Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

повреда на fiat coupe

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    повреда на fiat coupe

    Здравейте, от месец имам fiat coupe 1.8 и не мога да изляза от гаража.Все нещо се поврежда,последно светна лампа с нарисувана дюза и мотора заработи на 3 цилиндъра .След ровене размяна на бобини и свещи, се оказа че не стига ток до първа бобина .Колега ме посъветва за комутатор ,днес го смених но лампата остана да свети и колата вече не пали без подаване газ.
    Моля,за помощ.

    #2
    Направи диагностика и виж какви грешки е записала.
    punto HGT

    Коментар


      #3
      За сега навсякъде където попитам за фиат и три пинова букса ме отпращат .Аз от 18 г. изправям блъснати коли във Варна и не знам къде да отида.Ако някой има препоръки моля за съдействие .

      Коментар


        #4
        Газ има ли?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Няма газ ,вчера пробвах да я карам и освен че не пали без газ не поддържа обороти и не върви преди да загрее .

          Коментар


            #6
            Сваляй дросела, търси проблема в недосатъчно въздух за сместа.
            На дросела има един клапан, провери и стъпковия мотор.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Тъй и тъй ще сваляш да чистиш може да почистиш и дюзите профилактично.
              punto HGT

              Коментар


                #8
                MiroStamatov написа: Преглед на мнението
                Здравейте, от месец имам fiat coupe 1.8 и не мога да изляза от гаража.Все нещо се поврежда,последно светна лампа с нарисувана дюза и мотора заработи на 3 цилиндъра .След ровене размяна на бобини и свещи, се оказа че не стига ток до първа бобина .Колега ме посъветва за комутатор ,днес го смених но лампата остана да свети и колата вече не пали без подаване газ.
                Моля,за помощ.
                Намирисва ми на комп, така беше и с Пунтото на щерката, компа не командваше дюзите на 2-ри и 3-ти цилиндър, след смяната всичко е ОК.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  Не не е това проблема Ники, това е с хитачи а такова аз лично съм видял само едно умряло и то аз му помогнах да целта.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря за отговорите ,утре ще скубя и пробвам но как се зануляват грешки като например вадя стъпковото моторче пробвам и после го закачам .

                    Коментар


                      #11
                      Компа на тази кола изглежда съмнително защото виси на някакви свински опашки под жабката .Кой на този мотор фиксира ниските обороти .

                      Коментар


                        #12
                        Няма обучение, хитачито се самоубочава спрямо стила на каране, след махане на клемата на АБ не е нужно след това да се прави каквото и да е убочение, в началото може да ти играят оборотите или да загасне няколко пъти, но след няколко километра каране всичко си идва на място.
                        Сваляй чисти всичко и после пали и я остави да си загрее без да бараш педала на газта, после ако всичко е наред и направи няколко обиколки на квартала.
                        punto HGT

                        Коментар


                          #13
                          Ако знаете къде и какви стойности мога да измеря с мултицета .

                          Коментар


                            #14
                            Може би не съм обяснил правилно след смяната на комутатора бобините и дюзите работят но докато разберем откъде е имаше много бензин в ауспуха ,паткане , гърмежи и откачане на букси .Възможно е аз да съм повредил нещо.

                            Коментар


                              #15
                              Днес сутринта паля и о чудо на колата нищо и няма.И от скука смених разпределителен вал заради вариатора че тракаше а и била зацепвана с флумастер .

                              Коментар

                              Working...
                              X