Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически проблем ...? [Stilo 1.9JTD 2004 5d - не гасне)]

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Електрически проблем ...? [Stilo 1.9JTD 2004 5d - не гасне)]

    От няколко месеца стилото почна да се бъгва нещо и накрая реших да се допитам до форумния мозък за съвет.
    Клиничната картина е следната: внезапно изчезва всякакъв ток (трябва да уточня, че акумулатора ми е екстра, не е от него), все едно акумулатора е изваден от коша и на негово място има 9V батерийка - стартера не се и опитва да завърти, ток има само за лампата на еърбега .... Първият път, когато стана този проблем, таблото ми полудя - стрелките подскачаха поне 30сек .... А последния симптом е от вчера - гася, вадя ключа и колата продължава да си работи .... Вкарвам ключа, давам на контакт - минава си чека и т.н. (на работеща кола това!) и почва да мига лампата с катинарчето ...
    Някакви предположения каква е диагнозата?

    #2
    Много ми е познато ,но не мога да се сетия от къде.
    Според мен е вземи един контактен спрей разкачи акумолатора и отпред под капака релета и бушони където има сваляй чисти и пръскай може да разкачиш и куплонзите на компа да пръснеш и там малко,но на разкачен акумолатор.
    Провери и масите .

    Коментар


      #3
      Клеми, маси, алтернатор, ЕКУ. Карай в тая последователност
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Да добавя, че алтернатора уж е наред - поддържа постоянни 14.1/14.2 .... Клемите ги махахме/слагахме и изглеждат добре ... Масите - не знам колко са и къде да ги търся, някакви насоки?

        Коментар


          #5
          xaerial написа: Преглед на мнението
          А последния симптом е от вчера - гася, вадя ключа и колата продължава да си работи .... Вкарвам ключа, давам на контакт - минава си чека и т.н. (на работеща кола това!) и почва да мига лампата с катинарчето ...
          Трябва спешна проверка на клемореда на контактния ключ от човек, който се занимава с електричество по автомобили. Понеже е възможно той да е наред, следващото по вероятност да прави такъв проблем, че да не позволява на колата да спре да работи е основното захранващо реле, което на Стило не знам къде са го набутали, но на Браво 182 е на гърба на таблото с бушони, и ако то не изключва - няма значение къде е контактния ключ.

          Проблемът с клемореда е механичен и не може да се засече с компютър, а с мултицет и схема на самия клеморед, за да знаеш кога между кои пластини има трябва да има контакт и кога не. А това с контактния спрей е доста добра идея. Точките за маса обикновено са под фаровете - дебели черни кабели, хванати с болтове към шасито. Най-лесно - хващаш кабела с минуса от акумулатора и го проследяваш накъде отива. Първото място, до което стига, обикновено е точката за маса под левия фар (или около него). Като видиш къде е, симетрично на нея, но отдясно е другата такава точка в коша на мотора.

          Ред.: А как я гасиш? Насилствено със спирачка на предавка или вадиш бушон от онези големите при акумулатора?

          Коментар


            #6
            За гасенето - сама изгасна, след около 15-20сек на празен ход ... Не се е повтаряло засега това с неизгасването!

            Коментар


              #7
              Ако пак се повтори - веднага включи късите светлини при изваден контактен контактен ключ. Те са зависими само от клемореда. Ако светнат - проблемът е в него. Ако не светнат - по-скоро е в захр. реле.

              Възможно е тази висока консумация от 80 милиампера, която измерихме в колата ти, да е заради утечка през клемореда, която държи някое реле включено.

              Коментар

              Working...
              X