Колеги ,не е ли редно когато откача ламбда сондата компютъра да отчете грешка? Странното е ,че двигателя с нея и без нея работи едно и също. Смятам че работи защото при форсиране напрежението и отива до 0,6 а на клипа ще видите какви напрежения изкарва когато е откачена. Причината за разкачането и е нестабилни обороти и ще го чуете и видите в клипа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ламбда сонда
Collapse
X
-
Двигателя без нея може и по-добре да работи, но ще харчи повече и след теб ще мирише на неизгорял бензин.
По клипа работи просто отвратително и на прекалено високи обороти, които и играят.
Не съм много запознат с 1.8 16V, но бих предположил на първо четене, че смуче въздух след дебитомера.Последна редакция от wwalker; 19.10.2017, 18:08.
Коментар
-
Знам че двигателя работи отвратително, и високите оборотите са следствие на въпросния проблем.Проблема е явен само на бензин. Мъчих се по различни начини да открия въздуха който смуче, ама нъц. Не успявам да открия.Гофретата след дебитомера я реставрирах грубо казано и смятам, че проблема при нея мога да го отпиша. Не съм имал шанса да погледна клапата под дросела за картерните газове която коментирахме с Банков по телефона. Възможно ли е някак по тръбата за газта която иде от изпарителя да смуче въздух и то самия изпарител да прави проблема? Днес за всеки случай изолирах на 100% газовата от двигателя и видяхте резултата. А според вас можем ли да кажем ,че поне ламбда сондата реагира адекватно?Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
-
Температурния беше първото ми съмнение защото когато е студена само държи високи и със стоплянето на двигателя падат малко и след това почват да колебаят така. Преди да го сменя симулирах температура с 2 потенциометъра и при промяната на съпротивлението това клатене изчезваше и се появяваше, но датчика вече го смених с термостата и все пак това си остана. Мислех си за дюзи честно казано ама се чудя да ги чистя ли щото все пак ултразвука си е пари.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
-
дюзите се почистват за 4 лв.
ползва се спрей за карборатори спирцовка маркуч и акумолатор.
има 100 клипа в тубата.
внимавай с уплатненията на дюзите да не протекътКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колеги тея дни я покарах на бензин повечко и забелязах че в ниски обороти няма мощност много особенно когато рязко натисна газта повече даже леко забива муцуна, но в момента в който се окопити влиза в средни и високи обороти и там няма грижи. Това би ли подтвърдило теорията с задръстените дюзи?Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
-
Колеги развитие- Почистих дюзите, проверих регулатора за налягане в рейката-здрав е, но когато рекох да проверя дебита на помпата нещата клекнаха. Откачих тръбичката на влизащия бензин в рейката и го сложих в една бутилка. Пуснах помпата обаче дебита е 200мл. на 30 секунди. Обаче има един момент в който ми се стори странно и не го направих по точно описания начин. В аутодатата дават да разкачиш маркуча на връщащия бензин и така да се прави теста за дебит. Защо така? Как бих могъл да имам дебит 1л на 30 секунди от връщащия като подаващата го няма?Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар