На страница 800 е управлението на ел.стъклата и централното заключване. На стр.745 до двигателя вдясно е съпротивлението за степените на перката, заедно с температурната защита. И двете са свалени и ревизирани. На куплунга на мотора не ми излиза ток. Същия закачен на акумулатора директно върти.
Уикенда май пак ще свалям пластмасата над километража да проверявам ключа и жиците докъдето мога. Ако не е това, вече нямам идея какво ще е. Не че не може с една дебела жица от акумулатора, ама тия ТКЗС-арски изпълнения не са ми по вкуса никак.
От епера на фиат не става ясно откъде се захранва моторчето, което засега е основният проблем. Търсенето продължава. Ако до тогава някой ми намери схема или има достъп до ауто-дата или подобно нещо и ми разпечата ел.схема на тоя драгстер, съм готов да обсъдим цена на лично.
Уикенда май пак ще свалям пластмасата над километража да проверявам ключа и жиците докъдето мога. Ако не е това, вече нямам идея какво ще е. Не че не може с една дебела жица от акумулатора, ама тия ТКЗС-арски изпълнения не са ми по вкуса никак.
От епера на фиат не става ясно откъде се захранва моторчето, което засега е основният проблем. Търсенето продължава. Ако до тогава някой ми намери схема или има достъп до ауто-дата или подобно нещо и ми разпечата ел.схема на тоя драгстер, съм готов да обсъдим цена на лично.
Коментар