Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтаж Лед Крушки - DIY

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ако реалната мощност е 35W този радиатор вообще не е достатъчен да охлади COB диодите. Вероятно стигат до към 100гр светодиодите а там е края на китайките. Общо взето този подход е грешен. Единствения вариант да е надежно и дълговечно е светодиодите да имат връзка с корпуса на фара.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #17
      Всъщност, това радиотарче така организирано може да работи ефективно само с вентилатор.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Те са с вентилатор вътре в този корпус тук с малко вглеждане се виждат перките на вентилаторчето
        Click image for larger version

Name:	DSC_1675.jpg
Views:	1
Size:	189,3 KB
ID:	2094721

        Коментар


          #19
          Чак вчера осъзнах че сега когато вдигам фаровете те се свалят и обратно. Фаровете са с лупи. Това ок ли е или трябва да обърна крушките да светят надолу и нагоре?в момента светят наляво о надясно.
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #20
            Убедихте ме, махам ксенона и минавам на ЛЕД. Поръчах 2х30W (3000 lm всяка) 6000K от по-нов тип с много по-малки диоди без вентилатори. След 2 седмици като дойдат ще пиша отзиви. Като ти прочетох стъпките по монтаж си мисля, че махането на адаптерите не е нужно. При ксенона положението е подобно и просто държащата скоба се сваля от цокъла, поставя се на крушкат и се захваща за цокъла.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #21
              wwalker написа: Преглед на мнението
              Убедихте ме, махам ксенона и минавам на ЛЕД. Поръчах 2х30W (3000 lm всяка) 6000K от по-нов тип с много по-малки диоди без вентилатори. След 2 седмици като дойдат ще пиша отзиви. Като ти прочетох стъпките по монтаж си мисля, че махането на адаптерите не е нужно. При ксенона положението е подобно и просто държащата скоба се сваля от цокъла, поставя се на крушкат и се захваща за цокъла.
              Moже и така, не отричам. Но по лесно е според мен за монтажа е да махнеш адаптора , да го сложиш и след това да пъхнеш крушката и да щракне в адаптора.
              Според мен е по удачно, понеже тялото на охладителя + вентилаторчето е обемно и няма много място в тая теснотия да сложиш държащата скоба с прикачена крушка.

              Коментар


                #22
                Някой може ли да покаже снимка на светлинното петно от рефлекторен фар с LED-лампа, на 1-2 метра от чиста стена? При прожектор едва ли има проблем, там и с ксенона не е особено неприятно. Гледайки конструкцията и разликата между лампа с жичка и светодиодна - струва ми се, че заслепяването е значително, особено на автомобил с разграфено стъкло. Сигурно е далеч по-добре на фар с прожектор, само че специално на Мареа на фара - съм 99% сигурен, че няма място за вентилатора. Присъединявам се към колегата Danchojn мнението за охлаждането - критичен елемент. Но пък може би са идеално решение за дългите светлини - не е проблем, че няма фокус, нито пък работят постоянно, за да е толкова критично охлаждането. А в тази малка кутийка на фара (такъв на старото Браво) - като няма достъп на свеж, хладен въздух, и в тоя пластмасов изолиращ корпус - кел файда, че има вентилаторче, пак ще се изпече.

                Но иначе и аз исках да си експериментирам с такива де. :D Ама ми се стори по-добра идея да дам още толкова пари за 55 ватови ксенонови, отколкото за тези.

                Коментар


                  #23
                  Снимки с рефлекторен фар и ЛЕД. Снимано в тъмен гараж и на 2 3 метра от бяла стена. Първата снимка е най ниско долу, втората най горно положение.

                  Click image for larger version

Name:	DSC_1887.jpg
Views:	1
Size:	71,4 KB
ID:	2094888Click image for larger version

Name:	DSC_1888.jpg
Views:	1
Size:	78,0 KB
ID:	2094889

                  В интерес на истината, зад всички приятели дето съм карал и питал, никой не се оплака че му свети, блести и т.н.

                  От 2 дни съм с нови фарове с лупи , и разликата е още по очевидна, сега е почти като на новите Приуси например отрязани линии и доста силно светат, но нямам снимки все още.

                  Ледовете ги събирам и в двата фара с затворени капаци. Само че на тези новите дето взех имаха дупки капаците, предишния собственик е слагал някви крушки +130% ... :D Oставих ги тях да дърпа в/х вентилатора на леда.
                  Последна редакция от orientex; 13.08.2017, 01:00.

                  Коментар


                    #24
                    Това са дълги, нали?
                    Щото няма как да са къси.
                    Ако случайно са къси, имаш голям проблем със заслепяване на насрещните. 100%
                    И фаровете ти изобщо не са регулирани.
                    Последна редакция от Immortal; 13.08.2017, 22:03.

                    Коментар


                      #25
                      И аз мислех, че са дълги, но после колегата казва, че вече е с лупи, т.е. има предвид късите. Дългите са идентични на рефлекторен и прожекторен, поне на Мареа/Брава. Но нека той да каже наистина къси или дълги, за мен е интересно. Подкрепям мнението, че ако са къси, то със сигурност проблемът на насрещните е сериозен. Видимо няма никаква граница между интензивната светлина и тъмното.

                      Колега, моля да дадеш снимка и на светлината с лупа, ако имаш. На късите говорим, нали?

                      Коментар


                        #26
                        Това което съм снимал са късите,понеже само на тях е леда. Дългите са ми с обикновени крушки. И това са старите фарове само рефлектори а не лупите.

                        Както казах , с 2 3 ма познати карахме пред , срещу мен и не никой не каза , дори и аз че заслепяват .

                        Тези дни ще снимам и с лупите светлинните петна

                        Коментар


                          #27
                          Подмяната на крушки, цели фарове и т.к. Е доста отговорно и е хубаво да се внимава и да се настройват фаровете после, защото е много неприятно. На всеки от нас се е случвало да кара зад него или срещу него някоя Супер Нова, която да ти изгори ретината.
                          Пример...Click image for larger version

Name:	WP_20170817_21_49_48_Pro_LI.jpg
Views:	1
Size:	200,1 KB
ID:	2094935
                          ФИАТ- Пътят е само формалност
                          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                          -----------------------------------------------------
                          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                          Коментар


                            #28
                            Подмяната на крушки, цели фарове и т.к. Е доста отговорно и е хубаво да се внимава и да се настройват фаровете после, защото е много неприятно. На всеки от нас се е случвало да кара зад него или срещу него някоя Супер Нова, която да ти изгори ретината.
                            Пример...[ATTACH=CONFIG]103815[/ATTACH]

                            За моя радост, не съм така :D фаровете вече минаха и реглаж и всичко е ток. Като цяло нямаше и нужда от кой знае какво корекция

                            Коментар


                              #29
                              На това петно никакъв реглаж не може да направиш.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #30
                                На това петно никакъв реглаж не може да направиш.
                                За кое по точно

                                Коментар

                                Working...
                                X