Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтаж Лед Крушки - DIY

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Днес ми дойдоха (35W 6000К H1, без вентилатори са) и веднага ги монтирах. Монтажът е възможен и по двата начина обсъдени по-горе. Капачките не успях да ги поставя и оставих така, тъкмо да се охлажда. Довечера ще видя как светят и ако не заслепяват ще ги пробвам на дълго нощно пътуване уикенда.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #32
      След цяла нощ каране с въпросните ЛЕД крушки, мога да кажа, че не заслепяват, но и не светят по-силно от оригиналните халогенни крушки. Предполагам, че са много далеч от дадените по спецификация 35W, може би наполовина. Между тях и китайски ксенон на същите 35W (на същата цена e) със сигурност съм с 2 ръце за ксенона.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #33
        Ще поръчвам (чисто) нови фарове за Punto-то и ме е засърбяла крастата да му бодна LED крушки на късите светлини. Насочил съм се към този модел H1 крушки (SMD, 35W / 3500lm на крушка, , цветна температура 6500К ):




        Обаче изпитвам силно съмнение, че ще мога да ги монтирам във фаровете (особено в левия ) и да затворя предпазните капаци при този размер от почти 9 cm.

        Мисля че за вентилаторчето би било чудесно ако ги няма капаците, но производителя не ги е сложил за красота... Или друго, което ми хрумва - така и така ще имам още един комплект пластмаси - да направя един мод (да изрежа дупка) през която да стърчи охладителя с вентилатора.

        Какво бихте ме посъветвали? Някой правил ли го е това упражнение - да сподели безценен опит? Или да си спестя 40-ина лева и да не се занимавам?
        ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
        ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
        ::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::

        Коментар


          #34
          Само да кажа, че на пунто МК2 пробвах да сложа лед крушка на габарита и онази хубавата оранжева лампа на таблото светна, разликата спрямо стоковия габавит като сила на светлината почти нямаше и си върнах стоковата крушка.
          Преполагам, че като сложиш тая на късите лампата на таблото ще светне пак.
          punto HGT

          Коментар


            #35
            За габаритите е възможно да свети чека, ако крушката е съвсем обикновена, но има и такива :

            при които това е избегнато (не че бих дал 6 евро за два броя ). А на дедрата не свети чек лампата за изгоряла крушка на главните фарове - предполагам с идеята че всеки може да усети че му е изгоряла крушка. Как е на пунтото - не знам.

            Иначе един от производителите (или търговците - не знам) на LED крушки CNSUNNYLIGHT в Aliexpress (от където по принцип мисля да купувам) предлагат следните прелюбопитни капачки, с които да си затвориш фара:



            и изобщо не ми е ясно за какво охлаждане на крушката може да се говори при тези капачки.
            ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
            ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
            ::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::

            Коментар


              #36
              Тъй като новите фарове са при мен имах възможност за малко експерименти.

              На стара крушка H1 залепих клечка, за да достигна дължината на LED лампата, а габарита на вентилатора го проверих с картонено кръгче със този диаметър, нанизано на клечката. Вследствие на това мисля че има 99% вероятност този модел във версия H1 (с размери ~ 80x40 mm) да се монтира без особени затруденения и при затворени капаци и не се удържах да го поръчам.

              Другото, което е важно, че всъщност вътрешността на фара е едно общо пространство с достатъчен за охлаждането обем на въздуха, И това успокои притесненията ми че крушките лесно ще прегряват. Друго ме тревожи сега - в комплекта има и драйвери за крушките и се чудя къде ще успея да ги набутам тия драйвери и как ще направя свързването.

              Когато лампите пристигнат и (се надявам да мога да) ги монтирам ще споделя впечатления и снимков материал (ако упея да направя).
              Последна редакция от sclera_bg; 14.10.2017, 17:41.
              ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
              ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
              ::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::

              Коментар


                #37
                И аз си поръчах крушки, вчера ми дойдоха C6 марка ли е незнам как се водят, но все още не съм монтирал нищо. Все пак, моля колегите, които са монтирали да споделят как се представят крушките на затворени капаци и има ли прегряване с тях, вследствие изгаряне на леда. За отворени капаци и дума да не става - цигании не щем :D, а и някак си за китайски крушки да си пробива човек капаците май не си е на оферта. Друг е въпроса че им дават на тея крушки 30 хил. часа живот, ама при какви условия, не мисля че тоя вентилатор ще издържи и година...

                Коментар


                  #38
                  Намерих време да ги монтирам най-накрая и честно казано ако знаех, че ще ми се наложи да свалям фаровете вероятно бих се отказал, но така и така съм ги купил та викам айде от мен да мине. За левия фар (пред шоф.) металното телче, което държи леда е с две "крачета" независими едно от друго, които могат да се разтегнат малко след поставяне на крушката с цел заобикаляне на радиатора на леда, но аз не успях и разкачих фара. Дотук добре,на свален фар е друга бира - захвана се супер и сглобих по обратен ред. Дойде ред на десния фар - ку*ец, телчето тука беше съвсем друго, нямаше отделни крачета, устроено съвсем различно и се принудих да сваля целия елемент , така ако мога да го нарека "фасунка"... телчето изцяло се маха, поставям леда в леглото на фасунката, чак след което го поставих и телчето за да захвана - това без разглабяне на фар просто няма как да се сложи в леглото и да се застопори(интересно защо захващачите на лявата и дясната фасунка са различни, може би някой е сменял фар преди да дойде при мен колата, но знам ли може и така да ги правят - различни).
                  Прикачени файлове
                  Последна редакция от vnukata; 15.10.2017, 19:06.

                  Коментар


                    #39
                    Левият ти фар вероятно е сменен с афтърмаркет. Не разбирам защо е нужно да се сваля фара. За да се сложи капачката с този радиатор на ЛЕД-а просто се развиват 2-та болта на фара и той си поддава 2-3 см по оста на ябълката, което е повече от достатъчно. При теб с рефлектори изглежда по-силен, а при мен с лупи осветява като оригиналната крушка.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #40
                      Радиатора изобщо не пречи по никакъв начин на затварянето на капака, правя го заради монтажа на самия лед, или по точно защото не мога да закопчея копките и леда и да се застопори, но при други може и да стане. Явно мойте пръсти макар и недебели , не мога да си извъртя ръката така че да закопчая, затова и ги свалих. Иначе крушките спокойно влизат в леглата без никакво усилие, капака си се затваря супер, но захващането е предвидено за H1 обикновена крушка, която в задния си край няма издувки, а радиатора в случая на леда си е широк. Ето и една снимка от тази вечер - свети една идея по надалече от халогенна крушка, има по-плътен сноп, но не са нищо особено. На снимките изглежда супер ясно и с бяла светлина, но не се залъгвайте , на живо малко синее, а аз точно това не исках. Сега остана да им видим живота колко ще изкарат.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #41
                        E точно щото не искам и аз да синеят преди малко си поръчах едни ксенони с 4300К температура.
                        С това синеене при лошо време видимостта намалява. С каква температура ги поръча?

                        Коментар


                          #42
                          6000к, уж това била бяла светлина.

                          Коментар


                            #43
                            Ето сравнение според температурата на цвета:

                            Коментар


                              #44
                              Така като гледам при 5000 К е перфектно. Нагоре става по-зле.

                              Коментар


                                #45
                                Ето и моите 5 стинки:

                                22 дни след поръчката пратката ми пристигна, но бях неприятно изненадан от това, че беше задържана на митница и трябваше да губя време, нерви и пари (не задължително в този ред) за да я освободя. Както писах по-горе поръчах лампи CNSUNNYLIGHT - H1 на стойност € 20,39 (малко под 40 лева), но отде да знам че всичко над 30 лева минава през митница. Нямам голям опит в online пазаруване от Китай (това е първата ми покупка надхвърляща 20 лева) и нямам представа как и дали човек може да се разбере с продавача да пише друга стойност върху пакета - казвам го за да имате предвид, ако поръчвате.

                                Самото минаване през Столична митница на Централна гара няма да описвам - изключително неприятно преживяване. Ще спомена че освобождаването на пратката ми струваше още близо 25 лева, така че колкото и голям ценител да съм на LED автомобилните лампи не мога да си позволя удоволствието да си ги поръчвам при тези условия занапред (бях планирал да взема H4 за дедрата).

                                За самия продукт мога да кажа само положителни неща (засега). Пратката пристигна много добре опакована, с качествена фабрично запечатана опаковка. Самите лампи изглеждат доста добре направени, обработката на метала е чудесна, кабелите и куплунгите нямат нищо общо с гаражното китайско качество, от което се опасявах. (особено след като изгледах този клип с ревю на Philips X treme Ultinon LED H7 които струват $150...) Вентилаторите са практически безшумни (трябва да си допра ухото да радиатора, за да ги чуя)




                                Дойде време и за монтажа. (колата е Punto MK2) Оказа се че принципно могат да се монтират и на двете места - в секциите за дълги и къси светлини. Но за съжаление въпреки че място има, формата (извивката в корпуса) на фара не позволява капака, който закрива секцията с късите и фаровете за мъгла да се затвори по начина както го е предвидил конструктора. При дългите светлини няма никакъв проблем:



                                Може би с известно преправяне да се постигне някакъв успех, но за себе си реших, че няма да рискувам с такива изгъзици, още повече че смяната на крушките за къси светлини особено на левия фар (на снимката) не е най-лесното нещо на света, а за крушките в секцията за мъгла (те са H3) изобщо не ми се мисли как ще го правя, ако се наложи

                                И така, вчера, заедно с годишната смяна на консумативи, ми монтираха и новите фарове (производство на TYC) и след това самостоятелно си сложих LED лампите в секцията за дълги светлини (работата е piece of cake, има-няма 5 минути пред блока), място за драйвърите има предостатъчно.

                                Светят много хубаво, но за съжаление на дълги не се кара толкова често.

                                Обобщавам: Във фара на Punto МК2 няма лесен начин за монтиране на LED крушки с активно охлаждане в секцията за къси светлини, на дългите няма проблеми.
                                ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
                                ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::
                                ::::: (ex) Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::

                                Коментар

                                Working...
                                X