Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да свържа ламбда сондата на Пунто 1 ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да свържа ламбда сондата на Пунто 1 ?

    Четох.четох.и не разбрах как да си вържа новата ламбда.която май е китайска от амавто.бг най евтината.за пунто 1.с един черен един сив и 2 бели кабела.щом белите са подгрева значи трябва да ги увия една с друга и после към 12 те волта така ли.
    Аз покарах по 5 километра с всички възможни комбинации.и на всички придърпва.глъхне.гасне.пропадат оборотите и тъй така
    Последна редакция от ; 30.11.2017, 00:10.

    #2
    черно -
    сиво +
    2 бели подгрев

    тая ламда ако си и къбрал подгрева и си го дал към плюс с абсолютно чиста съвест можеш да я сложиш на стената на плача.
    буксата на твота сонда с колко кабела е?
    преходник в тоя комплект няма ли?
    чел ли си изобщо как се монтира сондата?
    Не запоявай нищо!!!!!
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      [QUOTE=S_BANKOV;1351811]черно -
      сиво +
      2 бели подгрев

      Значи сивата я връзвам за 12те волта.черната е маса а белите къде отиват.старата е пак с 4 кабела ама я изхвърлих

      Коментар


        #4
        Белите са подгрев + и - 12 в,сив -сигнал към компа ,черно маса,ако си пускал на сив и черен 12в почти сигурно си я прецакал
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #5
          Абе така като чета какво си писал,осучи ги четирите заедно е ги давай на плюса!

          П.П.:На думата "осучи",ударението е на "о".Това е много важно!
          OVB X18XE1 седан+ГИ

          Коментар


            #6
            Да ама маса няма да има
            Добре значи от колата идват 2 букси
            На букса номер 1 закачам черната и сивата
            На букса номер 2 идват на едното пинче 12 волта
            На нея закачам 2те бели
            Последна редакция от ; 30.11.2017, 22:02.

            Коментар


              #7
              сигурно си взел подобна
              https://www.autopower.bg/images/%D0%...-518838312.jpg
              Трябва да има около такива стойности
              utput 0.1 to 0.9 Volt
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Защо във всички форуми пише че сивият е маса, само във вашия форум ми казвате че сивия е сигнал към компа.

                Коментар


                  #9
                  така го дават gray black
                  http://forum.fiat-bg.org/files/11843...997004_410.jpg
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Нищо не разбирам от схеми.ама на тази на буквата B има +Click image for larger version

Name:	90.pre.jpeg
Views:	1
Size:	13,4 KB
ID:	2095196 сега стана ли ви ясно.кликнете за по ясно изображение.
                    Последна редакция от ; 01.12.2017, 00:11.

                    Коментар


                      #11
                      Като купиш нова сонда,в комплекта влиза и описание коя жица какво е.Като знаеш и на колата как са кабелите,какъв е проблема?
                      OVB X18XE1 седан+ГИ

                      Коментар


                        #12
                        Внимавай как я свързваш, да не подадеш +12 V през отоплението към входа на компютъра. Щот може и да няма защита.... Там напрежението от сондата е до 1 V по принцип. Ако черния проводник е (както му викат минус) - то това е маса и най-вероятно има верига към корпуса (0 ома, може да провериш на пищялка на мултицета). То тези 2та проводника и да ги размениш няма да заработи просто.
                        Иначе аз принципно бях с бавна сонда, като я разкачих се оправи работата на двигателя. Но малко не дърпаше хубаво и му извадих датчика за температура на входящия въздух и го излъгах с едно съпротивление 100кОм че е -40 градуса. И двигателя стана по-пъргав, ама отзаде припушваше черно като форсирах. Това на пунто 1.2 75
                        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                        FIAT Punto sx 75 '94

                        Коментар


                          #13
                          Черния кабел на сондата го пуснах за сигнал към компа.работи перфектно колата.само не знам защо стъпковото се рестартира всеки път при палене.дори преди това да съм карал на бензин

                          Коментар


                            #14
                            как аджеба разбра че се рестартира това да не е РС Като мине малко време се връща в начално положение ако на това му викаш рестарт може
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Ами при палене оборотите се качват 2 или 3 пъти до 1400 и след това се нормализират

                              Коментар

                              Working...
                              X