Клемореда се държи само от щипките, колкото до бялото ако намериш си го смени, то е с капачета така че лесно се сменя. Цялата идея е да стабилизираш контактите и да са чисти от нагар, даже може и клемите да смениш. И ако не искаш повторение на упражнението някой ден разтовари максимално клемореда.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пеперуда на Пунто мк1
Collapse
X
-
За момента считам въпроса за приключен. Проблемът се оказа не в клемореда, а в 2-3 прогорели кабела от бившата голяма букса - тази, на която и липсва едното гнездо. Оправих го ghetto style, като резнах кабелите заедно с буксата, смених обувките и ги пъхнах направо в клемореда без букса (погрижих се да са в правилния ред, разбира се). Ако се наема да слагам реле, ще се върна в темата за продължение. Благодаря на отзовалите се!Bravo I jtd105
Коментар
-
Колеги, днес отново ми направи същия номер. Ще трябва да сменя клемореда. В тази връзка имам следното питане:
Контактният ключ е хванат към конструкцията с два странни болта, които според инструкциите се сменят при всяко сваляне. Някой може ли да даде акъл как се процедира? Защото при мен клеморедът не се държи само на щипки, а и на 3 винта, до които нямам достъп, ако не откача ключа... :/
Bravo I jtd105
Коментар
-
Тея винтове не ги пипаш -Там трябва оригинално да е нитове.
Само закачалките в двата отвора се натискат и се вади на долу като се внимава да не излезнат другите неща
Не се мърда и ключа той трябва да е на изключено
http://forum.fiat-bg.org/files/2_552.jpg
http://prikachi.com/images/988/6171988k.jpg
Последна редакция от kluchar; 21.05.2017, 16:21.
Коментар
-
kluchar написа: Преглед на мнениетоТея винтове не ги пипаш -Там трябва оригинално да е нитове.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа: Преглед на мнениетоНе е вярно баш си са болтове, но са със струговани глави ето така >< и след затягането им се чупи частта с шестограма и остава само единия конус, за да неможеш да го демонтираш. Интересното е че при моята Брава са ги оставили цели.Bravo I jtd105
Коментар
-
kluchar написа: Преглед на мнениетоСложи някаква теро шлауха
а по горе колегата говори за сваляне на цялага конзола от горе има 2 болта коларски и не се развиват лесно
а с права отвертка и чук -докато тъгне [ATTACH=CONFIG]103185[/ATTACH]FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар