Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв акумулатор за Крома 1.9 мжет 120 к.с. ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какъв акумулатор за Крома 1.9 мжет 120 к.с. ?

    Здравейте,понеже акумулатора се опитва да ме оставя в тези студове се разгледах за нов,но установих,че трябва да е доста голям акумулатора.По аутодата го дават 92 аh ,но не пише какъв стартов ток е необходим.Сегашния ми е 75 ач. 640 а стартов ,но не пали добре и сега се замислям,че може да е от акумулатора.С какви акумулатори карате за да пали добре ,мисля,че по-важен е стартовия ток ,не толкова а.часовете.

    Поздрави!

    #2
    92 ампера?!!
    Алфата с тоя мотор е с 62 ампера и пали без мъка изобщо.
    Иначе аз мога да препоръчам сребърен шнайдер. Няколко чонека от форума съм завел да си купят и още никой не ме хранил а ги чувам ежедневно.
    Предишния ми шнайдер изкара 7 години.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Колега, кажи къде в София ги продават тези шнайдери, че на Пунтото ще трябва да сменям съвсем скоро, може и на лични ако се смята за реклама...

      Коментар


        #4
        долу на сточна гара. ще пусна линк са видиш за какво говоря. ако някой реши че е реклама знае къде е коша.
        http://akumulatori.bg/178/Product/75...%20Silver#info
        Последна редакция от S_BANKOV; 08.12.2017, 12:01.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          След като на предишните акумулатори им вземах предвид марката и се оказа, че едва успява да изкара и три години и то при лек режим /гараж, каране на дълги разстояние, дозареждане 2-3 пъти зимата/, последно реших да си взема този с добра гаранция и добра цена и така от Кауфланд си взех някакъв от рода на black horse.
          Казвам го заради прехласването по марки.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Разводнихте темата и пак нищо,исках мнение и по-точно данни от хора с такива автомобили.Пример:моята крома е 150 к.с. с акумулатор 75ah ,720A и паля без проблем,а не философстване.Мерси!

            Коментар


              #7
              Остави ги тези 92АЧ от Аутодата.
              Няма къде да влезе толкова голям акумулатор, според мен.
              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

              Коментар


                #8
                95 събира

                Коментар


                  #9
                  valioboy написа: Преглед на мнението
                  95 събира
                  сигурен съм че и за зърнокомбайн ще събере в багажника.
                  Само сай са уточним две неща
                  Първо колко коня е колата 150 или 120
                  второ дали аджеба алтернатора ше смогва.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Крома 1,9 - 150 к.с. със 65 ah.Паля без проблем.
                    Ланча Капа 2,0 VIS
                    Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

                    Коментар


                      #11
                      От 64 ампера до 77 ампера,Но с минимум пусков ток от 750 ампера.Има на ексаид и варта но са цифра,Банков ви даде жокер
                      198mjet Bravo

                      Коментар


                        #12
                        Фиат Крома 1.9 120к.с., карам със 74 амперчаса.
                        Дават и 92 по каталог, защото акумулатора е съобразен, не само, с консумацията при изправен автомобил. Ако има някакъв проблем по зареждането, автомобила трябва да може да измине определени километри, затова на пръв поглед еднакви двигатели са със различни ампери. Кромата, за разлика от други ЖТД-та е с електрохидравлична помпа, която е добър консуматор.
                        Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                        Фиат Крома 1,9 2009г.
                        Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                        Коментар


                          #13
                          Банков ще смогва алтернатора,моята кромата е 120 к.с. и алтернатора е 120 ампера фабрично ,а аз съм го заменил с такъв от 150 к.с.,който е 140 ампера,а и алтернатора не е само според конете,а според оборудването на колата.

                          Коментар


                            #14
                            +1

                            От оборудването много зависи и какъв да е акумулатора.

                            Високо/богато оборудване = премиум акумулатор с повече амперчасове и високи ампери начален ток.


                            Твоят акумулатор е TUDOR hihg tech carbon boost 77 амперчаса и 760 ампера начален ток.

                            Ако имаш желание можеш да пробваш и със 85 амперчаса и 800 ампера начален ток.

                            Всеки акумулатор се амортизира, но този с повече амперчасове и по висок начален ток като "тръгне" по-бавно го усещаш на колата, защото ако има нужда от 650 ампера начален ток при 800 амортизацията при 85 часовия Тудор започва да пада от 800 ампера, а не от 650 ампера надолу.Тоест ще имаш едни 150 ампера "буфер".Същото е и с амперчасовете и намаляването на капацитета на акумулатора.



                            На първо място за запалване е от значение началния ток.

                            А за това колко бързо ще се амортизират акумулаторите при един и същ автмобил и еднакво ползване като параметри най-важното е колко бързо може да зарежда обратно изразходеният ток.

                            Един акумулатор може 1.5 пъти по -бързо да зареди, друг акумулатор до 5 пъти по-бързо зарежда в сравнение с обикновенния оловно киселинен акумулатор.


                            Моят глас е за Тудор 77 или 85 амперчаса.

                            А скоро видях и един джип 2.0 дизел Санта фе 125 коня с 95 амперчаса ФИАМ.
                            Последна редакция от alfa racer GTA; 13.12.2017, 11:29.
                            алфист по рождение, италианец по желание

                            Коментар


                              #15
                              http://kolalok.com/akumulator/fiat/croma.html ето тук дават за всички модели Крома .За повечето дизели дават 60ah=Естествено че всеки търговец ще иска да продаде акумулатор с повече ah,защото е по -скъп,но това не значи че е за съответната кола.
                              Ланча Капа 2,0 VIS
                              Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

                              Коментар

                              Working...
                              X