Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтаж на ASR на фиат Croma 120 cv

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Монтаж на ASR на фиат Croma 120 cv

    Зравейте колеги,имам нужда от малко помощ.Реших да се позабавлявам малко и да пробвам да сложа на Крома-та 120кс система ASR. Значи:Свалих всички ел.схеми,набавих всички модули,централи(или там както им казват) започнах. Понеже обаче за 120кс не намерих модулите ги взех от 150кс.Пуснахме всички кабели по схемите,монтирахме всички модули и включихме компа-MULTIECUSCAN да активираме модулите.И изведнъж - какво стана та не вечеряхме- лампата на ABS постоянно свети,лампата на ASR също, ABS;ASR HILL HOLDER и всичко по спирачната система не работи.Та питането ми е може ли да ми пише на дисплея че не работят щото още не съм обезвъздушил и системата на ABS-a може би е още с въздух , или просто от 150кс не стават на 120кс или трабва препрограмиране на нещо.Помагайте.Имам и снимков материал ако има интерес

    #2
    Какво става бе колеги?Никой ли не е правил тези гимнастики? Аз ли ще съм първият?

    Коментар


      #3
      а дали шенкели лагери и датчици са еднакви?
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        От въздух в системата няма как да светят лампите. Модула на абс-а сменихте ли го?
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          Мисля, че ти си първия. Канех се да съм аз.
          Според моите проучвания, на Бравото имам да добавя един датчик (тоя за плъзгане) и да сменя централата на АБС с такава, която поддържа ESP. Та, що не вземеш да изброиш какво си сложил и да потеоретизираме?
          Последна редакция от slonikon; 03.06.2017, 10:43.
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар


            #6
            Май се води "TRW Lucas" ABS / ASR / VDC системата на Крома.
            Май е като при Алфа 159. На Алфата има датчик за странично ускорение, на пода, близо до скоростния лост. Датчикът за положение на волана не знам къде се намира.
            Вероятно и двете неща си набавил и инсталирал.
            Първо: какво направихте в MES?
            Според мен трябва в Боди-то да промените ABS на VDC, както и да пуснете proxy alligment procedure.
            Щом всичко се е осветкало, не сте изпълнили едно от двете неща, или просто има проблем с окабеляването/неработещ компонент.
            В ABS модула вероятно има грешка.
            Последното нещо, за което се сещам, е, че има калибриране на положението на волана в MES.
            Или поне за Bosch VDC 5.7 има. Ако не е калибрирано, пак ще светят чекове и системата няма да работи.
            Да има разлика в 120/150 коня, малко не ми се вярва.
            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

            Коментар


              #7
              Здрасти отново колеги. Значи датчика за страничноускорение-монтиран,датчика за положението на волана също го монтирах. Проверих кабелите два пъти, всичко е както трябва. Версийте само с АBS имат датчик за волана на самата помпа на кормилната рейка, изключих го за да може ABS модула да си чете градусите на волана директно от сензора на самия волан. Смених централата на ABS-а със централа от Крома 150 коня която имаше VDC. В бодито промених от ABS на VDC и след това веднага пуснах proxy allignment. В момента в който компютъра приеме настройките, веднага ми светва лампата на ABS и VDC, и започва да ми изписва че не работят. Като се вържа към модула на ABS-а ми дава единствена грешка: C1103 - променена конфигурация. Вече не знам какво да правя и мисля.
              Искам да питам колегата Tempras дали има някаква идея защо ми се появява тази грешка в модула на ABS-а? Да допълня, бодито разпозна всички сензори и ги чете коректно. Нямам грешки в бодито, единствената е в ABS-а. Помощ!

              Коментар


                #8
                https://www.google.bg/search?q=c1103...obile&ie=UTF-8
                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                Коментар


                  #9
                  Какво стана с този АСР?
                  1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                  Коментар


                    #10
                    Бях малко зает тези дни,но успях да набавя и двата прекъсвача - на съединителя и на спирачките.Ще сменя и тях -да видим.За сега си светят лампите и на практика си карам без ABS.Гледам ,че този за спирачките за крома с АСП е с 4 кабела(pin-a).Този на 120 коня с колко pin-a e.Не съм я гледал моята все още.На съединителя са само два

                    Коментар


                      #11
                      Здасти отново фиатаджий.Днес проверих отново всичко и всичко -ок. Отидох да дозаредя климатика и момчето дето го зареждаше видя запалените лампи.Попита ме искам ли да пробва да ги види- казвам ДА. Включи си неговата диагностика и ОООО ЧУДО. Активира всичко,исгаснаха лампи,няма надписи по дисплея-нищо.Вика покарай малко да видим да не се запалят отново. Карам-не се запалват.Рязко спирачки-ABS-работи.Рязко гас да превърти гуми-ASR пресвятка че влиза в действие.Спирам на нагорнище-пускам спирачката-HILL HOLDER работи-задържа спирачката за около 2-3-секунди.Единственият проблем който забелязах е че бутона ASR не исключва ASR-a.Идеи някакви защо така?С две думи целият проблем е че за активиране на тези системи си иска лицензиран професионален софтуер.Някакви идеи защо този бутон не изключва? Не че е някакъв проблем,но нали като се прави нещо трябва всичко да е ОК.

                      Коментар


                        #12
                        За колегата valioboy : колега,като за начало ти трябват тези три нещицаClick image for larger version

Name:	DSC_0174.jpg
Views:	1
Size:	268,3 KB
ID:	2094813 после ABS от 150 коня с ASR , малко кабели ,схеми и това е. След две седмици се прибирам в Пловдив,тези са ми останали в повече щото ги бях взел всички по два броя-ако ги искаш ще се разберем няма проблем,но ABS-a ще трябва да го търсиш.Ако има нещо друго-пиши

                        Коментар


                          #13
                          колата с ASR върви и се държи на пътя по съвсем друг начин.Всичко работи и функционира според законите.Бутона за изключване на ASR-a за който по-горе бях писал че не изключва ASR-a се оказа дефектен,смених го и всичко е ОК

                          Коментар

                          Working...
                          X