Имам проблеми с фаровете имат ли някъде силово реле за къси дълги . Щото ги меши. Прави отечка. Като свертят дълги , късите леко мижат , и като светят къси дългите мижат и крушките греят яко и топят цокала на буксите.Мислех че е пеперудата с ръчките и я смених но не е в нея пробема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1 h4 фарове проблеми
Collapse
X
-
-
Тва е че не цъка ... Иначе разгледах схемата 3 е ключа , 4 е въпросното реле , свалял съм цялото табло да сменям парното преди време и нямам спомен да съм срещал нещо над жабката или до парнотоПоследна редакция от Fiat_Punto11; 06.01.2018, 23:25.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа: Преглед на мнението4 е въпросното релеИстинския мъж се познава дори когато е гол!
Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009
Коментар
-
Дам днес го видях а 3 и 4 какво са едното е лостчето а другото ?. Утре ще го търся , нищо не цъка като превкл къси дълги. При купета с централно и ел джам е в жабката . Както каза ключаря ,до парното има нещо и съм се чудел закво е мислех , че е няква част от не изградена инсталация ... Утре ше го гледамПоследна редакция от Fiat_Punto11; 07.01.2018, 23:06.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
И след ровичкане , няма реле (тва де го мислехме за реле са оказа простко букса за вентилатора на парното) но намерих проблема ... Проблема идва от десния фар и по точно от кабела за дълги. Макар че връща и през късите ... Буксите на крушките са сменени с керамични ... Манах дясната крушка и лявата заработи нормално. После пробвах с вадене на бушони на дясната и пак всичко ок. Проблема е някво окъсява между бушоните и фара ... Ама няма разлплитам снопа . Изкарал съм бушоните на десния фар ... ЩЕ ползвам сигнала за управление на фаровете от левия през 2 допълнителни релета при мотора и 4 бушона . Хем ще разтоваря инсталацията ....>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Малко е остаряла темата, ама изглежда като типичен проблем с липса на маса към съответния фар. Подобно на това както отзад става цветомузика,като натиснеш спирачки и си включил мигач, така и тук - липсва маса на десния фар и понеже двата фара свързани успоредно, общо взето, то токът си намира маса през най-малкото съпротивление, което в случая е през другата светлина и обратно до другия фар. Т.е. Ако си пуснал къси и лявата е ок, а дясната няма маса, то токът минава през дясната, после понеже тя има обща точка с дългата към маса, но я няма тази маса - токът минава през дългата в посока наобратно, излиза през кабела, който по принцип захранва дългата светлина, стига до левия фар и другата дълга светлина, при която вече масата е наред, и излиза към маса. Така се получават 3 лампи последователно свързани. Това е причината да "мижат" - 12 волта падат общо върху трите, или по около 4 на всяка.
Ако си почистиш хубаво масите в двигателния отсек и ги стегнеш, имаш голям шанс да си решиш проблема. Ако имаш време - оправи го, защото това, което си направил не е добра идея. Имам предвид и двата фара да ти се управляват само през сигнала за единия. При повреда във веригата на работещия фар, губиш и другия, който зависи от него. А самото добавяне на релета и разтоварването е много добро решение. Може да пуснеш някоя схемичка, някоя снимка, да видят и другите да си го направят, защото определено си заслужава.
Ред.: Даже като погледнах по-подробно схемата, качена по-горе - не знам точно от каква кола е, но е 1:1 със схемата на Браво/Мареа и и ако е от тази кола, при наличие на това реле E4 - много бързо и лесно може да се "модне", така че да се използва това фабрично реле да захранва късите, а не да се добавят нови. Взема се изходът към релето за задна светлина за мъгла и с този сигнал се захранва релето Е4 - така, както съм го описал в една тема "Подготовка за ксенон".
Ред.: И пак като погледнах, да добавя - абсолютно забранено е да се прави на фар H4 такъв "мод". Извинявай!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар