Колеги, реших да си взема адаптор за зареждане на телефони и т.н., който се включва в гнездото на запалката. Но не работеше. Пробвах и самата запалка дали ще нагреее, но като я натисна надолу изкача веднага. Изобщо не се задържа в долно положение. Къде може да е проблемът?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Запалката на Стило не работи.
Collapse
X
-
А "на контакт" ли е ключа?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
Пробвах да я държа натисната, но изобщо не загрява. Изкривих и леко пластинките,задържа се в натиснато положение, но нищо. Предпазителя F44 е здрав.
В багажника до лампичката има още едно гнездо и там адаптора работи.
Нямам мултицет, но явно не достига ток до там. Нещо кабел ли има пак прекъснат, не знам. Пробвах да извадя цялото гнездо на запалката, но опира и не може нацяло. Ако има някакъв начин, да се извади или трябва да се махат пластмасите, за да се види как е отдолу.
Коментар
-
Иди в някой магазин "всичко по левче" и си вземи поне една пробна лампа .... само с гледане и питане няма да стане , предпазителите поне провери ли?Истинския мъж се познава дори когато е гол!
Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009
Коментар
-
Писах, че съм проверил предпазителя. В ръководството пише, че е един, заедно с осветлението в багажника, което си работи. Иначе си прав. Не може инженер човек, да няма мултицет вкъщи. Трябва да взема и да не объркам как се работи с него.
Въпреки че, почти съм сигурен, че там ток не достига. Въпросът е дали има някаква букса, която би се откачила или просто е прекъснат кабела между предпазителя и запалката. Иди го търси къде е.
Коментар
-
Не се доверявай на ръководства, аутодати и тям подобни ..... модификации колкото щеш, не знаеш на инДжинера в даден момент какво му е дошло на акъла.
Истината е в пробника или мултицета, вади буксата на самата запалка и проследявай по цвета на проводника, разплитай частично снопа кабели и все ще стигнеш я до окислен куплунг или свръзка и т.н.
П.П. Извинявам се за недоглеждането че са проверени предпазителите.Истинския мъж се познава дори когато е гол!
Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009
Коментар
-
Малко нова информация. В началото явно съм се объркал. Днес мерих напрежението на самата букса и при подаден контакт с ключа ми показва, че има напрежение. Предполагам самата запалка се е развалила по някакъв начин.
Сега си търся запалка. Ако някой колега има случайно такава. Или догодина ще търся по моргите.
Коментар
-
Благодаря колега. Обиколих няколко магазина за автоаксесоари, но нямаха запалка с такава букса. Отидох до автоморга и си взех за 5лева. Вече мога да зареждам телефона.
Лошото е, че като се махат запалките се чупи пластмасата, която я уплътнява към кората. И сега малко играе и се вади, но ще опитам да я застопоря някак си.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар