Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Слабо зареждане на Мареа 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Слабо зареждане на Мареа 1.9JTD

    Здравейте колеги снощи в движение ми светна лампата за акумулатора, спрях - ремъка върти нищо не свири.... имам един волтметър в жабката, който се чудя къде да сложа, та със него проверих на акумулатора ми даде 9.2v на празен ход със фарове, парно, музика и аварийни. После изгасих пак със волтмвтъра 12.4 след като запалих (лампара свети през цялото време) си остана 12.4 само на празен ход без консуматори.



    Редактирано заглавие.

    Модераторски екип на fiatforum.bg
    Последна редакция от Слав; 18.03.2017, 19:22.
    Ей тука едно различно проектче за Кораба майкаsigpic
    Вече и във фейсбук @HoodrideFIRAT

    #2
    По всяка вероятност си за смяна на четки.
    Това е най-честата причина, но щом няма зареждане така или иначе имаш само един избор - сваляш, проверяваш и подменяш
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      И аз за четки се съмнявам или за диодна плочка. Ще видим сега нямам никакво време за майстори. Като я направя ще пиша какво е било.
      Ей тука едно различно проектче за Кораба майкаsigpic
      Вече и във фейсбук @HoodrideFIRAT

      Коментар


        #4
        Blad3maz7eR написа: Преглед на мнението
        И аз за четки се съмнявам или за диодна плочка. Ще видим сега нямам никакво време за майстори. Като я направя ще пиша какво е било.
        При проблем в диодна плочка, алтернатора грее и се чува особен шум.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #5
          Май има странен шум да ти кажа поне не съм забелязвал преди да го е имало
          Ей тука едно различно проектче за Кораба майкаsigpic
          Вече и във фейсбук @HoodrideFIRAT

          Коментар


            #6
            Определено този алтернатор е за ревизия колега. И то преди да е съсипал акумулатора.
            Fiat Coupe 1.8

            Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

            Коментар


              #7
              Сигурно е заминало реле регулатора на алтернатора.

              Коментар


                #8
                Влизай бързо в бокса з/о ако замине релето за зареждана има шанс да ти вдигне волтажа и всичко по ела да замине.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  Влизай бързо в бокса з/о ако замине релето за зареждана има шанс да ти вдигне волтажа и всичко по ела да замине.
                  Нищо няма да му стане с ЕЛ-а, ако регулатора му не работи. Единият случай е трудно палене, или спиране, защото АБ не се е заредила. Другият вариант е по-кофти и то за АБ, защото се презарежда, започва да ври, кипи и се скапва и при по-дълга такава ситуация започва да плаче за нов акумулатор. Всички електронни модули в автомобила, както и навсякъде се захранват през стабилизирани захранвания, които осигуряват необходимите напрежения. Най-лош е варианта, за който може би си мислиш и пишеш, когато всичко е наред, мотора работи и откачиш (+) клема на акумулатора. Тогава не може да се използва филтриращото свойство на електролитния кондензатор с голям капацитет, разбирай акумулатора, и трионообразното напежение генерирано от алтернатора се прилага директно в/у стабилизиращите захранвания и тогава пренапреженията могат да предизвикат проблем, но пък самите те имат предвидени филтриращи кондензатори, така че пак не се знае, но е кофти вариант.
                  Последна редакция от Flow; 25.03.2017, 12:35.
                  FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                  Коментар


                    #10
                    Значи да ви кажа от тогава колата не я карам до сега не съм я направил защото нямам пари в момента. В понеделник отивам и я оставям на майстора той ще го види какво му е. Алтернатора въобще не зарежда. Януари, когато беше студено смених АБ и ми замериха заряда за да имам гаранция. Всичко беше ОК 14.0 волта при включена степен на размразяване (на парното позиция Max/defrost) фарове и музика. Когато ми светна миналия петък лампата замерих на изгасен двг 12.2 волта на аку. След като запалих без консуматори 12.2 със фарове 10.4 и парно. А 2-ра степен 9 и малко не помня вече. Не съм свалял + или - при работещ двг. Не съм някакъв професор, но не съм и малоумник за да откача аку при работещ двг. Това не е жигула и ми е ясно, че доста неща ще се притоварят в такъв случай. Ще пиша пак когато ми кажат какво е заминало.
                    Ей тука едно различно проектче за Кораба майкаsigpic
                    Вече и във фейсбук @HoodrideFIRAT

                    Коментар


                      #11
                      Измери си напрежението, което излиза от динамото. Може да се окаже и кабел.
                      браво 1,6/90 - 09 г.

                      Коментар


                        #12
                        slonikon написа: Преглед на мнението
                        Измери си напрежението, което излиза от динамото. Може да се окаже и кабел.
                        Ясно е, че е релето. Кабел не заминава така..

                        Коментар


                          #13
                          И аз много не вярвам да е кабел. Много на гадно място е тоя алтернатор как да го измеря аз нямам мултицет меря с волтметърче малко дигитално, но е точно със сигурност. Утре я карам на майстора - той ще каже. И направо съм потресен. Има 3 сервиза до нас питам едните правят ли алтернатори викат сваляме и ипращаме в специализиран сервиз за каква кола става въпрос? Казвам фиат мареа 1.9джтд оня ами такива не ги правим сори. В другия също фиат и алфа не парвели. Тия хора луди ли са не ми харесват парите ли...много странни. Че в третия човека ми вика ела в понеделник пак така ще го прати на ел сервиз да го правят там
                          Ей тука едно различно проектче за Кораба майкаsigpic
                          Вече и във фейсбук @HoodrideFIRAT

                          Коментар


                            #14
                            Blad3maz7eR написа: Преглед на мнението
                            И аз много не вярвам да е кабел. Много на гадно място е тоя алтернатор как да го измеря аз нямам мултицет меря с волтметърче малко дигитално, но е точно със сигурност. Утре я карам на майстора - той ще каже. И направо съм потресен. Има 3 сервиза до нас питам едните правят ли алтернатори викат сваляме и ипращаме в специализиран сервиз за каква кола става въпрос? Казвам фиат мареа 1.9джтд оня ами такива не ги правим сори. В другия също фиат и алфа не парвели. Тия хора луди ли са не ми харесват парите ли...много странни. Че в третия човека ми вика ела в понеделник пак така ще го прати на ел сервиз да го правят там
                            Така действат майсторите. Едните де-монтират и монтират, други ремонтират и това до някъде е по-добре.
                            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                            Коментар


                              #15
                              да се обзаложа ли че е или блокирал фриуеи или е сцепил корпуса
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X