Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат еку проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    По писанията във форума. Като цяло колата си дава постоянно някакви грешки - светва чека, ASR, вода във филтър и такива работи. Четох някъде, че при загрял мотор колата гасне и една от грешките е loose connection, което и при мен се случи. Оставих си я там където беше, на другия ден отидох, врътнах ключа и колата си запали. Не разбирам, но смятам, че може да е от това. Две седмици преди този проблем да излезе я карах на диагностика, защото ми предстоеше по - дълго пътуване, за въпросните лампички по таблото дето винаги си светкат и ми казаха, че и няма нищо много добре била колата.

    Коментар


      #17
      Сменяш датчика на коляновия вал и продължаваш напред.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #18
        Един приятел също мисли, че от там идва проблема, така че мисля това да направя

        Коментар


          #19
          Сменяш датчика на коляновия вал и продължаваш напред.
          +1 За. От личен опит. Можеш да го свалиш и измериш преди да си дадеш парите за нов, слагаш го на мултицета, започваш да го загряваш със сешоара и гледаш стойностите, при мен се качваше до безкрай и прекъсваше, след охлаждане се възстановяваше.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #20
            при мен записаните грешки при диагностика са: детонационен сензор;размразяване на дроселна клапа;потенциометър, испълнителен механизъм дроселни клапи; налягане смукателен колектор; ламбда сонда; имобилайзер. но освен всичко това се оказа, че алтернатора не работи. да не се окаже, че напразно съм местил компютъра?(дросела мисля да го сменя).преди време волана едвам се въртеше заради стар акумулатор, а ми предлагаха да сменям рейка. пиша всичко това, защото мисля, че проблемите при STILO са на тема "ток". като оправя алтернатора пак ще пиша.
            FIAT STILO 1.6 16V 3 врати

            Коментар


              #21
              Здравейте колеги, имам проблем с моят FIAT Punto 1,2 бенз. Остави ме на пътя, отказа да запали, светна червена лампа- кормило. След като ме дръпнаха, на място в къщи дойде един майстор, който се опита да направи диагностика, но се оказа, че няма никаква връзка с компютъра и не може да установи грешките. Вероятно, както каза той, се е бъгнал компа. Някой да има идея какво може да се направи по въпроса? Благодаря предварително. Какъв е този Михаил Пешев? Контакти?

              Коментар


                #22
                Е кво обшо има волана с палене
                тя трябва да си пали и без да работи електроусилвателя на волана
                без него би трябвало да си е караш само волана по трудно си върти
                някой от бушоните каблите прави проблим
                от къде си
                CODE гасне ли като се опитваш да запалиш
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #23
                  Code

                  kluchar написа: Преглед на мнението
                  Е кво обшо има волана с палене
                  тя трябва да си пали и без да работи електроусилвателя на волана
                  без него би трябвало да си е караш само волана по трудно си върти
                  някой от бушоните каблите прави проблим
                  от къде си
                  CODE гасне ли като се опитваш да запалиш
                  Нямам идея. Тука изразиха и мнение за мобилайзера, но като не успяха да се свържат с компа, така си и остана.code свети да..От София съм

                  Коментар


                    #24
                    колата след 2000 година ли е
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #25
                      Здравейте колеги, така и се оказа, беше датчика на коляновия вал. Сега е сменен и всичко е наред. Благодаря на всички за помощта.

                      Коментар

                      Working...
                      X