Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем акумулатор или алтернатор.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Щом не влиза нормално, значи е по-голям. Не е за твоята кола. Приготви се до година две , пак да замине, особено ако караш основно градско. Няма да може да се зарежда. Те инженерите са си го изчислили.
    Нормално е, продавачът да те навива за по-голям ампераж, от колкото ти дават за колата. Първо, че е по скъп и второ-след две години пак ще си му клиент.
    Не им се връзвай на тези мошенници.

    Коментар


      #17
      Nemobg, не вярвай на stilo_new, за горното му мнение!
      Либра 1,9 жтд 2000г. LX
      Фиат Крома 1,9 2009г.
      Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

      Коментар


        #18
        stilo_new написа: Преглед на мнението
        Щом не влиза нормално, значи е по-голям. Не е за твоята кола. Приготви се до година две , пак да замине, особено ако караш основно градско. Няма да може да се зарежда. Те инженерите са си го изчислили.
        Нормално е, продавачът да те навива за по-голям ампераж, от колкото ти дават за колата. Първо, че е по скъп и второ-след две години пак ще си му клиент.
        Не им се връзвай на тези мошенници.
        Много правилно решение. След две години - "ала-бала". Моторът е 1.9 JTD.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #19
          Nemobg, не вярвай на stilo_new, за горното му мнение!
          Сгреших ли нещо?

          Коментар


            #20
            stilo_new написа: Преглед на мнението
            Сгреших ли нещо?
            Теоретичен въпрос ще задам.
            Имаш две кофи пълни с вода (акумулатор с даден заряд). Едната кофа я събираш нормално на определеното ѝ място и събира 60 литра вода. Другата кофа е малко по-голяма и събира 70 литра вода.
            За да запали колата, то трябва с канчето да бръкнеш в кофата и да вземеш 2 литра вода. Съответно в едната кофа ти остават 58 литра вода, а в другата 68 литра вода. След това отваряш чешмата (алтернатора) и започваш да пълниш кофата с вода, за да върнеш взетото количество вода за запалване на колата. Чешмата може да ти връща да кажем 2 литра вода за 20 минути.
            Въпроса след това условие е да кажеш защо по-голямата кофа ще остане по-празна от по-малката.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #21
              бо ми оправи настроението.

              хора купувайте си хубави АБ има сребърни за по 120/140 лв. с токива от олово и калции палете москричите.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Теоретичен въпрос ще задам.
                Имаш две кофи пълни с вода (акумулатор с даден заряд). Едната кофа я събираш нормално на определеното ѝ място и събира 60 литра вода. Другата кофа е малко по-голяма и събира 70 литра вода.
                За да запали колата, то трябва с канчето да бръкнеш в кофата и да вземеш 2 литра вода. Съответно в едната кофа ти остават 58 литра вода, а в другата 68 литра вода. След това отваряш чешмата (алтернатора) и започваш да пълниш кофата с вода, за да върнеш взетото количество вода за запалване на колата. Чешмата може да ти връща да кажем 2 литра вода за 20 минути.
                Въпроса след това условие е да кажеш защо по-голямата кофа ще остане по-празна от по-малката.
                BO, ако приемем кофите за акумулатори 60Аh и 70Ah и погледнем нещата от енергетична гл. точка, тогава съхранената потенциална (в случая ЕЛ) енергия в двете с-ми явно е различна. Тогава, 1-ца капацитет от едната с-ма(60) не е равна на 1-ца капацитет от другата (70). Съответно, ако 2-ве единици от 60 са необходими за запалването на един мотор, то за запалването на същия мотор от другата с-ма ще са необходими - например 1,77 единици.
                Аз така мисля, де.
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #23
                  Колкото и да ви се иска, акумулаторите не са кофи с вода. Ако беше така до сега всички да карахме на ток. Нещата не са толкова право-пропорционални. Нито зареждането, нито разреждането. Да, казано с прости думи - батерията, която се зарежда по-бързо се разражда по-бързо. При идеални условия - при две напълно разредени батерии и еднакъв ток/напрежение на заряд, времето за пълно зареждане на акумулатора с по-висок капацитет (Ah) ще е по-голямо. Да, при константен товар акумулаторът с по-голям капацитет ще се разреди по-бавно.
                  Но по-големият акумулатор има едно основно преимущество, което е важно за дизеловия двигател - по-високия стартов ток. А акумулатор с висок стартов ток няма да клекне колкото друг с по-малък стартов ток при палене на един и същи двигател (нека приемем, че са с еднакви капацитети). И това е конструктивна особеност на клетките. Паленето включва подгрев и развъртане на двигателя - пикови товари - голям ток за малко време. И двата акумулатора далеч няма да се разредят по равно. А сега да видим какво става при температури под -10° - гъстотата на електролита пада, максималният стартов ток на АБ също пада, малкият акумулатор вижда повече зор от големия и се доразрежда допълнително, защото не може да отдаде необходимата енергия за бързото запалване на мотора. И в крайна сметка всичко това какво означава - АБ се зарежда по-дълго и с по-голям ток на заряд.
                  Колега, не съжалявай за избора си.
                  Последна редакция от PSG; 28.03.2017, 00:08.

                  Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                  Коментар


                    #24
                    Колкото и да ви се иска, акумулаторите не са кофи с вода. Ако беше така до сега всички да карахме на ток. Нещата не са толкова право-пропорционални. Нито зареждането, нито разреждането. Да, казано с прости думи - батерията, която се зарежда по-бързо се разражда по-бързо. При идеални условия - при две напълно разредени батерии и еднакъв ток/напрежение на заряд, времето за пълно зареждане на акумулатора с по-висок капацитет (Ah) ще е по-голямо. Да, при константен товар акумулаторът с по-голям капацитет ще се разреди по-бавно.
                    Но по-големият акумулатор има едно основно преимущество, което е важно за дизеловия двигател - по-високия стартов ток. А акумулатор с висок стартов ток няма да клекне колкото друг с по-малък стартов ток при палене на един и същи двигател (нека приемем, че са с еднакви капацитети). И това е конструктивна особеност на клетките. Паленето включва подгрев и развъртане на двигателя - пикови товари - голям ток за малко време. И двата акумулатора далеч няма да се разредят по равно. А сега да видим какво става при температури под -10° - гъстотата на електролита пада, максималният стартов ток на АБ също пада, малкият акумулатор вижда повече зор от големия и се доразрежда допълнително, защото не може да отдаде необходимата енергия за бързото запалване на мотора. И в крайна сметка всичко това какво означава - АБ се зарежда по-дълго и с по-голям ток на заряд.
                    Колега, не съжалявай за избора си.
                    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                    Коментар


                      #25
                      ако трябва да решим тази задача,то условието и е сбъркано,а именно-когато палим двигателя,ако от малката кофа вземем 2л вода,то от голямата ще бъде не 2л,ами да кажем 1,7л.това разбира се са някакви не много уместни примери.

                      Коментар

                      Working...
                      X