Здравейте,сменях заден десен стоп и след смяната разбрах,че нямам мигачи ....Бушона ли е заминал и ако е той някой може ли да ми каже къде се намира и кой е ? Благодаря предварително
Здрасти колега,
предпазителите се намират под капака в ляво от волана. Има два "болта", коита са направени да се отвиват с ключа на колата.
Като свалиш капака отзад на самия него си има означения кои предпазител за къде е. По принцип червените са 10А и би трябвало да са два, за лява и дясна страна. Има и един мисля жълт 20А за аварийните, радиото и осветление в купето, който се води просто "сервизен". Оттам може да започнеш.
Сега няколко насочващи въпроса:
-аварийните вървят ли, тоест всички лампички на мигачите светят ли при натискане на червеното копче за аварийни?
- като дадеш на контакт и пуснеш ляв или десен мигач релето чували се, цъкането изпод волана?
-Всички мигачи ли не работят или само от съответната страна, където си правил интервенция?
-Измери ли на буксите реално има ли напрежение или просто си вадиш заключение че няма ток, защото не светят?
И последно, все пак си провери и крушката в новия стоп, ако не си си прехвърлил старите. Ключаря ще ти каже, че в стоповете много често се появява ръжда и клеясват и понякога се губи масата и стават аномалии, така че ако вс е работило със стария стоп провери си новия.
По принцип, когато колата не е на контакт мигачите не стоят под напрежение и не би трябвало да е станало късо. Вече ако предпазителите са здрави, трябва да си провериш монтажа, да не би буксата да не е наместена добре.
Успех с решаването на загадката.
Поздрави!
Edit: и още една снимка. Долу в дясно триъгълника е за аварийните провери него първо за вс случай.
Последна редакция от pl4 8rp; 05.01.2018, 19:51.
Причина: Снимка...
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000-Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Здрасти колега,
предпазителите се намират под капака в ляво от волана. Има два "болта", коита са направени да се отвиват с ключа на колата.
Като свалиш капака отзад на самия него си има означения кои предпазител за къде е. По принцип червените са 10А и би трябвало да са два, за лява и дясна страна. Има и един мисля жълт 20А за аварийните, радиото и осветление в купето, който се води просто "сервизен". Оттам може да започнеш.
Сега няколко насочващи въпроса:
-аварийните вървят ли, тоест всички лампички на мигачите светят ли при натискане на червеното копче за аварийни?
- като дадеш на контакт и пуснеш ляв или десен мигач релето чували се, цъкането изпод волана?
-Всички мигачи ли не работят или само от съответната страна, където си правил интервенция?
-Измери ли на буксите реално има ли напрежение или просто си вадиш заключение че няма ток, защото не светят?
И последно, все пак си провери и крушката в новия стоп, ако не си си прехвърлил старите. Ключаря ще ти каже, че в стоповете много често се появява ръжда и клеясват и понякога се губи масата и стават аномалии, така че ако вс е работило със стария стоп провери си новия.
По принцип, когато колата не е на контакт мигачите не стоят под напрежение и не би трябвало да е станало късо. Вече ако предпазителите са здрави, трябва да си провериш монтажа, да не би буксата да не е наместена добре.
Успех с решаването на загадката.
Поздрави!
Edit: и още една снимка. Долу в дясно триъгълника е за аварийните провери него първо за вс случай.
[ATTACH=CONFIG]104562[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]104561[/ATTACH]
Няма грам ток на мигачите и не цъка релето нищо... сигурно е бушона,но утре на светло ще го пробвам мерси все пак
Коментар