Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 1.6 16V 103 конски сили - не пали след подаване на ток

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Click image for larger version

Name:	IMG_20180219_201119.jpg
Views:	2
Size:	56,6 KB
ID:	2097439
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #47
      Взимаш първото ЕКУ от морга.
      След това като ориентир от тази тема на колегата правиш:
      0090: FFFF 0000 0000 0000 0000 FFFF 0155 AA00
      00A0: FFFF FFFF FFFF FFFF FFFF FFFF FFFF FFFF

      Записваш, слагаш на колата, даваш на контакт, чакаш известно време. Гасиш, палиш и готово.

      Ако тръгнеш да продаваш колата в умряло състояние, като цена за морга, пиши да я взимам.
      Само дето на ECU-то от текущата тема,паметта е 95160!
      OVB X18XE1 седан+ГИ

      Коментар


        #48
        Ами масово хората от бранша твърдят, че ако е t1 или t9, все върши работа. С твоя ром, след като го направиш девствено по начина, който описах горе, би трябвало да стане работата.
        Поне може да пробваш, ако намериш евтино ЕКУ на пазара.

        Намерил съм Т9 (както е видно от снимката моето е Т1), но не мога да намеря човек, който да каже, че се наема да подкара колата с него и затова и не съм го купил
        Ако познаваш такъв човек, моля те попитай го дали иска да се заеме със задачата.
        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

        Коментар


          #49
          Слав написа: Преглед на мнението
          Намерил съм Т9 (както е видно от снимката моето е Т1), но не мога да намеря човек, който да каже, че се наема да подкара колата с него и затова и не съм го купил
          Ако познаваш такъв човек, моля те попитай го дали иска да се заеме със задачата.
          На лични ти пуснах линк от чужд форум как става номера.Лошото в случая е,че човека дето се захване да го прави няма да знае предварително дали проблема е само в ECU-то.Мога да ти дам координати на двама човека от София дето могат да ти свършат работа.
          OVB X18XE1 седан+ГИ

          Коментар


            #50
            Пращай номерата.

            Толкова хора я гледаха още един повече или по-малко...най-много да вземе да тръгне
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

            Коментар


              #51
              Слав написа: Преглед на мнението
              Ново е между 600 и 800 лева.
              Поправка - ново в чужбина е толкова, а тук в БГ вървят почти по 1500
              == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

              На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

              Коментар


                #52
                https://www.facebook.com/pg/kotziagi...=page_internal
                питай тук
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #53
                  Колата е с друго ЕКУ.
                  Пали и работи, но само на празен ход. Не реагира изобщо при подаване на газ. Идеи ?

                  Да разбирам ли, че евентуално проблема е в дросела или пак къса клечка с повредено ЕКУ ?


                  П.П. На диагностика показва две грешки и двете са свързани с дроселовата клапа, но нещо ме филмират, че може повредата да не е в дросела, а в модула за управление на дроселовата клапа на ЕКУ-то. Моля за компетентно мнение...
                  == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                  На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                  Коментар


                    #54
                    Тъй...компетентни по темата явно няма или ако има, то много ги мързи да пишат.

                    Накратко:

                    Проблема беше в модула за управление на дросела на ЕКУ-то.
                    Човекът, който го диагностицира и го поправи беше Михаил Пешев.
                    Много търсих и повярвайте - друг няма да намерите. Той е единственият, който знае за какво става въпрос.
                    Другите са гола водица и кал по гърба.


                    П.П. Човекът, от който купих това ЕКУ се оказа класически измекяр. Ето тук съм описал случая:

                    http://www.fiatforum.bg/showthread.p...B8%D1%86%D0%B8
                    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                    Коментар


                      #55
                      В крайна сметка след като дадох 300 кинта за развалено ЕКУ и после за 350 го оправих и колата върви

                      Хвалба ли е, оплакване ли е - не знам, но факт е, че колата върви и ще си я карам

                      Всеки да си прави сметката кое си струва и кое не, когато му дойде до главата.
                      == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                      На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                      Коментар


                        #56
                        Евтиното излиза скъпо
                        Щеше да си забравил още преди месец два
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #57
                          kluchar написа: Преглед на мнението
                          Евтиното излиза скъпо
                          Щеше да си забравил още преди месец два
                          Не винаги аз наскоро си взех второ ЕКУ /моето си бачка/ за бекъп за 100 кинта напълно изрядно на 125 000км
                          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                          Втората......пак същата!
                          (_-_)______////_______(_-_)
                          Punto75-Вече на жената!
                          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                          Коментар


                            #58
                            Ако е чисто може
                            Ама като е без чип нали трябва да се запише та да пали .
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #59
                              По принцип евтиното излиза скъпо, но в моя случай това си е евтиния вариант.

                              Ще видим какво ще излезе накрая. Може да се говори за това кое какво е излязло след поне година и едни 20-30000 км.

                              Другата опция беше 1500 лева. Не че нещо, но къде са 1500, а къде 650 ???

                              Да намериш такова ЕКУ за 100 лева и то работещо си е чист късмет.
                              Преди 10-на години можех да си взема няколко такива даже за без пари, но човек ако знае къде ще падне ще си постила килимче преди това...


                              Както е казал японеца:
                              Искам втория акъл на българина
                              == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                              На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                              Коментар


                                #60
                                Неее не втория акъл а отя дето му идва от после.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X