Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след чистене на дросел клапа. Пунткп мк2 1.2 16в 80к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след чистене на дросел клапа. Пунткп мк2 1.2 16в 80к.с.

    Колеги, свалих и почистих дросел клапата, защото беше някаква чернилка. След като я монтирах и адаптирах по описан във форума начин имам следнив проблем: Колата пали и работи супер добре на около 700 оборота, но като дам газ не се форсира а започва да мени оборотите от 700 на 800 и така колкото време държа газта... Какъв може да е проблема и има ли начин да го отстраня без да се ходи по сервизи, че в събота няма кой да ме чака...?

    #2
    По подобен начин се държи, когато прецакаш потенциометъра за положението на газта (TPS). Ти, като я кисна, демонтира ли го? Щото аз моя го убих просто с пръсване на контактен спрей в него. Говоря за Брава 1,2 16в, ама сигурно картинката е аналогична. Коя година е това пунто всъщност, че май при теб всичкото електрика е комплект с дросела.

    П.С. Всъщност, ще ти запише и грешка, че сигналът от TPS ти е твърде висок, твърде нисък и подобни.

    Съответно, ако е това, хващаш и сменяш всичко с друго втора ръка (под 100 лв. със сигурност), пак адаптираш софтуерно и си ОК. Сервиз не виждам за какво ти е, след като знаеш как да я свалиш. Самият потенциометър е непоправим. Виж все пак да ли са хванати добре куплунзите към моторчето за празен ход и разните му там кабеляци да не си прекъснал нещо, като си демонтирал клапата.
    Последна редакция от slonikon; 26.07.2017, 01:27.
    браво 1,6/90 - 09 г.

    Коментар


      #3
      Ами аз първо го демонтирах (да ми остане в ръчичките) след което го почистих с хавлиена кърпа до блясък, без никакви препарати. Оказа се че по някаква причина едното краче на буксата което я законтря е счипено или при махането и съм го счупил. Когато задържа биксата всичко е ок, за това премахнах от буксата гуменото оплътнение и я стегнах с свинска опашка за да не се изважда. Трети ден, колата се кара по 120-140км без пробрем. Вече дори и не гасне като изключа от скорост (за да спра на светофар) Смея да заключа че проблема е бил или в буксата или в черния гаден дросел или и в двете. Ако някой има такъв проблем, бих го посъветвал първо тези 2 неща да провери. Пунтото е 2002г. 1.2 16в 80к.с.

      Коментар


        #4
        На светофар е гаснела точно защото ти е била мръсна клапата. Добре си се сетил да я чистиш.
        А това гумено уплътнение като го няма, да не вземе да влезе вода там?
        браво 1,6/90 - 09 г.

        Коментар


          #5
          След като снощи плувах 4-5 пъти на горубляне, мисля че няма шанс да се намокри! Ако ли не, имаме една кола без мотор на която буксата е читава...

          Коментар

          Working...
          X