Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за стартер
Collapse
X
-
Няма самостоятелно реле извън стартера.
На автоматичните кутии, от която си дал снимка, това реле е там за да не разреши запалването, ако лостът на кутията не е на NEUTRAL. Иначе няма особен смисъл от него на ръчна кутия. На ръчните - през контактния ключ по тънкото кабелче (червено на картинката) се подава +12 към шалтера, той изхвърля бендикса и прави верига през дебелия кабел, т.е. шалтерът е все едно реле и няма смисъл да има реле, управляващо друго реле. Така е на всички, не само на 1.6.
Информативно ли питаш или някъде има проблем?
-
Благодаря, и аз се съмнявах да са сложили реле за разтоварване на паяка. Нещо се бъзика при запалване. От 20 пъти проби вчера само веднъж направи гаф, той е следния: завърташ ключа на стартер, стартера завърта нормално и спира, нито се товари, нито нещо друго, имам чувството, че в този момент губи + на котвата.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
КИМИ написа: Преглед на мнениетоЗатормозяването може да е от втулките, трябва да се сменят за да върти весело.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар