Привет, колеги,
Наскоро закупих Пунто 2000 година 1,2 8v 60 коня. Оказа се обаче, че колата е преправена от пълна инжекция на моно инжеция. Сменени са колектора инсталацията ECU-то и т.н. Колата изглежда да работи прилично. Не ми работят обаче стрелките за оборотите и за температурата(за температурата предполагам, че самата стрелка се опира). Температурата седи на 1/4, а оборотомера седи на 500 оборота, а като дам контакт се вдига на 900. Въпроса ми е дали може да се оправи да показва правилно? Сигнала за стрелките от ECU-то ли идва, или направо от датчиците? Може ли да се заобиколи ако идва от ECU-то? Разрових се из доста форуми и прочетох, че самото табло се обучавало през BSI(къде е този модул?), но по никакъв начин не мога да се закача на ECU-то, от бушониерата, с 3 пинов адаптер на ECU-то не става, пробвам с VAG-COM кабел FTDI драйвери, както и с ELM327 wireless, различни програми MultiEcuScan, ScanMaster, Torgue и IAWScan, ама не... ECU-то е IAW 6F.S3, моля за съдействие.
Благодаря за отделеното време!
Наскоро закупих Пунто 2000 година 1,2 8v 60 коня. Оказа се обаче, че колата е преправена от пълна инжекция на моно инжеция. Сменени са колектора инсталацията ECU-то и т.н. Колата изглежда да работи прилично. Не ми работят обаче стрелките за оборотите и за температурата(за температурата предполагам, че самата стрелка се опира). Температурата седи на 1/4, а оборотомера седи на 500 оборота, а като дам контакт се вдига на 900. Въпроса ми е дали може да се оправи да показва правилно? Сигнала за стрелките от ECU-то ли идва, или направо от датчиците? Може ли да се заобиколи ако идва от ECU-то? Разрових се из доста форуми и прочетох, че самото табло се обучавало през BSI(къде е този модул?), но по никакъв начин не мога да се закача на ECU-то, от бушониерата, с 3 пинов адаптер на ECU-то не става, пробвам с VAG-COM кабел FTDI драйвери, както и с ELM327 wireless, различни програми MultiEcuScan, ScanMaster, Torgue и IAWScan, ама не... ECU-то е IAW 6F.S3, моля за съдействие.
Благодаря за отделеното време!