Колеги днес колата беше в сервиза. Проблема е че като включа климатика първата степен на охлаждащия вентилатор отпред не тръгва. От сервиза ми казаха, че проблема е в ECU-то. Мен ме интересува по какъв критерии компютъра включва първата степен и от къде взема сигнал за това. От самото включване на климатика ли е, или си чака сигнал за първи предел на налягане в климатичната система? Аз се съмнявам, че компютъра не получава сигнал за това че трябва да включи първа степен, и заради това той не я включва, защото последните няколко дена виждам как вентилатора си работи и на двете степени ,но когато получи сигнал от температурния сензор. Та някой може ли да ми сподели какъв е алгоритъма и ако знае на какви стойности трябва да сработва този вентилатор. От сервиза казаха че 15-16 атм. се включила директно втора степен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой? Какво? С кого си говори? ECU-Климатик-Охлаждащ вентилатор
Collapse
X
-
пресостат и реле. няма нищо общо с компа още повече че си с климатик щом си 96 год.
обаче при теб трячва да включи направо втора степен.
проблема е във високо налягане нали? е знаеш ми телефона.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Да като ходих да го зареждат вдигна 22 атм. Направих някакъв опит за чистене на радиаторите ама не знам колко е сполучлив. Този пресостат възможно ли е да се е прецакал и заради това да имам проблеми. А защо трябва да работи директно на втора степен- смисъл не е ли редно да мине през първа?Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
-
Е то ако тея пичове не знаят не знам кой да знае. Сервиза е специализиран за автоелектроника. Сега се ровя в програмката Autodata да видя дали излиза нещо там. После ще разгледам пак Service Manual-a макар че там не намерих нещо конкретно. Просто искам да видя алгоритъма на системата. А що се отнася до диагностика още не мога да намеря читав кабел да си я направя сам.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
-
Аз лично се съмнявам в този triple pressure switch. Мисля че той ако е така да кажем 3-степенен при първа степен позволява на компресора да сработи защото има достатъчно количество и налягане в системата втората степен отговаря когато налягането се вдигне и точн тя да стартира първа степен на вентилатора и 3-та степен на пресостата когато вече се вдигне много налягането да тръгва и втора степен на вентилатора. Там ме съмнява че имам проблем, но не знам наистина как работи той и какво му е устройството. Струва ми се че когато заработи втората степен на вентилатора ще кажеш в първия момент тръгва първа и после веднага се включва втора и си мисля че този пресостат блокира нещо вътре механично и прескача директно на 3-та позиция и включва 2-ра степен вентилатор директно.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
-
ти си с климатик
първо тук диагностика няма как да направиш.
второ пуска ти директно втора степен защото трябва да свали налягането бързо.
трето пресостата се прецаква лесно и изпуска фреон през него.
четвърто тия 22 бара са много което значи че или пресостата не сработва или дехидратора е задръстен или трв -то е затлачено.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Взех я днес твърдят че изцяло проблема е в компа защото ако е бил пресостата климатика първо нямало да тръгне второ въората степен също нямало да я има. Забравих да кажа че тея 22 атм ги направи на форсиран двигател с работеща втора степен. Аз не искам да правя диагностика на климатика-знам че няма на какво там просто говорех за диагностика на автомобила като цяло. Иначе климатичето си работи духа си студено няма проблеми. Притеснява ме някой ден само да не кихне фреона смисъл да цъфне някоя тръба както се изрази човека който я пълни.Как се чистят дехидратор и трв или се подменят?Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар