Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1 h4 фарове проблеми

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1 h4 фарове проблеми

    Имам проблеми с фаровете имат ли някъде силово реле за къси дълги . Щото ги меши. Прави отечка. Като свертят дълги , късите леко мижат , и като светят къси дългите мижат и крушките греят яко и топят цокала на буксите.Мислех че е пеперудата с ръчките и я смених но не е в нея пробема
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    Тук има схеми на Пунто
    http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema6.htm
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Благодаря . Тъкмо щях да те моля.
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        Имаше едно реле долу в дясно под волана към парното
        Виж като ги пускаш къде цъка
        Виж и стоповете
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Тва е че не цъка ... Иначе разгледах схемата 3 е ключа , 4 е въпросното реле , свалял съм цялото табло да сменям парното преди време и нямам спомен да съм срещал нещо над жабката или до парното
          Последна редакция от Fiat_Punto11; 06.01.2018, 23:25.
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            Fiat_Punto11 написа: Преглед на мнението
            4 е въпросното реле
            Грешно гледаш колега, Е4​ е релето .....
            Истинския мъж се познава дори когато е гол!

            Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009

            Коментар


              #7
              Дам днес го видях а 3 и 4 какво са едното е лостчето а другото ?Click image for larger version

Name:	received_2192573984092699.jpg
Views:	1
Size:	188,2 KB
ID:	2095276. Утре ще го търся , нищо не цъка като превкл къси дълги. При купета с централно и ел джам е в жабката . Както каза ключаря ,до парното има нещо и съм се чудел закво е мислех , че е няква част от не изградена инсталация ... Утре ше го гледам
              Последна редакция от Fiat_Punto11; 07.01.2018, 23:06.
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                3 е клемореда/пеперудата на конт. ключ, а 4-ри е лоста за къси/дълги светлини.
                Истинския мъж се познава дори когато е гол!

                Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009

                Коментар


                  #9
                  И след ровичкане , няма реле (тва де го мислехме за реле са оказа простко букса за вентилатора на парното) но намерих проблема ... Проблема идва от десния фар и по точно от кабела за дълги. Макар че връща и през късите ... Буксите на крушките са сменени с керамични ... Манах дясната крушка и лявата заработи нормално. После пробвах с вадене на бушони на дясната и пак всичко ок. Проблема е някво окъсява между бушоните и фара ... Ама няма разлплитам снопа . Изкарал съм бушоните на десния фар ... ЩЕ ползвам сигнала за управление на фаровете от левия през 2 допълнителни релета при мотора и 4 бушона . Хем ще разтоваря инсталацията ....
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    Малко е остаряла темата, ама изглежда като типичен проблем с липса на маса към съответния фар. Подобно на това както отзад става цветомузика,като натиснеш спирачки и си включил мигач, така и тук - липсва маса на десния фар и понеже двата фара свързани успоредно, общо взето, то токът си намира маса през най-малкото съпротивление, което в случая е през другата светлина и обратно до другия фар. Т.е. Ако си пуснал къси и лявата е ок, а дясната няма маса, то токът минава през дясната, после понеже тя има обща точка с дългата към маса, но я няма тази маса - токът минава през дългата в посока наобратно, излиза през кабела, който по принцип захранва дългата светлина, стига до левия фар и другата дълга светлина, при която вече масата е наред, и излиза към маса. Така се получават 3 лампи последователно свързани. Това е причината да "мижат" - 12 волта падат общо върху трите, или по около 4 на всяка.

                    Ако си почистиш хубаво масите в двигателния отсек и ги стегнеш, имаш голям шанс да си решиш проблема. Ако имаш време - оправи го, защото това, което си направил не е добра идея. Имам предвид и двата фара да ти се управляват само през сигнала за единия. При повреда във веригата на работещия фар, губиш и другия, който зависи от него. А самото добавяне на релета и разтоварването е много добро решение. Може да пуснеш някоя схемичка, някоя снимка, да видят и другите да си го направят, защото определено си заслужава.

                    Ред.: Даже като погледнах по-подробно схемата, качена по-горе - не знам точно от каква кола е, но е 1:1 със схемата на Браво/Мареа и и ако е от тази кола, при наличие на това реле E4 - много бързо и лесно може да се "модне", така че да се използва това фабрично реле да захранва късите, а не да се добавят нови. Взема се изходът към релето за задна светлина за мъгла и с този сигнал се захранва релето Е4 - така, както съм го описал в една тема "Подготовка за ксенон".

                    Ред.: И пак като погледнах, да добавя - абсолютно забранено е да се прави на фар H4 такъв "мод". Извинявай!

                    Коментар


                      #11
                      Аз така бях разтоварил инсталацията на джипката -не идваше минус и го дадох на маса от купето
                      Всичко си работеше по фаровете но на таблото не светеше крушка за фарове и сигнала за забравени светлини пилкаше.
                      Намерих една кутия по инсталацията която беше повредена ама след време.
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар

                      Working...
                      X