Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алтернатор на фиат стило 1.9 jtd 115 к.с. колко ампера трябва да бъде ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Алтернатор на фиат стило 1.9 jtd 115 к.с. колко ампера трябва да бъде ?

    Здравейте,колко ампера трябва да бъде динамото на стило мултивагон,2003г,1.9 jtd 115 к.с. с климатроник е ,няма ел.покрив или други екстри,в събота това което е на колата спря да зарежда,но след като го свалиха на него не пишеше колко ампера е и в сервиза сложиха 80 ампера понеже имаха такова втора употреба,но уви днес вече и то не зарежда ,а не е евтино.

    #2
    Ако е произведена 2003 по рама, то е 105А, но ако е произведена 2002-ра, то най-вероятно да е 120А.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Как можем да проверим по рама коя година е ? Мултивагон не започват ли от 2003-та година производство,по талон 2003г. март месец.

      Коментар


        #4
        С помощта на колегата разбрахме ,че оригиналното динамо е било 105 ампера,сега въпроса ми е дали ще е проблем ,ако сложим 120 ампера,че такова намерихме,дали ще отчита грешка колата ?

        Коментар


          #5
          Монтирахме алтернатора и сега колата зарежда и работи,но пак има някой странни неща.Като дадем контакт ,лампата за акумулатора изгасва след 2-3 сек. без да сме запалили автомобила,на контакт не свети дефакто лампа за акумулатор и другото което ме притесни е ,че само на контакт хидравликата работи и волана си е лек, от какво може да се получат споменатите проблеми ? Мерси!

          Забравих да спомена ,че сменяхме и таблото,пуснахме proxy alignment и мисля,че с таблото всичко е наред,не знам дали има връзка с горе описаните проблеми,старото табло е тотал щета и няма как да го закачим да видим с него как е .
          Последна редакция от valioboy; 20.07.2017, 10:20.

          Коментар


            #6
            Ако алтернатота и акумулатора не работят както трябва ел хидравликата може да прави чрпблем.
            Виж колко зарежда и кабелите около алтернатора
            и акумулатора.
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Ами като запалим колата зарежда на 14 волта,като пуснем всички консуматори ,климатик,фарове,радио,плафони и др. зарежда на 13.86-13.87 ,смятам ,че е нормално.Хидравликата за сега не е правила проблем,просто ми е странно ,че и на контакт работи ,без да си запалил колата.


              ПП.тази сутрин всичко е по реда си ,даваш контакт лампата за акумулатора свети,хидравлика няма.Нещо става.
              Последна редакция от valioboy; 20.07.2017, 12:01.

              Коментар


                #8
                Колеги от какво може да е проблема,на диагностика няма записани грешки.Може ли да е от таблото,понеже като дадеш контакт няколко пъти и се оправя,когато си свети лампата за акумулатора и хидравликата не работи,но понякога изгасва лампата и хидравликата работи и на контакт,да не би да е нещо в контактния ключ ? Някакви предположения ?

                Коментар


                  #9
                  Вальо, на 90% залагам, че проблема е в релето на алтернатора, сигурно когато прави проблема на контакт пропуска 12 волта през възбуждащата намотка и затова лампата гасне, предполагам, че от същото място черпи инфо и хидравликата, която в този момент си мисли, че колата е запалила и пуска електромотора на хидравликата.
                  Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                  Фиат Крома 1,9 2009г.
                  Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                  Коментар


                    #10
                    Дали ще създаде проблем ,ако кара така.Стария алтернатор е по-малък не знам релетата дали ще са еднакви или дали се продава отделно реле,сега ще разгледам.Мерси за насоките.

                    Коментар

                    Working...
                    X