Зравейте колеги.Вчера свалих стария акумулатор и днес закачих новия. Въпроса ми и е нужни ли са някакви дейсктвия след смяната му като например накаква адаптация? Колата е Фиат Пунто ІІ, 1.2куб.см.,8 клапана,2003 година.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нужни ли са някакви действия след смяна на акумулатор?
Collapse
X
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетода
палиш и караш
Коментар
-
не се притеснявай. колите който имат нужда от спецялни грижи след смяна на акумолатор обикновенно имат втори акумолатор. твоята има нужда само да и наливаш гориво после.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Абе не е баш така.
И Кромата, и Тезиса имат нужда от обучение на отделни модули след всяко откачване на акумулатора.
На Кромата се обучават стъклата.
На Тезиса - заключването на вратите, ЕСП и климатроника.
Подробно са описани процедурите в книжките на колите.
Кромата няма втори акумулатор.
Тезисът има, но той поддържа единствено и само системата на паркинг-спирачката ("ръчната") и няма отношение към останалите системи.
Нищо чудно и при Пунто да има нещо, макар и да не вярвам.
Коментар
-
panasonic1 написа: Преглед на мнениетоЗа препоръчване "по-новичките" след 2004 ги сменяйте под напрежениеOVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Сменям акумулатора на Алфа 159 2009г. без изобщо да и се притеснявам.
Само трип компютъра се нулира.
Коли, като коли, какво, като са с Боди, електронен ключ и прочие.
Има ток - работи, няма ток - не работи.
Това не е Мерцедес, да изгори някой модул, като откачиш акумулатора.
Дерзайте!1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Tempras написа: Преглед на мнениетоСменям акумулатора на Алфа 159 2009г. без изобщо да и се притеснявам.
Само трип компютъра се нулира.
Коли, като коли, какво, като са с Боди, електронен ключ и прочие.
Има ток - работи, няма ток - не работи.
Това не е Мерцедес, да изгори някой модул, като откачиш акумулатора.
Дерзайте!
Коментар
-
Абе все едно с индианци си пишем.
Нищо няма да изгори - просто ако не се направи съответната инициализация на дадения модул - той няма да работи.
Например при Крома, ако свалиш акумулатора, след това си свети оранжевата лампа със знак "внимание" и ел.стъклата не работят от комфорт-модула (т.е. при заключване на колата, не се вдигат). Докато не изпълниш съответния ритуал, описан в упътването.
Така е и с Тезиса - с описаните по-горе от мен модули.
Тъй че не е чак толкова елементарна работата - има ток- работят/ няма ток- не работят.
Ясно, че за Пунтотата няма такива ритуали, ама не всички караме Пунто. Не обобщавайте.
Коментар
-
Днеска ми попадна ръководството за новото Браво и по-точно в Dowloads . Любопитен факт бе че се препоръчва ДА СЕ откача акумулатора (от бързата клема на минуса) за коли със старт и стоп система, ако дълго време колата не се кара.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа: Преглед на мнениетоДнеска ми попадна ръководството за новото Браво и по-точно в Dowloads . Любопитен факт бе че се препоръчва ДА СЕ откача акумулатора (от бързата клема на минуса) за коли със старт и стоп система, ако дълго време колата не се кара.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар