Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Позиция PARK. Изключване на габаритите?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ама с друго радио или само с оригиналното аз не съм с оригинално и друг кабел на който да имам 12v без да съм на контакт нямаше освен основния с който да не губи памет
    Immortal написа: Преглед на мнението
    Предложеното от Ключаря под №2 е правилното решение.
    Взел си от неподходящо място ток - защо от подсветката?
    Вземи един мултицет, виж на кой бушон имаш постоянен плюс и вземи от там за постоянния плюс на радиото.

    А иначе - на ВСИЧКИ фиати няма проблем с слушането на радио без да си на контакт. При теб някой ще да е рязал кабеляците с големия нож.
    Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

    Коментар


      #17
      От там трябваше да почнеш
      Гледаш какъв модел е какви са му изводите на касетофона.
      Най лесно този кабел където сега си сложил за плюс от габарити го сменяш там където
      има плюс на контакт първа степен.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        Вижте колеги явно някъде се разминаваме. В нулево положение имам само постоянните 12 в следващото положение което е контакт ми се появява второ 12 когатк съм на позиция парк имам 12 постоянен и 12 на подсвет. Ако дам на контакт и след това върна ключа в нулево или по точно казано стоп радиото ми спира ножове и т.н. не са ползвани кабелите никъде не са надени рязани свързвани наново или нещо такова. Установих че в позиция парк габарите не се влиаят от ключа за фарове и подсвета ми е вързан на предпазителя на десния габарит. Ще прегледам схемите на бравата в нета и смятам че ще успея да си го наглася както ми е удачно. Исках да знам вашите радиа как са свързани и как да елиминирам габаритите в позиция парк. По това което разбирам не ползвате позицията парк или на вашите радиа сте сложили постоянните 12 и на 2-та кабела на радиото и имате радио когато не сте на контакт
        Последна редакция от emsa; 18.05.2017, 17:38.
        Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

        Коментар


          #19
          Що вадиш ключа на парк
          Вадиш на стоп.И си имаш ток като завъртиш ключа на първа позиция и на втора
          А на стартер нямаш касетофон и фарове.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #20
            Моя ключ няма две позиции от нулево в който си вкарвам ключа следващия е директно контакт ако искам да слушам радио докато съм спрял трябва да съм или на контакт или на парк. Аз ключа го вадя в стоп но в случай че стоя в колата и чакам някой на угасен двг трябва да обърна на парк или контакт позициите които имам са ПАРК-СТОП-КОНТАКТ-СТАРТЕР нямам междинна между стопа и контакта ако съм те разбрал правилно kluchar
            Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

            Коментар


              #21
              Нямаш избор колега, при фиат не е като на VW патрона, разбрах ти мисълта какво искаш да правиш. Като вариант, който сега ми хрумна е, да прекараш още един директен + , успоредно на кабела през непостоянен + , но вързан през ключе, което като спреш някъде само тогава да подадеш постоянен ток. Така мисля че ще стане и изобщо няма да се ангажираш да включваш на парк

              Коментар


                #22
                Смени клемореда
                Сега гледах поне на 5-6 Фиата все са с 5 позици
                Може да има и с 4 .
                До сега не съм попадаал на такива .
                Сигурно сум сменил над 50 .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #23
                  Дaли е сaмо от клеморедa. При мен е един куплунг тройкa и един четворкa с формaтa нa буквaтa Т a нa ключa нямaм някaквa описaнa междиннa позиция.
                  Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                  Коментар


                    #24
                    Тaкa де колегa но пaк се aнгaжирaм с ключетa и т.н. Искaм всичко дa е от ключa. Колегa ключaр че имaло и 5-позиционни клемореди и с тaкъв би трябвaло дa стaне.
                    vnukata написа: Преглед на мнението
                    Нямаш избор колега, при фиат не е като на VW патрона, разбрах ти мисълта какво искаш да правиш. Като вариант, който сега ми хрумна е, да прекараш още един директен + , успоредно на кабела през непостоянен + , но вързан през ключе, което като спреш някъде само тогава да подадеш постоянен ток. Така мисля че ще стане и изобщо няма да се ангажираш да включваш на парк
                    Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                    Коментар


                      #25
                      На всички фиати изводите са по един начин
                      Една редица с 3 жички
                      и една букса с 4 жички Т образна
                      Така че и и ключа трябва да е еднакво
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #26
                        Можеш ли да сложиш снимка на един 5 позиционен ключ да го сравня с моя. Да не е нещо от него. Или другия вариант на един клеморед да отбележиш в първа и втора позиция на кои кабели има 12V
                        Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                        Коментар


                          #27
                          Аз пак да питам - ти пробвал ли си да включиш радиото отново, след като си изключил контакта?!
                          Всяко радио тръгва само с постоянния плюс, когато след изключване на "контактния" отново му се натисне POWER бутона.
                          Щом си със стандартното окабеляване, няма начин да не работи.
                          Освен да е някакво извънземно радио, което се различава от всички останали...

                          На контакт си - радиото работи.
                          Изключваш контакта и вадиш ключа - радиото спира.
                          Натискаш POWER ON бутона на радиото - и то пак тръгва (вече захранено от постоянното +12V)
                          Така е било стандартно с няколкото радиа, с които съм имал взимане-даване - и оригинални, и афтърмаркет.

                          Коментар


                            #28
                            Мисля че съм опитвал ще пробвам пак но ако не се лъжа ефект нямаше.
                            Immortal написа: Преглед на мнението
                            Аз пак да питам - ти пробвал ли си да включиш радиото отново, след като си изключил контакта?!
                            Всяко радио тръгва само с постоянния плюс, когато след изключване на "контактния" отново му се натисне POWER бутона.
                            Щом си със стандартното окабеляване, няма начин да не работи.
                            Освен да е някакво извънземно радио, което се различава от всички останали...

                            На контакт си - радиото работи.
                            Изключваш контакта и вадиш ключа - радиото спира.
                            Натискаш POWER ON бутона на радиото - и то пак тръгва (вече захранено от постоянното +12V)
                            Така е било стандартно с няколкото радиа, с които съм имал взимане-даване - и оригинални, и афтърмаркет.
                            Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                            Коментар


                              #29
                              Момчета незнам къде ги видяхте тези 5 позиции, 0 - изкл, 1 - контакт, 2 - старт, 3 - парк (т.е. 4 позиции има патрона)


                              Immortal написа: Преглед на мнението
                              На контакт си - радиото работи.
                              Изключваш контакта и вадиш ключа - радиото спира.
                              Натискаш POWER ON бутона на радиото - и то пак тръгва (вече захранено от постоянното +12V)
                              Така е било стандартно с няколкото радиа, с които съм имал взимане-даване - и оригинални, и афтърмаркет.
                              Колега сигурен ли си че нещо не е било преправяно при теб. Афтър маркет ако е плеъра, може да работи и без да е на контакт( ако и двата + на плеъра се вържат към директен +). Ако обаче + за захранване е вързан през ключ няма как да работи ако не е на контакт ( дори и след изкл. да натиснеш power бутона, просто няма какво да го захрани). Оригалните касетофони на брава си работят и при изкл. положение, там съм съгласен.

                              Коментар


                                #30
                                Ами точно че имам и аз само 4-позииции както казах ПАРК-СТОП-КОНТАКТ-СТАРТЕР. Опитах това с радиото с Power бутона и не тръгна а с моите познания по електроника и това до колко съм се занимавал с радиа знам че не би трябвало да тръгне но опитах и не тръгна.
                                vnukata написа: Преглед на мнението
                                Момчета незнам къде ги видяхте тези 5 позиции, 0 - изкл, 1 - контакт, 2 - старт, 3 - парк (т.е. 4 позиции има патрона)




                                Колега сигурен ли си че нещо не е било преправяно при теб. Афтър маркет ако е плеъра, може да работи и без да е на контакт( ако и двата + на плеъра се вържат към директен +). Ако обаче + за захранване е вързан през ключ няма как да работи ако не е на контакт ( дори и след изкл. да натиснеш power бутона, просто няма какво да го захрани). Оригалните касетофони на брава си работят и при изкл. положение, там съм съгласен.
                                Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                                Коментар

                                Working...
                                X