Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Потенциален проблем с Имобилайзер или нещо сходно при Фиат Пунто 2002 1.2 V8 бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Потенциален проблем с Имобилайзер или нещо сходно при Фиат Пунто 2002 1.2 V8 бензин

    Здравейте,

    Писах във един стар тред но реших да направя свой защото ми е сравнително доста спешно.

    Нов съм във форума и се надявам да съм писал на правилното място. Както при колегата който по начало е създал темата. Имам Пунто 2002г 1,2 бензин. Днес закарах жената на работа и на тръгване колата както работеше угасна. Стартера върти но запалване няма. Светна ми CODE-a и червената лампа на над стрелката за температурата и не понечи да запали повече. След известно време дадох на контакт и запали, но работи няколкото минути и пак угасна. ХУбавото е 1е стана близко до сервиза в който обслужвам нормално колите. Момчето дойде с комп-а и свичко до колата и я закачи. Имаше три грешки който после като угасна пред него след като ги бесхе махнал излязоха пак. Вчера смених кабелите на свещите и днес стана Сюприза. Грешките които излязоха бяха:


    1. CAN шина-данни: прекъсна
    2. Ключ запалване - периодично
    3. Компютър или нещо сходно /не го помня точно в момента/ - периодично

    След няколко запалвания и изгасвания, чистене на грешките и откачане на клемата на акумулатора за ресет на комп-а. Момчето вика. Отиди при ключар и му кажи какво е полужението за да провери да не е проблем с кода на ключа или имобилайзера. За мое съжаление вика повече от това немога да ти помогна защото и той не виждаше реална логика да става така. Защото дори попмата не подкачваше след като огасне и се опитам да запаля пак. Направи ми впечатление че след като угасне известно време след това на колютъра излизаше все едно колата не е на контакт докато тя реално е.

    Моля отчаяно за помощ защото не разполагам с много пари а с малкия син без кола съм за никъде. Благодаря предварително.

    П.П. Ако сложа обратно предишните кабели които са си здрави но реших да подменя дали ще се оправи?

    Колегата е имал сходен проблем но не съм сигурен дали и при мен е реле или пък нещо сходно но рарзлично:

    пунтаки взе да прави странни проблеми. Както си карам изгасва и край не пали. След обследване установих, че при подаване на контакт помпата не жужи. Докато се кача до вкъщи за струменти и се върна пробвах пак и запали. След две гаснения в града и малко прочетено от форума забелязах, че като подам на контакт ключето на таблото за CODE остава да свети и не гасне. Когато всичко е ОК си гасне и пали. От това си мисля че имобилайзера нещо се е предобрил. Като взех колата правих резервен ключ и тогава сваляха имото и разпояваха някакъв чип за да го прочетат. Моля някой с подобен проблем или изстрадал да каже какво да се прави? Чух че може този имобилайзер да се отстрани или това не е за препоръчване.


    #2
    Компютъра не е панацея,той е прост инструмент както е пробната лампа.Понякога пробна лампа е достатъчна за намиране на проблема.
    Най-добре сменяй майстора!
    OVB X18XE1 седан+ГИ

    Коментар


      #3
      Може да прави проблем
      маса към мотора-
      клемореда
      Не е кода но някъде се губи тока на компа
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        kluchar написа: Преглед на мнението
        Може да прави проблем
        маса към мотора-
        клемореда
        Не е кода но някъде се губи тока на компа

        kluchar как мога да разбера най-бързо. Утре смятам все пак да пробвам да върна кабелите на свещите които са оригиналните.

        Тока се губи уви и явно комп-а губи синхрон със иммо-то. Така поне си го обяснявам аз, защото след като огасне двигателя при следващото палене тогава светва CODE-a явно се ошашква.
        Последна редакция от Аквариус; 20.01.2018, 23:09.

        Коментар


          #5
          Кабелите не играят и на 2 цилиндъра трябва да припалва
          Другаде е проблема
          Да не си изпускал ключа
          може да се прегледа тук
          Ако е кода и той светне няма как да се оправи сам
          или го има или го няма -свети
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Click image for larger version

Name:	images.png
Views:	1
Size:	3,7 KB
ID:	2095321

            Ами нямам спомен да е изтърван или удрян или нещо. Сега ходих да я запаля да видя дали пак ще направи номера да поработи пак 5 мин и да угасне но не угасна. За сметка на това пък сега ми свети жълтата лампа която ако не се лъжа е за бордовия комп-р. и не гасне но пък колата работи почти 20 мин минути без проблем / преди не светеше /, друго ми направи впечатление по-рано като стана проблема - Когато гаснеше след това светваше я лапмата на усилването на волана, я тази на АБС-а но при последващо палене свичко при тях си беше наред. Направо съм кълбо от нерви в момента.
            Последна редакция от Аквариус; 20.01.2018, 23:49.

            Коментар


              #7
              Диагностика и проверка на кабелите при мотора
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Първото за проверка е клеморедът.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Май отиваш на смяна на компа, нещо подобно правеше същото Пунта на щерката, само дето губеше 2 цилиндъра след загряване, компа не управляваше дюзите им. Зетя купи за 150 лв от ибей вържин комп, който го закачаш, включваш и той се адаптира към ключа. Компа при тях прави тези бели з/о е залепен за инжекциона и се нагрява, ние му сложихме дистанционни текстолитови втулки да се отдалечи и охлажда.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    Тези дни ще отида при ел. техник който обслужа колите на зет ми. Днес колата работи без откат но ми направи впечатление докато проверявах всички бушони и релета че зад таблото с бушоните в купето от някъде се чува като преизкряване когато мърдам основния сноп кабели под кората на волана. Звука се чува в близост до бушониерата и ме самнява дали от там не става цялото зло. Като мина ел-а ще пиша како е станало.

                    Ако някой знае наистина сносен ел. техник за Варна да каже моля ви, че аман от кожодери без хабер.

                    Коментар


                      #11
                      Сваляш кората около волана и гледаш буксата на клемореда
                      и долу кутията с бушоните -BSI
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар

                      Working...
                      X