моля помогнете ми защото издивявам. та значи проблема ми е следния имам тъндър 4100 вурзан е както тябва сички кабели за нови има си и бушон на (+)-са 40 ампера мошчето е кам касетофона сигналните кабели са нови уж казаха че са хубави сичко е наред монтирано е от маистор обаче тука идва проблема от начало нямаше никакъв шум обаче след можеби 5 дена се появи лек дразнещ но свикнах с него като усила повече и не се чува обаче минаха още няколко дена и започна сущинския брум обаче само до като е запалена колата и пи пускането на всеки един консуматор без значение дали било то фарове , парно , ел.джамовете. се чува страшно пукане от баса а когато дам на контакт колата да подгрява защото е дизел усилватела пуква тоест (тубата) ведниж силно и изключва свети му защитата и трябва да изкюча касетофона и пак да го писна за да се оправи, а като вурта да запала се чува едно виене от колоните и след като е запалена колата се чива бръм от тубата и колоните виенето а като дам газ се засилва но не много моляви някои ако знае какво може да е да ми каже защото е много отвратително мерси предварително и благодаря за разбирането от глупостите дет сам написал
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за помощ за Усилвателя ми РЕШЕНО
Collapse
X
-
gdd55
-
Колега съвета ми към теб е:1. Отваш при същия този "Майстор" и го хакваш по канчето да му дойде акъла. 2. Караш го да ти провери всички връзки които е направил, защото е много вероятно да имаш недобра или окъсена връзка.3. Ако всички връзки са наред, остава вариант да се постави филтър на захранването. За стъпало не съм сигурен дали трябва, но за касетофон /cd плейър/ е общо взето задължително.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
да и аз така мисла да направа с касетофона(+) на усилватела сам зел от акумулатора с 10 квадрата кабела на минуса е на купето хаванат за болта на седалкатаа за майстора ше ода да го навра на кучето у газа ти казвам и ако не се оправи ще се наложи да слагам филтри каквито каза ти.Bravo JTD
*Stage 1 Cold Air Intake
*Stage 2 Software upgrade "remap"
*Stage 3 Boost Pressure Control Valve
*Stage 4 TuRbo gt1756 Hibrid
Коментар
-
усилвател
като работи колата вие ли на говорителите като е пуснато леко като даваш газ може да имаш някъде кабели да не са добре закрепени свещи -бубина - и подобни от колата моторче някаде от такива места идват смущенията дали е добре входа на захранването на усилвателя дали без усилвател касетофона-СД работи без проблем трудно се отстранява такъв проблем пробвай с друг усилвател как работи
Коментар
-
Да колега точно тези симптоми които си изброил прави. Ходих и на маистор и той не може да разбере от каде емного тупо става немога да го оправа и почвам да се дразна.Тука колегите каквото написаха сичко пробвах, ефекта е (нулев)А като сам пуснал ЦД-то и дам на контакт сичко изгасва,ЦД-то премигва а ампа направо изгасва и свети червената лампа,смисал нали защитата Незнам какво да права вече дайте някои майстор да хода и да го оправиBravo JTD
*Stage 1 Cold Air Intake
*Stage 2 Software upgrade "remap"
*Stage 3 Boost Pressure Control Valve
*Stage 4 TuRbo gt1756 Hibrid
Коментар
-
Тва с с ел инсталацията на колата е лошо дет казваш дано и нема нищо ама не се знае то си е е***о ма****а дано не е .ше носа усилватела да го видат и него може да е преебан нещоBravo JTD
*Stage 1 Cold Air Intake
*Stage 2 Software upgrade "remap"
*Stage 3 Boost Pressure Control Valve
*Stage 4 TuRbo gt1756 Hibrid
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар