Здравейте,
Писах във един стар тред но реших да направя свой защото ми е сравнително доста спешно.
Нов съм във форума и се надявам да съм писал на правилното място. Както при колегата който по начало е създал темата. Имам Пунто 2002г 1,2 бензин. Днес закарах жената на работа и на тръгване колата както работеше угасна. Стартера върти но запалване няма. Светна ми CODE-a и червената лампа на над стрелката за температурата и не понечи да запали повече. След известно време дадох на контакт и запали, но работи няколкото минути и пак угасна. ХУбавото е 1е стана близко до сервиза в който обслужвам нормално колите. Момчето дойде с комп-а и свичко до колата и я закачи. Имаше три грешки който после като угасна пред него след като ги бесхе махнал излязоха пак. Вчера смених кабелите на свещите и днес стана Сюприза. Грешките които излязоха бяха:
1. CAN шина-данни: прекъсна
2. Ключ запалване - периодично
3. Компютър или нещо сходно /не го помня точно в момента/ - периодично
След няколко запалвания и изгасвания, чистене на грешките и откачане на клемата на акумулатора за ресет на комп-а. Момчето вика. Отиди при ключар и му кажи какво е полужението за да провери да не е проблем с кода на ключа или имобилайзера. За мое съжаление вика повече от това немога да ти помогна защото и той не виждаше реална логика да става така. Защото дори попмата не подкачваше след като огасне и се опитам да запаля пак. Направи ми впечатление че след като угасне известно време след това на колютъра излизаше все едно колата не е на контакт докато тя реално е.
Моля отчаяно за помощ защото не разполагам с много пари а с малкия син без кола съм за никъде. Благодаря предварително.
П.П. Ако сложа обратно предишните кабели които са си здрави но реших да подменя дали ще се оправи?
Колегата е имал сходен проблем но не съм сигурен дали и при мен е реле или пък нещо сходно но рарзлично:
Писах във един стар тред но реших да направя свой защото ми е сравнително доста спешно.
Нов съм във форума и се надявам да съм писал на правилното място. Както при колегата който по начало е създал темата. Имам Пунто 2002г 1,2 бензин. Днес закарах жената на работа и на тръгване колата както работеше угасна. Стартера върти но запалване няма. Светна ми CODE-a и червената лампа на над стрелката за температурата и не понечи да запали повече. След известно време дадох на контакт и запали, но работи няколкото минути и пак угасна. ХУбавото е 1е стана близко до сервиза в който обслужвам нормално колите. Момчето дойде с комп-а и свичко до колата и я закачи. Имаше три грешки който после като угасна пред него след като ги бесхе махнал излязоха пак. Вчера смених кабелите на свещите и днес стана Сюприза. Грешките които излязоха бяха:
1. CAN шина-данни: прекъсна
2. Ключ запалване - периодично
3. Компютър или нещо сходно /не го помня точно в момента/ - периодично
След няколко запалвания и изгасвания, чистене на грешките и откачане на клемата на акумулатора за ресет на комп-а. Момчето вика. Отиди при ключар и му кажи какво е полужението за да провери да не е проблем с кода на ключа или имобилайзера. За мое съжаление вика повече от това немога да ти помогна защото и той не виждаше реална логика да става така. Защото дори попмата не подкачваше след като огасне и се опитам да запаля пак. Направи ми впечатление че след като угасне известно време след това на колютъра излизаше все едно колата не е на контакт докато тя реално е.
Моля отчаяно за помощ защото не разполагам с много пари а с малкия син без кола съм за никъде. Благодаря предварително.
П.П. Ако сложа обратно предишните кабели които са си здрави но реших да подменя дали ще се оправи?
Колегата е имал сходен проблем но не съм сигурен дали и при мен е реле или пък нещо сходно но рарзлично:
пунтаки взе да прави странни проблеми. Както си карам изгасва и край не пали. След обследване установих, че при подаване на контакт помпата не жужи. Докато се кача до вкъщи за струменти и се върна пробвах пак и запали. След две гаснения в града и малко прочетено от форума забелязах, че като подам на контакт ключето на таблото за CODE остава да свети и не гасне. Когато всичко е ОК си гасне и пали. От това си мисля че имобилайзера нещо се е предобрил. Като взех колата правих резервен ключ и тогава сваляха имото и разпояваха някакъв чип за да го прочетат. Моля някой с подобен проблем или изстрадал да каже какво да се прави? Чух че може този имобилайзер да се отстрани или това не е за препоръчване.
Коментар