Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

взех си чейнджър, ама не могад аго включа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    GTipo написа:
    Ако няма управление, демек - допълнителен кабел или нещо такова, плюса го изтегли до отпред и с едно ключе...Ако има управление, трябва да си се изключва, като изключиш касетофона, не като минеш на радио.
    еми имам кабела със специфичната букса, сещаш се, към него залепенфабрично върви 1 плюс/това ли е управлението/ имам и един кабел за маса. това са всички.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      В самия ченджер има електронен ключ който се командва от касетофона,моя съвет е да го оставиш така както си е .
      HONDA I-VTEC

      Коментар


        #18
        Колега какво стана с проблема?Чета последните ти постове по темата имаш още някакъв проблем-най лесно е за теб да ти хвърлят едно око някой алармаджий(ако беше в Пазарджик е лесно)-казвам ти го защото при едно неправилно вързване от твоя страна може да изгориш нещо което да е фатално а и да не се запалиш!Моя приятелски съвет е да го погледнат за да не объркаме някоя жица и .........!Ако вече няма накъде се обаждай ще го мислим
        Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
        Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
        Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

        Коментар


          #19
          puntotras написа:
          Колега какво стана с проблема?Чета последните ти постове по темата имаш още някакъв проблем-най лесно е за теб да ти хвърлят едно око някой алармаджий(ако беше в Пазарджик е лесно)-казвам ти го защото при едно неправилно вързване от твоя страна може да изгориш нещо което да е фатално а и да не се запалиш!Моя приятелски съвет е да го погледнат за да не объркаме някоя жица и .........!Ако вече няма накъде се обаждай ще го мислим
          ами аз си комуникирах с колегата тодор гаговски на лични. значи всичко си тръгва перфектно, въпроса е, че не намирам къде да вържа + за чейнджъра, така че да се гаси с касетофона. мерих отзад на касетофона, но не намерих пин, на които да има плюс когато е включен и да няма когато е изключен. това е основния проблем. колегата казва, че чейнджъра получавал по кабела за управление сигнали и когато касетофона изгасне се спира плюса от вътре от самия чейнджър-т.е. по веригата до самия чейнджър винаги си има плюс, но той се гаси отвътре. аз още не съм сигурен и не съм го вързал никак, в краен случай пускам постоянен + слагам един бушон по пътя и едно цк ключе и това е.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #20
            Значи така, възможно е някой модели да немогат да се изключат тогава се взима + от управлението за автоматична антена на касетофона кабела най вероятно е със син цвят
            HONDA I-VTEC

            Коментар


              #21
              Todor_Gagovski написа:
              Значи така, възможно е някой модели да немогат да се изключат тогава се взима + от управлението за автоматична антена на касетофона кабела най вероятно е със син цвят
              е това е отговор. аз мерих всички пинове 2 пъти ама ми умря ...... от студ и оставих кабелите за другия уикенд, изглежда там ще намеря отоговора. благодаря на всички и особенно на 2мата, които най-много ми помогнаха. успехи и весели празници
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                Имай предвид обаче че този изход може да захранва консуматори до 500 милиампера ако можеш виж дали има някакво инфо на самия ченджер колко ток консумира. успех
                HONDA I-VTEC

                Коментар

                Working...
                X