Привет на всички,
Накратко - от събота имам следния проблем. Придърпа закратко и светна чека. Следващите няколко километра нямаше проблем. Прочетох ЕКУ-то, записана беше грешка за неработеща бобина №2 - по-точно бобина №2 прекъсва. Изтрих я. След няколко часа пак излезнах с автомобила и 10км нямаше проблем. После обаче, когато беше вече хубаво загряла по задръстванията почна да прекъсва отново. Немога да преценя на 2 цилиндъра ли беше или на 3! Но се осети осезаем спад в мощноста и вибрации - подозирам, че е била на 2 цилиндъра. На моменти се оправяше и тръгваше нормално. На Цариградско шосе като се явно поохлади, проблема почти изчезна!
Днес ще подменя и двете бобини защото са на 153 000км и 11г. Автомобила е от чисто нов при мен. Ще пиша и какъв ще е резултата.
Не съм се сблъсквал с този проблем, но като чета във форума с новите ЕКУ-та има чести дефекти. Ако проблема се окаже в ЕКУ - какво бихте ме посъветвали? Някой срещал ли е такъв проблем на Панда 2 4х4 - нейното ЕКУ е малко по различно - кода му е IAW 59NF.S8?
Някакви предположения защо на студен двг е ок, а се проявява на топъл проблема? Ако наистина е бобина както казва диагностичния софтуер, донякъде се връзва, защото при повишаване на температурата изолационните съпротивления на бобините падат.
Автомобила е от подписа.
Поздрави.
Накратко - от събота имам следния проблем. Придърпа закратко и светна чека. Следващите няколко километра нямаше проблем. Прочетох ЕКУ-то, записана беше грешка за неработеща бобина №2 - по-точно бобина №2 прекъсва. Изтрих я. След няколко часа пак излезнах с автомобила и 10км нямаше проблем. После обаче, когато беше вече хубаво загряла по задръстванията почна да прекъсва отново. Немога да преценя на 2 цилиндъра ли беше или на 3! Но се осети осезаем спад в мощноста и вибрации - подозирам, че е била на 2 цилиндъра. На моменти се оправяше и тръгваше нормално. На Цариградско шосе като се явно поохлади, проблема почти изчезна!
Днес ще подменя и двете бобини защото са на 153 000км и 11г. Автомобила е от чисто нов при мен. Ще пиша и какъв ще е резултата.
Не съм се сблъсквал с този проблем, но като чета във форума с новите ЕКУ-та има чести дефекти. Ако проблема се окаже в ЕКУ - какво бихте ме посъветвали? Някой срещал ли е такъв проблем на Панда 2 4х4 - нейното ЕКУ е малко по различно - кода му е IAW 59NF.S8?
Някакви предположения защо на студен двг е ок, а се проявява на топъл проблема? Ако наистина е бобина както казва диагностичния софтуер, донякъде се връзва, защото при повишаване на температурата изолационните съпротивления на бобините падат.
Автомобила е от подписа.
Поздрави.
Коментар