Малко коментар по темата с леко отклонение към Форд. Става въпрос за Фокус на който един от лагерите на ганератора беше блокирал и така изял остта, че ротора опрял в статора и той буквално гръмнал. Да намериш такъв генератор освен нов е просто да уцели 6-ца от тото. Намерихма от Мондео има малки разлики, но стана. Обаче като я запалихме всичко си беше ОК за няма и минута и лампата светна. И така като запалиш си гасне и после си светва, иначе си зарежда, даже отиде на 14.5В. Собственика се шашна, не само за светенето, но и за волтажа, а той разбира от техника. Чудихме се какво става и аз предположих, че компа нещо не се сработва с релето на генератора. Сързаха се с елажия от сервиза за Форд и той потвърди моята теория. Оказа се че винаги в 99.9% при смяна на регулатора на напрежение при Форд е така, трябвало регулатора и компа да са от една серия, в Мондеото било още по-гадно, трябвало да се обучи компа за новия регулатор. Идеята им е очевадна, да не го правиш в домашни условия и при разни пишман мастори, а да отидеш в сервиза и да си платиш за даволията. В крайна сметка сега лампата и светва, ама той си кара.
Така, че не се учудвам, че колегата са го разигравали, но пък може да си го смени и на двора, за разлика от Форд.
Така, че не се учудвам, че колегата са го разигравали, но пък може да си го смени и на двора, за разлика от Форд.
Коментар