Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светеща индикация за акумулатор при изваден ключ Пунто 1,7 тд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светеща индикация за акумулатор при изваден ключ Пунто 1,7 тд

    Здравейте,
    Проблема е от заглавието-свети акумулаторчето на таблото около 10 сек.след изваждането на ключа и огасва, като се чува леко щракане от към духалките на климатика.Измерих - зарежда алтернатора в норми....Тази кола има ли реле за първоначално възбуждане на алтернатора и къде е то?Мисля че то остава залепнало като и продължава да подава ток. Проверил съм бушоните и масата. Колата е Пунто 1,7 тд.
    Поздрави.
    Fiat Punto 1,7 td
    Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

    #2
    Освен клапана да ти задържа
    виж тук схеми
    http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema5.htm
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Мерси колега, можеш ли да уточниш кой клапан имаш в предвид. Аз като гледам схемата, мисля си за поз.215., ама къде се намира в колата н.з
      Fiat Punto 1,7 td
      Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

      Коментар


        #4
        вади бушонит вътре един по един и пробвай
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Здравейте,
          Проблема е от заглавието-свети акумулаторчето на таблото около 10 сек.след изваждането на ключа и огасва, като се чува леко щракане от към духалките на климатика.Измерих - зарежда алтернатора в норми....Тази кола има ли реле за първоначално възбуждане на алтернатора и къде е то?Мисля че то остава залепнало като и продължава да подава ток. Проверил съм бушоните и масата. Колата е Пунто 1,7 тд.
          Поздрави.
          А бе хора, ток към възбудителната намотка не се ли подава от регулатора на напрежение. Когато напрежението на акумулатора (инсталацията) е високо крайният транзистор на регулатора е запушен съответно няма възбуждаш ток, няма зареждане. Обратно при по-ниско напрежение крайният транзистор започва да се отпушва, протича ток към възбудителката и тогава има заряд. Сиреч тук системата е безконтактна - транзисторно изпълнение. Поне аз така мисля.
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            #6
            Колега ти говориш за регулатора за зареждане(това колко да се зарежда при запален ДВГ), а аз говоря за малкия тънък червен кабел по който се подава ток при контакт преди запалване за възбуждане .Днес заредих АБ защото не искаше да завърти(нов бош силвър S5 77а.ч), и сега не свети тази индикация на таблото като махна ключа. След заряда проверих АБ при въртене не пада под 12В.След зареждането тази индикация светва леко при изгасване на ДВГ за секунда и после изчезва. Измервам консумация 0,04 ампера при изгасена кола и без консуматори, нещо нормално...Зарежда от 13,8 до 14,4 волта съответно при фарове, подгрев и без.Ще сваля алтернатора все пак за проверка тази събота, щото тези загадки не ме кефят, особено при фиат. Как влияе лошата маса, би ли била причина за тази недосмислица според вас ? Най се не кефя на такива магарии на тази кола. А и алтернатора е магнети на по-малко от 1 година в гаранция.
            Последна редакция от jeniro; 14.03.2017, 21:33.
            Fiat Punto 1,7 td
            Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

            Коментар


              #7
              Колега ти говориш за регулатора за зареждане(това колко да се зарежда при запален ДВГ), а аз говоря за малкия тънък червен кабел по който се подава ток при контакт преди запалване за възбуждане .Днес заредих АБ защото не искаше да завърти(нов бош силвър S5 77а.ч), и сега не свети тази индикация на таблото като махна ключа. След заряда проверих АБ при въртене не пада под 12В.След зареждането тази индикация светва леко при изгасване на ДВГ за секунда и после изчезва. Измервам консумация 0,04 ампера при изгасена кола и без консуматори, нещо нормално...Зарежда от 13,8 до 14,4 волта съответно при фарове, подгрев и без.Ще сваля алтернатора все пак за проверка тази събота, щото тези загадки не ме кефят, особено при фиат. Как влияе лошата маса, би ли била причина за тази недосмислица според вас ? Най се не кефя на такива магарии на тази кола. А и алтернатора е магнети на по-малко от 1 година в гаранция.
              Щом не успява да завърти с нов акумулатор, значи няма заряд и тази лампа е сложена за това да следи напрежението на акумулатора, започне ли да пада напрежението му започва да просветва, после свети и т.н. докато не може да завърти мотора. С нов зареден 77Аh акумулатор, трябва не да не може да завърти, ами да подскача и да пали. Интересно е, че напрежението на заряд е нормално, супер 14,4V. Не бързай да сваляш алтернатора. Провери, както си споменал масата - кабела от (-) клема на акумулатора, защото напрежение може да имаш на (+) клемa на АБ, но като не тече заряден ток през батерията, тя не се зарежда. Подобен се оказа случая в другата тема, слаба връзка, а ние (аз) го караме колегата да търси проблема в регулатора - алтернатора.
              Последна редакция от Flow; 16.03.2017, 20:04.
              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

              Коментар


                #8
                Свалих алтернатора и подмених плочката защото един диод беше "избил" - за сега няма ядове. Ама това сложи началото на по-сериозни ремонти(защото ги забелязах)...
                Fiat Punto 1,7 td
                Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                Коментар

                Working...
                X