Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Запалката на Стило не работи.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Запалката на Стило не работи.

    Колеги, реших да си взема адаптор за зареждане на телефони и т.н., който се включва в гнездото на запалката. Но не работеше. Пробвах и самата запалка дали ще нагреее, но като я натисна надолу изкача веднага. Изобщо не се задържа в долно положение. Къде може да е проблемът?

    #2
    А "на контакт" ли е ключа?
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #3
      пластините са изметнали вероятно
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Пробвах и "на контакт" и без. Разлика няма. Пластините ли задържат запалката натисната надолу докато загрее? Как да ги оправям тези пластини? Не ми е за запалката ама поне да може да ми работи адаптера за телефона.

        Коментар


          #5
          леко напъни пластината на цилиндричната част навътре. леко обаче
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Задръж запалката натисната с пръст определено време около 20-30 сек и виж така дали нагрява, ако загрее значи се е износила,но си бачка

            Коментар


              #7
              Мултицета ще свърши работал
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                Пробвах да я държа натисната, но изобщо не загрява. Изкривих и леко пластинките,задържа се в натиснато положение, но нищо. Предпазителя F44 е здрав.
                В багажника до лампичката има още едно гнездо и там адаптора работи.
                Нямам мултицет, но явно не достига ток до там. Нещо кабел ли има пак прекъснат, не знам. Пробвах да извадя цялото гнездо на запалката, но опира и не може нацяло. Ако има някакъв начин, да се извади или трябва да се махат пластмасите, за да се види как е отдолу.

                Коментар


                  #9
                  Иди в някой магазин "всичко по левче" и си вземи поне една пробна лампа .... само с гледане и питане няма да стане , предпазителите поне провери ли?
                  Истинския мъж се познава дори когато е гол!

                  Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009

                  Коментар


                    #10
                    Писах, че съм проверил предпазителя. В ръководството пише, че е един, заедно с осветлението в багажника, което си работи. Иначе си прав. Не може инженер човек, да няма мултицет вкъщи. Трябва да взема и да не объркам как се работи с него.
                    Въпреки че, почти съм сигурен, че там ток не достига. Въпросът е дали има някаква букса, която би се откачила или просто е прекъснат кабела между предпазителя и запалката. Иди го търси къде е.

                    Коментар


                      #11
                      Не се доверявай на ръководства, аутодати и тям подобни ..... модификации колкото щеш, не знаеш на инДжинера в даден момент какво му е дошло на акъла.
                      Истината е в пробника или мултицета, вади буксата на самата запалка и проследявай по цвета на проводника, разплитай частично снопа кабели и все ще стигнеш я до окислен куплунг или свръзка и т.н.
                      П.П. Извинявам се за недоглеждането че са проверени предпазителите.
                      Истинския мъж се познава дори когато е гол!

                      Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009

                      Коментар


                        #12
                        Малко нова информация. В началото явно съм се объркал. Днес мерих напрежението на самата букса и при подаден контакт с ключа ми показва, че има напрежение. Предполагам самата запалка се е развалила по някакъв начин.
                        Сега си търся запалка. Ако някой колега има случайно такава. Или догодина ще търся по моргите.

                        Коментар


                          #13
                          Иди в магазин за автоаксесоари, за 5 лв нова запалка си зимаш и си решаваш въпроса.

                          Коментар


                            #14
                            Благодаря колега. Обиколих няколко магазина за автоаксесоари, но нямаха запалка с такава букса. Отидох до автоморга и си взех за 5лева. Вече мога да зареждам телефона.
                            Лошото е, че като се махат запалките се чупи пластмасата, която я уплътнява към кората. И сега малко играе и се вади, но ще опитам да я застопоря някак си.

                            Коментар

                            Working...
                            X