Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нужни ли са някакви действия след смяна на акумулатор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нужни ли са някакви действия след смяна на акумулатор?

    Зравейте колеги.Вчера свалих стария акумулатор и днес закачих новия. Въпроса ми и е нужни ли са някакви дейсктвия след смяната му като например накаква адаптация? Колата е Фиат Пунто ІІ, 1.2куб.см.,8 клапана,2003 година.

    #2
    да
    палиш и караш
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа: Преглед на мнението
      да
      палиш и караш
      Благодаря колега за бързия отговор! А не трябва ли като запаля да почакам да поработи малко на място?

      Коментар


        #4
        не се притеснявай. колите който имат нужда от спецялни грижи след смяна на акумолатор обикновенно имат втори акумолатор. твоята има нужда само да и наливаш гориво после.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Абе не е баш така.
          И Кромата, и Тезиса имат нужда от обучение на отделни модули след всяко откачване на акумулатора.
          На Кромата се обучават стъклата.
          На Тезиса - заключването на вратите, ЕСП и климатроника.
          Подробно са описани процедурите в книжките на колите.
          Кромата няма втори акумулатор.
          Тезисът има, но той поддържа единствено и само системата на паркинг-спирачката ("ръчната") и няма отношение към останалите системи.
          Нищо чудно и при Пунто да има нещо, макар и да не вярвам.

          Коментар


            #6
            Има, има...- станциите на радиото.
            Stop giving directions, just say "Follow me."
            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

            Коментар


              #7
              добре бе вашто магаре да е мъжко.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                При пунтото няма грижи.

                Коментар


                  #9
                  За препоръчване "по-новичките" след 2004 ги сменяйте под напрежение

                  Коментар


                    #10
                    panasonic1 написа: Преглед на мнението
                    За препоръчване "по-новичките" след 2004 ги сменяйте под напрежение
                    А защо?
                    OVB X18XE1 седан+ГИ

                    Коментар


                      #11
                      Сменям акумулатора на Алфа 159 2009г. без изобщо да и се притеснявам.
                      Само трип компютъра се нулира.
                      Коли, като коли, какво, като са с Боди, електронен ключ и прочие.
                      Има ток - работи, няма ток - не работи.
                      Това не е Мерцедес, да изгори някой модул, като откачиш акумулатора.
                      Дерзайте!
                      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                      Коментар


                        #12
                        Tempras написа: Преглед на мнението
                        Сменям акумулатора на Алфа 159 2009г. без изобщо да и се притеснявам.
                        Само трип компютъра се нулира.
                        Коли, като коли, какво, като са с Боди, електронен ключ и прочие.
                        Има ток - работи, няма ток - не работи.
                        Това не е Мерцедес, да изгори някой модул, като откачиш акумулатора.
                        Дерзайте!
                        Алфата според теб няма ли модули които да изгорят?

                        Коментар


                          #13
                          Абе все едно с индианци си пишем.
                          Нищо няма да изгори - просто ако не се направи съответната инициализация на дадения модул - той няма да работи.
                          Например при Крома, ако свалиш акумулатора, след това си свети оранжевата лампа със знак "внимание" и ел.стъклата не работят от комфорт-модула (т.е. при заключване на колата, не се вдигат). Докато не изпълниш съответния ритуал, описан в упътването.
                          Така е и с Тезиса - с описаните по-горе от мен модули.

                          Тъй че не е чак толкова елементарна работата - има ток- работят/ няма ток- не работят.

                          Ясно, че за Пунтотата няма такива ритуали, ама не всички караме Пунто. Не обобщавайте.

                          Коментар


                            #14
                            Днеска ми попадна ръководството за новото Браво и по-точно в Dowloads . Любопитен факт бе че се препоръчва ДА СЕ откача акумулатора (от бързата клема на минуса) за коли със старт и стоп система, ако дълго време колата не се кара.
                            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                            FIAT UNO 1.5

                            Коментар


                              #15
                              stanleyhacker написа: Преглед на мнението
                              Днеска ми попадна ръководството за новото Браво и по-точно в Dowloads . Любопитен факт бе че се препоръчва ДА СЕ откача акумулатора (от бързата клема на минуса) за коли със старт и стоп система, ако дълго време колата не се кара.
                              То това важи и за Москвич и Жигула.Нищо ново!
                              OVB X18XE1 седан+ГИ

                              Коментар

                              Working...
                              X