната крушка да е 5W, a тя трябва да е 10W. Извади ги пак и виж какви точно крушки са сложили.

                            Коментар


                              #15
                              Относно мнението на колегата за масата, ако няма маса не би трябвало въобще да свети стопа? Може и да греша, а възможно ли повредата да е в стоп машинката или няма шанс.
                              Ако няма маса на единия стоп (тялото), лампите, които се опитват да светнат си намират маса през несветещите лампи на успоредно свързания друг стоп, през лампите с най-малкото съпротивление и се получават няколко последователно свързани лампи, светещи с малка мощност. Звучи малко сложно сигурно. Ако на всеки кабел се добави изправителен диод, тогава вече няма да има такава "цветомузика", защото няма как да се "върне" от единия към другия стоп и проблемната лампа без маса просто няма да светне.

                              Стоп машинката е просто ключе с нормално затворен контакт и педалът като я натисне - контактът се отваря, така стоповете гаснат. Чек-контролът следи тока през веригата на лампата. Стоп-машинката е извън чек-контрола, преди него (образно казано).

                              Коментар

                              Working...
                              X