Ако реалната мощност е 35W този радиатор вообще не е достатъчен да охлади COB диодите. Вероятно стигат до към 100гр светодиодите а там е края на китайките. Общо взето този подход е грешен. Единствения вариант да е надежно и дълговечно е светодиодите да имат връзка с корпуса на фара.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Монтаж Лед Крушки - DIY
Collapse
X
-
Убедихте ме, махам ксенона и минавам на ЛЕД. Поръчах 2х30W (3000 lm всяка) 6000K от по-нов тип с много по-малки диоди без вентилатори. След 2 седмици като дойдат ще пиша отзиви. Като ти прочетох стъпките по монтаж си мисля, че махането на адаптерите не е нужно. При ксенона положението е подобно и просто държащата скоба се сваля от цокъла, поставя се на крушкат и се захваща за цокъла.
Коментар
-
wwalker написа: Преглед на мнениетоУбедихте ме, махам ксенона и минавам на ЛЕД. Поръчах 2х30W (3000 lm всяка) 6000K от по-нов тип с много по-малки диоди без вентилатори. След 2 седмици като дойдат ще пиша отзиви. Като ти прочетох стъпките по монтаж си мисля, че махането на адаптерите не е нужно. При ксенона положението е подобно и просто държащата скоба се сваля от цокъла, поставя се на крушкат и се захваща за цокъла.
Според мен е по удачно, понеже тялото на охладителя + вентилаторчето е обемно и няма много място в тая теснотия да сложиш държащата скоба с прикачена крушка.
Коментар
-
Някой може ли да покаже снимка на светлинното петно от рефлекторен фар с LED-лампа, на 1-2 метра от чиста стена? При прожектор едва ли има проблем, там и с ксенона не е особено неприятно. Гледайки конструкцията и разликата между лампа с жичка и светодиодна - струва ми се, че заслепяването е значително, особено на автомобил с разграфено стъкло. Сигурно е далеч по-добре на фар с прожектор, само че специално на Мареа на фара - съм 99% сигурен, че няма място за вентилатора. Присъединявам се към колегата Danchojn мнението за охлаждането - критичен елемент. Но пък може би са идеално решение за дългите светлини - не е проблем, че няма фокус, нито пък работят постоянно, за да е толкова критично охлаждането. А в тази малка кутийка на фара (такъв на старото Браво) - като няма достъп на свеж, хладен въздух, и в тоя пластмасов изолиращ корпус - кел файда, че има вентилаторче, пак ще се изпече.
Но иначе и аз исках да си експериментирам с такива де. :D Ама ми се стори по-добра идея да дам още толкова пари за 55 ватови ксенонови, отколкото за тези.
Коментар
-
Снимки с рефлекторен фар и ЛЕД. Снимано в тъмен гараж и на 2 3 метра от бяла стена. Първата снимка е най ниско долу, втората най горно положение.
В интерес на истината, зад всички приятели дето съм карал и питал, никой не се оплака че му свети, блести и т.н.
От 2 дни съм с нови фарове с лупи , и разликата е още по очевидна, сега е почти като на новите Приуси например отрязани линии и доста силно светат, но нямам снимки все още.
Ледовете ги събирам и в двата фара с затворени капаци. Само че на тези новите дето взех имаха дупки капаците, предишния собственик е слагал някви крушки +130% ... :D Oставих ги тях да дърпа в/х вентилатора на леда.Последна редакция от orientex; 13.08.2017, 01:00.
Коментар
-
И аз мислех, че са дълги, но после колегата казва, че вече е с лупи, т.е. има предвид късите. Дългите са идентични на рефлекторен и прожекторен, поне на Мареа/Брава. Но нека той да каже наистина къси или дълги, за мен е интересно. Подкрепям мнението, че ако са къси, то със сигурност проблемът на насрещните е сериозен. Видимо няма никаква граница между интензивната светлина и тъмното.
Колега, моля да дадеш снимка и на светлината с лупа, ако имаш. На късите говорим, нали?
Коментар
-
Това което съм снимал са късите,понеже само на тях е леда. Дългите са ми с обикновени крушки. И това са старите фарове само рефлектори а не лупите.
Както казах , с 2 3 ма познати карахме пред , срещу мен и не никой не каза , дори и аз че заслепяват .
Тези дни ще снимам и с лупите светлинните петна
Коментар
-
Kay_ написа: Преглед на мнениетоПодмяната на крушки, цели фарове и т.к. Е доста отговорно и е хубаво да се внимава и да се настройват фаровете после, защото е много неприятно. На всеки от нас се е случвало да кара зад него или срещу него някоя Супер Нова, която да ти изгори ретината.
Пример...[ATTACH=CONFIG]103815[/ATTACH]
За моя радост, не съм така :D фаровете вече минаха и реглаж и всичко е ток. Като цяло нямаше и нужда от кой знае какво корекция
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетоНа това петно никакъв реглаж не може да направиш.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар