Здравейте ,
става въпрос за колата на баща ми. От скоро му взех горе споменатото фиятче . Проблема с който прави е свързан с гаснене на колата при стоене на място на обороти или в движение при изкл. от скорост . Проблема не се проявява постоянно или всеки ден. Понякога го прави по често - пр. два пъти през деня , а понякога на 3-4 дена веднъж. Угасне ли след това трябва да се изчака около 5-10 мин и запалва , или метода с клемата и пали веднага . Имам кабел и FES , но грешки няма записани . Как стигнах до съмнения в ECU-то ? След като угасне започнах да вадя предпазители един по един и след вадене и слагане на F18 ( който отговаря за компа ) колата запалва , пробвах няколко пъти само с вадене на този предпазител и пали без проблем. Другото което установих е , че след поредното угасване не ми позволява да влезна с програмата и не разпознава колата и компютъра. Рестарт от бушона и влиза на момента и разбира се без записани грешки. Та ако някой нещо може да ме посъветва сега е момента
става въпрос за колата на баща ми. От скоро му взех горе споменатото фиятче . Проблема с който прави е свързан с гаснене на колата при стоене на място на обороти или в движение при изкл. от скорост . Проблема не се проявява постоянно или всеки ден. Понякога го прави по често - пр. два пъти през деня , а понякога на 3-4 дена веднъж. Угасне ли след това трябва да се изчака около 5-10 мин и запалва , или метода с клемата и пали веднага . Имам кабел и FES , но грешки няма записани . Как стигнах до съмнения в ECU-то ? След като угасне започнах да вадя предпазители един по един и след вадене и слагане на F18 ( който отговаря за компа ) колата запалва , пробвах няколко пъти само с вадене на този предпазител и пали без проблем. Другото което установих е , че след поредното угасване не ми позволява да влезна с програмата и не разпознава колата и компютъра. Рестарт от бушона и влиза на момента и разбира се без записани грешки. Та ако някой нещо може да ме посъветва сега е момента
Коментар