Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Реле на бензиновата помпа на Фиат Брава 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pl4 8rp написа: Преглед на мнението
    Здрасти,

    поразтърсих се из нета и намерих тая тема: Въпрос за бензинова помпа Фиат Брава 97, 103 1,6

    Тук се дава някаква насока, че помпата се командва от ЕКУ по минус през реле.
    С още малко търсене видях и самото реле, че то е някакво двойно с много изводи(може да има някаква схема за закъснение в него). Което значи, че може би си е заложено да има някакъв интервал на сработване при неколкократно подаване на контакт, но пък защо върти толкова на стартер и не иска да запали веднага, ако случайно я изгасиш...То това реле, освен помпата явно командва и нещо друго и ако не сработва при въртене на стартер, я дюзи не впръскват, я няма ток на свещите. Ако се ориентирам правилно на едната част на намотката/ бобината на релето се свързват 2 извода + 1 на другата част/реле, общо три. И ако другата част на бобоната е плюс постоянен на контакт, минуса трябва да се подава първоначално за няколко секунди и после чак като завъртиш ключа си "залепя" релето.

    Не е някакъв проблем, но ми стана интересно ако някой има преки наблюдения при него как се държи за сравнение

    Поздрави!
    [ATTACH=CONFIG]107936[/ATTACH]
    Точно това е релето при МАП сензора. Иначе, другите му функции, освен да захранва помпата, са да подава захранване на ЕКУ-то, бобините и може би още нещо по запалителната система. Ако искаш, виж сервизното за Браво/Брава, има по-подробна информация за това реле и как работи.

    Коментар


      #17
      kluchar написа: Преглед на мнението
      Помпата като нагнети и има налягане не работи известно време.
      Всичко е по време в случая!Никъде няма датчик за налягане, че да знае помпата има ли налягане или няма!
      OVB X18XE1 седан+ГИ

      Коментар

      Working...
      X