Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бушони за вентилатора за охлаждане Пунто мк2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да колега ogi28b 2-ра степен и тя тръгва като се върже накъсо,даже като премахна релето за 1 ва степен като загрее колата се включва 2 ра степен.Благодаря за отговорите, ще взема от магазина и ще го запоя!

    Коментар


      #17
      Режеш термото така че да останат крачетата цели
      там може да сложиш малки кабелни обувки и да свържеш новото по възможност да не се лепи.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        Да колега ogi28b 2-ра степен и тя тръгва като се върже накъсо,даже като премахна релето за 1 ва степен като загрее колата се включва 2 ра степен.Благодаря за отговорите, ще взема от магазина и ще го запоя!
        Тука нещо обърка думичката. Сигурно искаше да кажеш, че ще го кримпнеш, ще му направиш точкова заварка, или ще го прихванеш с лустер-клема, или по какъвто начин е предвидено да е закрепено? Определено не искаше да кажеш, че ще го запоиш.

        Нещо, което е предвидено да се нагорещява, не се запоява, особено ако температурите са като цитираните по-горе - 200-240 градуса.

        То, реално погледнато, и един дебел кабел да му сложиш, вместо този термобушон, пак ще работи, но няма да имаш защита от горещината там.

        Коментар


          #19
          Да, колега това имах в предвид,благодаря

          Коментар


            #20
            Да, колега това имах в предвид,благодаря
            купи си ново. 15 лв е
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              Откъде да си го купя, ако знаеш къде може да споделиш? Мерси

              Коментар


                #22
                бул. Г.Бенковски №66А, 4400 Пазарджик
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #23
                  Добре, ще отида да проверя, мерси

                  Коментар


                    #24
                    Значи никой не се наема да я сменя тази Термо защита, по друг начин се правила и всеки разправя да я дам на късо, че ако станело проблем, щял да изгори бушона, какво да направя? Какъв е вашия съвет?мерси

                    Коментар


                      #25
                      Колега, ще ми кажеш ли какво точно значи ще го крепнеш, че тука в пазарджик никой не се наема да го прави това нещо.понеже било направено по друг начин.И всеки ми разправя, че ще се откачи от температурата.как да го направя, ще ми кажеш ли точно как става? Купих иначе термозащитата 145 градуса мисля,че е добре, ако не ми кажи колко? Мерси

                      Коментар


                        #26
                        Трябва да направиш твърда връзка без да го лепиш с поялник
                        нещо като малки клеми-кабелни обувки да използваш .
                        Последна редакция от kluchar; 10.03.2018, 17:44.
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #27
                          А колко градуса е термозащита,някой знае ли?

                          Коментар


                            #28
                            Нещо подобно на това от снимкатаClick image for larger version

Name:	c7972865a076.jpg
Views:	1
Size:	58,5 KB
ID:	2095418 трябва да се получи, но като се изреже старата защита почти няма да
                            останат изводи за захващане на новата .....
                            Истинския мъж се познава дори когато е гол!

                            Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009

                            Коментар


                              #29
                              Нали си взел някаква слагаш и това е
                              Иначе четох че е 240 ама ако е по малко става
                              https://mladtehnik.com/image/cache/c...-A-270x270.JPG
                              Ето такива тръбички стискаш ги и трябва да стане
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар


                                #30
                                Ключар, не може току така да му казваш "слагаш и това е". Това не е баница - режеш и хапваш. Това е ток, и то доста голям, защитата има за цел да предотврати прегряване и по-сериозни поражения, като окъсяване в резистора, искрене, разстопяване и не-дай-Боже - пожар.

                                Колега Емо (предполагам Емо?), предвид цената на нов, здрав резистор - под 20 лева, не знам дали си струва да се заиграваш толкова с тази термозащита, при положение, че не е сигурно каква ѝ е стойността, нито пък е сигурно, че може да се направи хубава твърда здрава връзка към съществуващия корпус и терминали. Много по-важно е да се наблегне на клемите на кабелите - да се направят хубави и стегнати клеми, които да влизат стегнато към резистора, и да има някаква изолация, да е защитено от влагата. Наистина - прежали ги тези 15-20 лева и го направи с нова резервна част, фабрично направена.

                                Накрая, ако го правиш сам, дори и да го направиш хубаво и стегнато - представи си, че защитата наистина е 240 градусова, а ти си взел 140, но резисторът се нагрява до 180, примерно. Защитата гори още на първото включване на перката и се връщаш на изходна позиция. Вземаш друга, на по-високи градуси, ама колко пъти ще ти изгори преди да уцелиш стойността при която не гори? И то няма да гори сега, като още не е много топло времето. Ама в средата на лятото, когато охлаждащият въздух не е 12 градуса като сега, а 36-38-40 - пак ще ти изгори. От друга страна - не става да вземеш наизуст много високи градуси, за да не се окаже, че си "преяздил". Все пак - ако някой ти каже точната стойност, оставап проблемът с твърдата връзка, издържаща 10-15 ампера без нагряване в мястото на свързване.

                                Коментар

                                Working...
                                X