На Крома ѝ дават 70Ач акумулатор ако няма аларма и 90Ач ако има аларма.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв акумулатор за Крома 1.9 мжет 120 к.с. ?
Collapse
X
-
Не зная за алармата, но има и Крома с навигация.
Ако има и навигация има и възможност за карта за телефон.И двете имат антена и трябва да поддържат обхват - едното за клетките на съответния оператор, другото за приемане на сигнал от сателитите.
Има ли оборудване = по-висок клас акумулатор и с повече аперчасове и начален ток.
Аз на драсканици в нета не се доверявам.Ето на Exide страницата какво препоръчва за Крома: http://ows-cdn.tecdoc.net/exide/home...6b391e4bdc99fa
Ето за 150 коня Крома: http://ows-cdn.tecdoc.net/exide/home...1cb253931dce63
Ето и за 120 коня Крома дизел: http://ows-cdn.tecdoc.net/exide/home...f64b6d3d2f969b
Почти всички производители на акумулатори си имат упътвания за различните марки и модели автомобили, като за всеки модел акумулатор има картинкови означения.алфист по рождение, италианец по желание
Коментар
-
alfa racer GTA написа: Преглед на мнениетоНе зная за алармата, но има и Крома с навигация.
Ако има и навигация има и възможност за карта за телефон.И двете имат антена и трябва да поддържат обхват - едното за клетките на съответния оператор, другото за приемане на сигнал от сателитите.
И твоя телефон има навигация и възможност за карта. Даже и за две. И батерията ти е една умряла в сравнение с тази на автомобила. А и най-обикновено убито 5 ватово зарядно може да захранва целия телефон/таблет и да работи без грижа.
Акумулатора има за задача да може да запали колата и да ѝ поддържа системите, които са в покой, които изискват поддръжка на захранване. Защото масажорите и подгревите на седалките примерно са оборудване, ама не им трябва акумулатор, за да работят.
С тази цел има алтернатор, който трябва да може да захранва всички системи на борда, като акумулатора не трябва да става източник на енергия, когато автомобила работи.
Най-елементарно е да видиш напрежението какво е по време на работа на всички системи. Ако напрежението падне под това на акумулатора, той става източник, ако е над неговото, той става консуматор.Последна редакция от BO; 14.12.2017, 09:51.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
IvanU написа: Преглед на мнениетоНавигацията не е сателитна а е с диск,на който има предварително записани карти.
То хубаво е с диск, ама как показва местоположението на автомобила на картата?
А като показва местоположението на автомобила от "кой" разбира къде на картата е този автомобил?
А каква "навигация" е ако не определя местоположениeто...???
BO не смятам да споря с теб - всеки има на телефона си навигация, като я включиш телефона издържа до 8 часа с включена навигация в енергоспестяващ режим.Като не е включена може и 10 дни да изкара.
Алтернаторът ТРЯБВА да компенсира, ама като изгасиш двигателя оставаш само на акумулатор.А при наличие на включена навигация или я гасиш сам или тя остава още 20 минути да работи след изваждането на ключа/гасенето на двигателя.
Фаровете и те не са предвидени да работят през деня и в един момент се оказва, че базовият акумулатор си е заминал.
Ако колегата е сменил основните светлини -конуматори на ток с LED, може да сложи по-малък базов акумулатор, ако не е аз на негово място бих сложил поне 77 амперчаса премиум акумулатор.
В крайна сметка всеки решава сам за себе си.
Аз от личен опит мога да кажа, че следващият ми акумулатор за 2.4 JTDm ще е или 85 ач 800ампера начален ток Тудор/Ексайд или 80ач 800 ампера AGM.Последна редакция от alfa racer GTA; 14.12.2017, 14:44.алфист по рождение, италианец по желание
Коментар
-
alfa racer GTA написа: Преглед на мнениетоBO не смятам да споря с теб - всеки има на телефона си навигация, като я включиш телефона издържа до 8 часа с включена навигация в енергоспестяващ режим.Като не е включена може и 10 дни да изкара.
Алтернаторът ТРЯБВА да компенсира, ама като изгасиш двигателя оставаш само на акумулатор.А при наличие на включена навигация или я гасиш сам или тя остава още 20 минути да работи след изваждането на ключа/гасенето на двигателя.
Фаровете и те не са предвидени да работят през деня и в един момент се оказва, че базовият акумулатор си е заминал.
В крайна сметка всеки решава сам за себе си.
Аз от личен опит мога да кажа, че следващият ми акумулатор за 2.4 JTDm ще е или 85 ач 800ампера начален ток Тудор/Ексайд или 80ач 800 ампера AGM.
Ако изгасиш колата трябва всички модули да се загасят. Ако ти си запалиш някой модул ръчно, защото просто така ти хрумва, това е отделен въпрос. И заради това няма да ти сложат по-голям акумулатор, защото разбираш ли някой можело да си пусне нещо когато колата (алтернаторът) не работи. Логиката ти е тотално грешна.
По твоята логика ако искаш да си пуснеш и задния нагревател, фарове, чистачки, нагревател в преден прозорец, подгряване на всички седалки, масаж на всички седалки, да си нагласяваш седалките 30 минути, да си пуснеш и кафе машината (примерно във Фиат 500), а ако искаш пък и вентилатора в купето да ти бичи на макс и така 1 час, ами то и 100Ач акумулатор на С класата няма да ти стигне, определено.
За това, както казах, акумулатора има за задача да ти захранва спящите устройства определено време и да може да ти запали автомобила. След като веднъж автомобила е запален, то алтернатора така трябва да е изчислен, че да може да захранва всички устройства на борда, без да има нужда от помощ и отгоре на всичко да дозареди акумулатора.
Примера ти за навигацията:
1. Ако приемем тезата ти за 8-те часа работа на телефона, а батерията ти да кажем е 3000мАч, това прави 1.4 Вата на час. Демек ако го обърнем към автомобилна инсталация това би дало консумация от 0,1Ач. Баси, колко много би ти натоварила инсталацията. Да, има и други фактори, но да не издребняваме.
2. Със същата тази навигация моята Тойота се справя и с 35Ач акумулатор. Защо ли...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
И аз съм се насочил към по-голям акумулатор,колкото и да е спорно.Монтирал съм допълнително навигация и парктроник на колата.Смятам да монтирам и есп и Хил Холдър,алтернатора ми е малко по-голям и смятам,че няма да има проблем.Същевременно колите ни са на 10+ години,може и стартера малко да износен,може и други проблеми да има,та по-голямата батерия за мен лично си е плюс.Мисля да не взимам акумулатор под 80ач и 800ампера.Мерси на всички за размишленията.Весели празници!
Коментар
-
Tempras написа: Преглед на мнениетоАлфа рацера взе да пише и във Фиат форума.
Закъсали сме го. А във Алфа форума го закъсват с Банков.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнението2. Със същата тази навигация моята Тойота се справя и с 35Ач акумулатор. Защо ли...
Моя колега кара CR-V 98г.Там жълтите са предвидили да има детски акумулатор 45 А/ч.,толкова място има.Колегата преправи стойката на акумулатора и вече 5 години е с нормален акумулатор 60-65 А/ч.
Ако колата е произведена за северна Африка или южна Гърция става и малък акумулатор.Трябва да се отчете че при нас има сериозна зима!OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар