Здравейте,колко ампера трябва да бъде динамото на стило мултивагон,2003г,1.9 jtd 115 к.с. с климатроник е ,няма ел.покрив или други екстри,в събота това което е на колата спря да зарежда,но след като го свалиха на него не пишеше колко ампера е и в сервиза сложиха 80 ампера понеже имаха такова втора употреба,но уви днес вече и то не зарежда ,а не е евтино.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алтернатор на фиат стило 1.9 jtd 115 к.с. колко ампера трябва да бъде ?
Collapse
X
-
Монтирахме алтернатора и сега колата зарежда и работи,но пак има някой странни неща.Като дадем контакт ,лампата за акумулатора изгасва след 2-3 сек. без да сме запалили автомобила,на контакт не свети дефакто лампа за акумулатор и другото което ме притесни е ,че само на контакт хидравликата работи и волана си е лек, от какво може да се получат споменатите проблеми ? Мерси!
Забравих да спомена ,че сменяхме и таблото,пуснахме proxy alignment и мисля,че с таблото всичко е наред,не знам дали има връзка с горе описаните проблеми,старото табло е тотал щета и няма как да го закачим да видим с него как е .Последна редакция от valioboy; 20.07.2017, 10:20.
Коментар
-
Ами като запалим колата зарежда на 14 волта,като пуснем всички консуматори ,климатик,фарове,радио,плафони и др. зарежда на 13.86-13.87 ,смятам ,че е нормално.Хидравликата за сега не е правила проблем,просто ми е странно ,че и на контакт работи ,без да си запалил колата.
ПП.тази сутрин всичко е по реда си ,даваш контакт лампата за акумулатора свети,хидравлика няма.Нещо става.Последна редакция от valioboy; 20.07.2017, 12:01.
Коментар
-
Колеги от какво може да е проблема,на диагностика няма записани грешки.Може ли да е от таблото,понеже като дадеш контакт няколко пъти и се оправя,когато си свети лампата за акумулатора и хидравликата не работи,но понякога изгасва лампата и хидравликата работи и на контакт,да не би да е нещо в контактния ключ ? Някакви предположения ?
Коментар
-
Вальо, на 90% залагам, че проблема е в релето на алтернатора, сигурно когато прави проблема на контакт пропуска 12 волта през възбуждащата намотка и затова лампата гасне, предполагам, че от същото място черпи инфо и хидравликата, която в този момент си мисли, че колата е запалила и пуска електромотора на хидравликата.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар