Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свети само третият стоп—ФИАТ Брава - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свети само третият стоп—ФИАТ Брава - РЕШЕНО

    Здравейте, колеги!
    Пускам една сутрешна гатанка.
    Бушоните са здрави, стоп машинката като я замостя отзад свети само третия стоп. Напрежение на фасонките на стоповете няма. Всички други светлини си светят нормално. Що е то?
    Всякакви съвети ще са ми полезни.
    Поздрави!
    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

    #2
    Прекъснали кабели между таблото с бушони и фасонките. Най-уязвими детайли - буксите към стоповете. Провери дали не са нагорели и провери на самата букса дали има напрежение. Лесно ще видиш кой е кабелът, като проследиш пистата от стоп-лампата до буксата.

    Коментар


      #3
      Напрежение и на буксите няма... Иначе изглежат в отлично състояние. Завирах се и около таблото с бушоните да видя за нагорели/прекъснати кабели или букси, но като цяло нищо интересно...пък и не можах се да се ориентирам точно коя връзка кабели отива назад...
      1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
      2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

      Коментар


        #4
        Punto_II_HGT написа: Преглед на мнението
        Напрежение и на буксите няма... Иначе изглежат в отлично състояние. Завирах се и около таблото с бушоните да видя за нагорели/прекъснати кабели или букси, но като цяло нищо интересно...пък и не можах се да се ориентирам точно коя връзка кабели отива назад...
        Огледай и куплунга на арматурното табло там имаш връзка с лампата за контрол за изгорели крушки и подава към стопа.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Това е куплунгът, от който излизат кабелите и отиват назад, буква Е:

          Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	1
Size:	43,4 KB
ID:	2097441

          Ако колата е HLX или ELX, има чек-контрол на таблото и кабелите са на крачета 1 и 3. Ако е SX или друго и няма чек-контрол на таблото - кабелите се на крачета 12 и 13. Каква е колата?

          Третият стоп е на 14, кабелът му е червен (това е за ориентир). В самото таблото, на SX, трите крачета (12, 13 и 14) са свързани накъсо. Свали буксата и виж когато има напрежение на краче 14, дали има на другите 2. Ако има - трябва да проследиш кабела от тази букса до буксата отзад на стопа. 12 е за левия стоп, жълто-червено (може би), 13 - за десния (черно-червено).

          Ако обаче кабелите са на 1 и 3, вместо на 12 и 13, то е твърде вероятно да имаш проблеми с чек-контрола в таблото, но това ще уточним, като дадеш допълнителна информация - каква е колата - SX или ELX, снимка на куплунг E, за да видим къде са кабелите.

          Ако имаш проблеми с чек-контрола - трябва да търсиш някой, на когото му се занимава да го провери, да си купиш ново табло, на което всичко му работи, или просто да заобиколиш чек-контрола, като преместиш два кабела от един куплунг на друг.

          Коментар


            #6
            Благодаря за насоките, колеги! 100 процента проблема е в таблото. Колата е HLX с три букси на таблото. Преди време и смених оригиналното табло с такова с две букси. Третата (най-малката) остана несвързана (и на нея се оказва, че е чек -контролът). Как става номера със заобикалянето на чек-контрола, че старото табло е на боклука...
            p.s. Буксата на снимката остава несвързана към таблото.
            Прикачени файлове
            Последна редакция от Punto_II_HGT; 25.03.2018, 10:11.
            1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
            2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

            Коментар


              #7
              Къде искаш, на таблото или долу на бушоните?

              На таблото, на тая букса дето си снимал, свързваш накъсо кабелите R, RN и RG (2, 3 и 7) и си готов.

              Брава няма HLX, може да е HSX или ELX. Гледам, че и аз съм писал шикалки горе :D

              Коментар


                #8
                Помня, че беше нещо с три букви и завършваше на LX... значи е ELX. Просто отдавна смених задния капак и не помня какво точно пишеше на оригиналния :D Благодаря за чалъма с буксата. Ще ги окъся и ще пиша. Трябва всичко да е точно...
                1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                Коментар


                  #9
                  Само да добавя - направи хубава твърда връзка към червения кабел, че е към 4 ампера токът през него.

                  Коментар


                    #10
                    Трябваше да започнеш от това, че си сменил таблото и веднага щях да ти покажа това http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=114776 и смело мога да твърдя, че стоповете са се загубили веднага след смяната.
                    Последна редакция от NikMar; 26.03.2018, 12:28.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      Представа си нямах, че може да има нещо общо. Явно от смяната на таблото до сега съм си карал без стопове. Днес съединих трите кабела направих им една хубава спойка, изолирах ги и всичко светна. Благодаря отново за помощта!
                      1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                      2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                      Коментар


                        #12
                        И сега аз ще изляза виновен.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Еее, чак пък виновен :D По-скоро замесен по индиректен начин.
                          п.с. Ама бялото табло си е друга работа...много радва.
                          1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                          2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                          Коментар

                          Working...
                          X