Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Cinquecento - електрическа схема /wide diagram/

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    На страница 800 е управлението на ел.стъклата и централното заключване. На стр.745 до двигателя вдясно е съпротивлението за степените на перката, заедно с температурната защита. И двете са свалени и ревизирани. На куплунга на мотора не ми излиза ток. Същия закачен на акумулатора директно върти.

    Уикенда май пак ще свалям пластмасата над километража да проверявам ключа и жиците докъдето мога. Ако не е това, вече нямам идея какво ще е. Не че не може с една дебела жица от акумулатора, ама тия ТКЗС-арски изпълнения не са ми по вкуса никак.

    От епера на фиат не става ясно откъде се захранва моторчето, което засега е основният проблем. Търсенето продължава. Ако до тогава някой ми намери схема или има достъп до ауто-дата или подобно нещо и ми разпечата ел.схема на тоя драгстер, съм готов да обсъдим цена на лично.

    Коментар


      #17
      Аз ти казвам че това е друг ФИАТ не за другото щото ги няма тук
      Моторчето-работи
      добавяш реостат от Пунто и имаш парно
      Видя ли тези релета под жабката
      Последна редакция от kluchar; 03.10.2017, 01:43.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        Здравей, благодаря ти че се включваш!

        Релетата не съм ги гледал, прибрах се късно и не остана време. Ще проверя при първа възможност и ще пиша пак.

        Коментар


          #19
          Днеска ми остана време да се занимая малко пак. Няма релета под жабката. То си пише на страницата, че е за ел.стъклата това.

          Продължавам търсенето, утре следобяд ще имам няколко часа свободни, да видим какво ще излезе ...

          Коментар


            #20
            релетата трябва да се при моторчето ако е при двигателя
            http://eper.fiatforum.com/cgi-bin/na...key=5010500005
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #21
              Fiat EPER link

              Горе съм сложил линк към правилния раздел. Трябва ми схема, за да разбера това, което е означено като 10 на нея какви точно проводници съдържа и как да ги проверя. Да сваля цялата тая пластмасария отново + да точа антифриз в момента не е опция, единствено се надявам да успея по някакъв начин да оправя електрическия проблем или да дублирам проблемите линии по някакъв начин.

              Затова ми трябва схема. Ако някой може да помогне, ще се радвам.

              Коментар


                #22
                Click image for larger version

Name:	500.png
Views:	1
Size:	22,7 KB
ID:	2095041 №1 е моторчето №3 е реостата
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #23
                  №4 е екструдиран пластмасов детайл

                  Коментар


                    #24
                    Привет колега!
                    Разгледах схемата на 832-ра стр. от линка на Ключаря и смятам че не е никак сложно да се проследи къде се губи захранването за вентилатора.
                    Скаран съм с италианския но с гугъл преводача разбирам че позиция 36 би трябвало да е конт. ключ.
                    24 е мотора на парното
                    48А е резистора
                    48 е ключа със степените
                    14 е предпазитела
                    Хващай една пробна лампа и почвай да проследяваш по схемата къде се губи това захранване за вентилатора.
                    Позиция 35 като гледам ще да е някакъв клеморед защото до единия край проводника е с един цвят, а в другия продължава с друг.
                    Намери и огледай, да не се е стопило нещо, и без това споделяш че е замирисало на изгоряло като е спрял мотора.
                    Успех!
                    Истинския мъж се познава дори когато е гол!

                    Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009

                    Коментар


                      #25
                      Здравей,

                      Благодаря за помоща, макар и с малко закъснение

                      Днеска се захванах следобяд и правих точно това. Идеята беше, че със схемата щеше да се спести време и да се проверят по-лесно веригите. Сламката, за която аз се хванах е на страница 2362. Това използвах, за да извъртя достатъчно черното "прасе" с радиатора и клапите, за да сваля вентилатора. Там се вижда къде се откача куплунга, който захранва цялото нещо. С това, плюс снимката от еПер разбрах коя жица ми трябва. От окъслечното четене през седмицата ми стана ясно, че вероятно няма друга жица или реле, или нещо такова.

                      Първо с 9 волтова батерия на въпросния куплунг се оказа, че ток до перката ходи. Оттам нататък беше лесно. Та, проблема е някъде в клеморедите около контактния ключ, между бушона и съединението. За да стане да гасне като не е на контакт, смятам да му сложа реле, като управляващата верига ще се "гаси" от една готина оранжева жица в контактния ключ

                      Ще пиша като стане, важното е че вече се знае къде е проблема. Благодаря още веднъж на всички отзовали се.

                      Коментар


                        #26
                        Бчера помагах на комшия за същото но на пасат беше разглобил.
                        Също мислеше да пусне жица но той си има климатроник.
                        Оказа се на бушоните има келе и като го сменихме всичко си заработи.
                        Мо схема трудно се разбира особенно ако за първи път се прави.
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #27
                          Здравейте,

                          Стана работата, макар и с доста закъснение но имах разни спешни ангажименти и не ми беше до това. Накратко - перката работи. Сложих реле и захраних от бушона направо на куплунга за целия модул на парното. Управляващата верига се комутира от контактния ключ, пуснах му допълнителен проводник. Идеята е да не работи перката като не е на контакт колата.

                          Досаден проблем, но се радвам че стана, макар и с известни усилия. Благодаря на всички, който се включиха

                          Коментар

                          Working...
                          X