Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фара ми гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фара ми гасне

    Колата е Марея,от скоро десния фар почна да гасне след около 2 минути след пускането, колата е с ксенон,и фаровете са с реле,сменях крушки и баласти но не се оправя, някой да има идея какво е?

    #2
    Бих казал обща болка, заради последователното свързване. Пусни си допълнителен плюс от бушоните към десния фар.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Пуснах допълнително плюс, положението е същото, дори сложи и работещия стар баласт, някакви други предложения....

      Коментар


        #4
        А ако свържеш стандартната крушка вместо ксенона какво се случва като пуснеш фара?
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          почисти леглото на бушона
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Почистих клемите,ефекта е същият, с обикновена крушка не гасне.... незнам какво друго да видя....

            Коментар


              #7

              За да не ми се случват подобни изпълнения, моите ксенони ги свързах през релета. Комутирам 12V към баластите директно от акумулатора през контактите на релето реле, а през инсталацията на колата минава само минималния ток на бобинката. Системата се усложнява малко, но разтоварвам инсталацията на колата от големия ток при палене на ксенона и отделно от генерираните от него шумове.

              Давам го само като идея и може да пробваш щом нямаш проблеми с обикновена крушка.

              Аз използвам две релета за двата фара. Ако наиситна имаш проблеми с управлението на единия фар, можеш спокойно да управляваш бобината от работещия, а да намериш мощно двуконтактно 12V реле, през което да храниш двата баласта. Можеш да ги храниш и през един контакт, но е неестетическо изпълнение, отделно контактът трябва да е по-мощен.
              Последна редакция от PSG; 17.06.2017, 21:42.

              Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

              Коментар


                #8
                Благодаря за съветите, сега и сложих някакви китайски и е ок, ако нещо се разбутат ще пиша.
                Поздрави

                Коментар

                Working...
                X