Привет колеги от вчера вече съм собственик на Стило 1.6 16 клапана. Хубава кола но снощи ми се появи следния проблем, както карам светка една лампа с гума която "хвърля камъчета", след което света едно триъгълниче и колата гадне. Както се движи и забива муцуна. Спирам изчаквам 1-2 минути въртя паля и продължавам, карам известно време и пък същото. Не мога да разбера какво става. Колата все още не съмя обслужвал, защото вчера я регистрирах. Ще съм благодарен на помощта Ви.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило 1.6, 2001 год. гасне
Collapse
X
-
Добре, ако е то гривна на АВС, защо ще гасне двигателя и не иска да запали докато не мине 1-2 минути. Да не би моят проблем да е от прегряване на компа? Ако е от това и го преместя отстрани до амортисьора, ще удължа кабели ако се налага. Ще дава ли отново такива грешки, или веднъж опечен няма оправяне. Стига този проблем да е от компа.Кирил Кирилов
Коментар
-
Всичко в колата комуникира по CAN, има няколко връзки които правят проблем и се губи комуникацията между модулите. Има един конектор D4 доста често се ебава, след промивка с контактен спрей нещата се оправят, но досега при проблеми с него не съм чувал колата да гасне.
П.п
D4 се намира под бушоните при акумулатора.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
По принцип е било хубаво преди да купиш колата да попрочетеш малко във форума, на какъв голям чеп ще седнеш с това 1.6 ,и че голяма част от НЕ ремонтираните компютри дефектират. Все пак всичко е поправимо има си и хора за тази работа. Дано проблемът при теб не се окаже в компютъра. Аз съм минал по твоя път, само дето сам си ремонтирах компютъра.
П.п
Ако кажеш от къде си може да те насочим за човек който да помогне.Последна редакция от cs_aleksandar; 12.10.2018, 16:58.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Благодаря колеги. Първо, за чепа, всяка кола има слабо място, явно при 1,6 мотора това е компютъра, аз вече го преместих до скоростната кутия, но все още не съм сменил ангренажа и не съм палил колата. Ако се окаже компа ще трябва да се прави, аз съм от Враца. Ще съм благодарен за съвети къде да го правя ако се наложи. Относно изписването на думата "Фиат", при бързане се допускат технически грешки. Ще проверя и тази шина, с контактен спрей. Ще пиша. И още нещо имах изгорели крушки на габарити и ми святкаше на таблото една крушка. Смених всички изгорели крушки и всичко се оправи, но при натискане на спирачката пак ми святка лапата на таблото и това само при натискане на спирачката. Каква може да е причината? Благодарско на всички.Кирил Кирилов
Коментар
-
Всички крушки съм ги проверил. Няма изгорели. Проверил съм всички крушки в цялата кола. Относно мнението на колегата за масата, ако няма маса не би трябвало въобще да свети стопа? Може и да греша, а възможно ли повредата да е в стоп машинката или няма шанс. Благодаря още веднъж колеги, за мненията и помощта.Кирил Кирилов
Коментар
-
998394 написа: Преглед на мнениетоОтносно мнението на колегата за масата, ако няма маса не би трябвало въобще да свети стопа? Може и да греша, а възможно ли повредата да е в стоп машинката или няма шанс.
Стоп машинката е просто ключе с нормално затворен контакт и педалът като я натисне - контактът се отваря, така стоповете гаснат. Чек-контролът следи тока през веригата на лампата. Стоп-машинката е извън чек-контрола, преди него (образно казано).
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар