Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Позиция PARK. Изключване на габаритите?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Позиция PARK. Изключване на габаритите?

    Колеги някой има ли идея как да изключа габаритите да не светят когато ключа ми е в позиция PARK?
    Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

    #2
    Ти пък що вадиш ключа на ПАРК има си СТОП
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Причината е изцяло радиото. Тъй като не намерих друг кабел да вържа 12 волта за контакт взех от подсвета на оригиналното и сега когато съм спрял стоя си в колата но искам да слушам музика имам 2 варианта или съм на контакт или на парк ама на позиция парк ми светят габаритите и това ме дразни. От друга страна не мога да разбера каква е идеята да ми светят габаритите на позиция парк и без значение от ключа за фаровете те да си светят.
      Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

      Коментар


        #4
        Да нете бутнат в тъмното ако си спрял
        Намери друго място за да вземеш + и готово
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Цялата идея на тази функция е да СВЕТЯТ габаритите, когато не си в колата и съответно и ключа да не е в контактният ключ по разбираеми причини...

          Проблема не е във функцията, а в неправилно взетия плюс за радиото
          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

          Коментар


            #6
            Вие от къде сте взели? Смисъл да то най-лесно е да го сложа на постоянен плюс ама така не ме устройва. Чудя се дали няма вариант при който и в позиция парк габаритите да си минават през ключа си? Или другия вариант в нея позиция да имам малко реле за тях и при нужда да се пускат отделно.
            Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

            Коментар


              #7
              вземаш си кабел от евро стандарт към твоя касетофон. прави се късо към постоянен плюс и си готов. как ти хрумна изобщо да теглиш нови кабели. има тема във важните теми в раздела със снимки.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Не ме устройва да е на постоянен плюс искам когато съм там само да си тръгва и спира не да му отделям допълнително внимание. И изобщо не говоря за теглене на нови кабели а елементарно и елегантно прекъсване на линията поставяне било то на реле или нещо подобно. На "ти" съм с електрониката и кабелите като цяло така че не ме притеснява изпълнението а просто дали някой се е сблъсквал с това и дали е правил някаква такава модификация.
                Последна редакция от emsa; 16.05.2017, 15:52.
                Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                Коментар


                  #9
                  ФИАТите са си със стандартни ЕВРО букси (ISO конектори) на радиата. На тях си има и постоянен +, и такъв от контакта.
                  По принцип захранването е от зависещия от контакта +, а постоянния е само за запазване на паметта.
                  Всяко радио, което съм закачвал обаче, като изключиш контакта, гасне, но при изключен контакт, ако пак му натиснеш POWER бутона, тръгва, като работи 15-20 минути (различно на различните коли) и пак спира. Закачвал съм LG, Blaupunkt, SONY, различните оригинални радиа - на различни коли - ФИАТ Браво и Крома, Ланча Делта, Дедра и Тезис, Ситроен С2... На всички е едно и също.
                  Би трябвало и при Брава да е така. Няма логика да не е.

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    На всеки касетофон имаш постоянен +
                    и допълнителен + след като дадеш на контакт и тогава касетофона тръгва
                    Ако си го вързал към габатите не е правилно.


                    Дублираното мнение е изтрито.
                    Модераторски екип на fiatforum.bg
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Да това го знам прекрасно че касетофона има ама колата в случая няма. Искам и при изгасен двигател без да съм на контакт да имам възможността да слушам музика. Това го постигнах като взех 12 от подсвета на оригиналното. Когато съм в позиция парк хем радиото си работи хем не съм на контакт, но габаритите светят. От това искам да се отърва или да се включват ръчно допълнително.
                      Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                      Коментар


                        #12
                        Опитвал съм веднъж така да го пусна но без успех. Ще ми се да е като на VW вкарваш си ключа завърташ степен напред и радиото ти си бачка даваш си контакт палиш си караш си гасиш тоест изключваш от контакт и радиото продължава да си бачка и чак когато извадиш ключа и то спира.
                        Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                        Коментар


                          #13
                          1 вид който не ти харесва
                          Като ти трябва при изгасен двигател да има радио свържи двата плюса на късо и радиото ще работи винаги
                          Свързваш жълтия към червения от касетофона а червения към постоянен + от колата
                          2 вид Виж с уред къде има ток като завъртиш на първа степен и там свързваш жълтия кабел тогава ще работи касетофона само като си завъртял ключа на някаква степен .
                          Това е и оригиналното свързване на касетофона
                          Последна редакция от kluchar; 17.05.2017, 00:51.
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Предложеното от Ключаря под №2 е правилното решение.
                            Взел си от неподходящо място ток - защо от подсветката?
                            Вземи един мултицет, виж на кой бушон имаш постоянен плюс и вземи от там за постоянния плюс на радиото.

                            А иначе - на ВСИЧКИ фиати няма проблем с слушането на радио без да си на контакт. При теб някой ще да е рязал кабеляците с големия нож.

                            Коментар


                              #15
                              Сигурно двата + са вързани на късо
                              Този с жълтия цвят трябва да се сврзва с плюс когато е на контакт след като се завърти ключа
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X