Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със City режима

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със City режима

    Здравейте колеги , от 3-4 месеца съм притежател на детската ми мечта , така да се каже , накратко Пунто 2 jtd . Та проблема ми е със Sity режима , винаги ми е включен и си свети зеления надпис , но вече 2-3 пъти от както я взех ( само при паркиране ) ми светва червения волан и въртенето става почти непосилно . Предните пъти като я изгася и запаля отново се оправя , но днес пак ми го направи този номер и трябваше 3 пъти да я гася и сега отново всичко е наред . Чува се чаткане на реле и святка червената лампичка с воланче . Преди покупкача четох , че това е най - голямата им болежка , заедно с неиздръжливата предница , предвид тежкия двигател . Въпроса ми към вас колеги е от кое може да се поолучава този проблем , би трябвало , ако изгори релето , поовече да не зароботи , а то си се оправя , за 5 000 км 3-ти път го прави това , предложения , мнения ?

    Редактирано заглавие и пост относно City режима.
    Модераторски екип на Фиат Форум България.

    #2
    Сигурно колата е след 150000 толкова му дават гаранция
    в повечето случай се ремонтира
    като светне направи диагностика
    ЛС ще ти правят
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Сити режима може да се изклюва. Трябва да има бутон.

      Коментар


        #4
        Тук не става дума за изключване , а ако им аш предвид при грешката и втвърдяването на волана да го изключа - не става , все едно бутона в този случай не работти !

        Коментар


          #5
          Датчик волана може да сведи със сити режим и без него той си няма нищо общо
          ако караш без сити режим пак може да светне
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            На гранде пунто от 2008 ми светва понякога червения волан и без City режим. Установих, че става, когато е скапал акумолатора и не му стига тока. Това е един от големите консуматори в колата все пак. Дали се изключва от грешка или като предпазна мярка не знам. От 1 година съм с нов акумолатор и няма проблеми. Със стария през 5-6 месеца ако не го дозаредя правеше проблем.

            Защо караш на City режим??? Това само ще помогне на ел. усилвателя да се скапе по-бързо.

            Коментар


              #7
              Тези Пунтовци са капризни откъм тоци и проблем с алтернатора или акумулатора могат да се отразят на сервото.

              Коментар


                #8
                Ми , слизам от пунто 1 без хидравлика и сега на това ми е много приятно , дори мои приятели с коли с хидравлика , признават , че техните се въртят по-трудно от моя , а и си е екстра, глезотийка , кой както иска да го нарича . Акумолатора ми е чисто нов и засега от липса на ток не съм страдал .

                Коментар


                  #9
                  Моята Опел има подобна електро хидравлика но пак е като с обикновена хидравлика не по леко
                  НА Пунто със СИТИ и доста леко
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Дано този проблем не се задълбочи във времето , защото си представям , доста ядове , ако на кръстовище и десен 90 - градусов завой щтракне червеното воланче как бих могъл да нагъна дясно стоящия към когото завивам . . .

                    Коментар


                      #11
                      Няма да се плашиш и паникьосваш в случая .
                      Колата си работи но трябва повече да ядеш преди да тръгнеш .
                      Може да се ремонтира .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Както не съм хващал волан с 2 ръце от 10 години , когато карах учебното Ауди 80 хаха ....

                        Коментар


                          #13
                          Голямо недоразумение е този "сити"режим. И аз имах същия проблем както си караш изведнъж светва "червения волан" и волана едвам се върти...
                          Най вероятно проблема при теб е както при повечето. Под волана има един електромотор който се включва от един блок който следи положението на кормилнич прът (рейката) започнеш ли да въртиш волана и той се включва да ти помага по лесно да се върти волана.... Та след като разкачиш двете букси които влизат във въпросния електромотор и развиеш трите болта които го държат, той се разглобява, слава Богу не е капсолован, и вътре в него има една платка и на нея има две силови релета "Сименс" които работят в ключов режим. т.е включват електромотора едното служи за завъртане на ляво а другото за завъртане на дясно. Обаче някоя учена глава толкова ги е умалила и навряла в електоромотора ,че от силовия ток загравят и след време вътре в релетата започват да нагарят контактите и да залепват и именно когато се получи това този контолен блок който управлява цялата тази система влиза в авариен режим и принудително изключва и ти светва "червения волан" Първоначално потърсих нов електомотор обаче ми сервираха ,че бил от порядъка на 300лв..... та от някакъв сайт намерих аналог на тези релета (най-добре да се сменят и двете) и с доставката ми се хванаха около 28лв. след като демонтирах старите ги тествах и едното правеше мизерия. Като му подавах напрежение на управляващата намотка не винаги релето превключваше... или понякога превключва след 2-3 секунди закъснение, и от там идваше проблема, контролния блок посредством датчика който е на рейката "вижда" че волата се върти изпраща команда на електромотора да се включи обаче заради закъснението на релето или заради това ,че то понякога не реагира "контролния блок" усеща ,че нещо не е наред и се изключва. Та аз със смяната на релетата за 28лв. си реших проблема. Надявам се да съм бил полезен.

                          Коментар


                            #14
                            при мен проблема се оправи като само презапоих въпросните релета...буквално се мъчих повече от година да карам ту с усилвател ту без него, докато ми писна и разглобих въпросния електроусилвател.
                            на едното краче на релето даже нямаше следа от спойка, изглеждаше така сякаш просто са го пъхнали.
                            Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                            Коментар


                              #15
                              Привет на всички. От месец съм горд собственик на гранде пунто (2009-а, 199, 1.4i метан/бензин) и също се насадих на проблема със сервото. Два пъти в един ден ми отказа без предупреждение (без звуци, клонене в една посока и другите, просто отказа). Не съм активирал city режима, защото не ми трябва, колкото и нов шофьор да съм. Симптомите са стандартните - след рестартиране се оправя. След много четене, естествено се пообърках в тематиката. Моето серво е малко по-рядък номер (имам и ASR) и не мога да намеря дали му се сменя сензор или цялото трябва да го купя. Dwg. FIAT 51860331. Предлагат ми някакви луди оферти за ново (над 2000 лв) или за поправка (над 1000 лв), но гледам едни англичани за около 500 лв (без ддс и доставката) пращат поправено, ако им дадеш повреденото и дават доживотна гаранция.
                              На диагностика в сервиза е показало очакваните С1002 и С 5002 грешки, сега са зачистени и чакам.
                              Имате ли телефони на добри майстори в София, които ги разбират тия сервота? Казаха ми за един, но той дава 3 месеца гаранция и след година и половина пак се появявал проблема.

                              Коментар

                              Working...
                              X